Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

MPCforum pyta - czyli wymyśl swój dział!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Destiny Online

jako subforum MMORPG

 

Destiny-online-logo.jpg

Logo jest hiperłączem do oficjalnej strony gry

 

Gra Destiny Online jest grą MMORPG. Dawna jej nazwa to Legend of Golden Plum. Podobnie jak w każdej tego typu grze wbijamy poziomy, ulepszamy skille postaci itp. Grafika jest mangowa, animowana i baśniowa. Wcielamy się w jedną z pięciu klas postaci. Każda z nich charakteryzuje się innymi skillami, właściwościami itp.

 

Przykładowe wideo z gry

 

Screenshoty

 

1.JPG

 

24.JPG

 

Kosmiczni Wojownicy

jako subforum Via WWW

 

homelink_bg.png

Logo jest hiperłączem do oficjalnej strony gry

 

Gra Kosmiczni Wojownicy jest grą przeglądarkową, 2D. Polecam ją wszystkim fanom popularnego anime Dragon Ball. Gramy głównym bohaterem tej serii, gra oparta jest na fabule tego popularnego anime. Uczymy się technik, walczymy z przeciwnikami żyjąc jak w świecie tego anime.

 

Przykładowe wideo z gry

 

Screenshoty

 

s1.png

 

s2.png

Jeśli pomogłem, kliknij "Lubię to"

 

arturb.jpg

by xamizo

 

mca.png

  • Odpowiedzi 200
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Atlantica Online!

 

Strona głowna:

http://atlantica.nexon.net/

 

 

Atlantis …..

Potężna i obdarzona magią cywilizacja, która istniała wieki temu

 

Atlantica stała się bardzo dobrze prosperującą cywilizacją po tym jak stworzyła substancję o nazwie Oriharukon. Chcąc poznać sekret tego tajemniczego materiału wiele innych cywilizacji prosiło Atlantianów by ci podzielili się wiedzą, ale oni stanowczo odmawiali zamykając drzwi do tej wiedzy przed innymi.

 

Każdy, kto upierał się, aby zostać dopuszczonym do wiedzy był brutalnie niszczony przez Atlanticanów. W końcu Atlanticanie wyczerpali całe zasoby czterech kryształów, które były materiałami potrzebnymi do stworzenia Oriharukonu. Ich pragnienie zdobycia kryształów doprowadziło do zniszczenia czterech wielkich cywilizacji (Żółtej Rzeki, Doliny Indus, Mezopotamii i Egiptu) i skierowało ich na drogę, która prowadziła do podboju reszty świata a wszystko w celu by znaleźć więcej kryształów.

 

Lecz arogancja i chciwość, Atlantian doprowadziła ich do zagłady. Kiedy stracili kontrole nad magicznymi mocami generowanymi przez Oriharukon Atlantianie zniknęli w mgnieniu oka. Pamięć o Oriharukonnie przetrwała.

 

 

Wasze zadanie

 

Polega na podążaniu zdradziecką ścieżką pisaną wam jako potomkom Atlantianów. Celem, której jest znalezienie pradawnego domu przodków, który zaginął wieki temu. Wtedy dopełnicie swojego przeznaczenia, którym jest: ocalenie rodzaju ludzkiego od zagrożenia, stwarzanego przez Oriharukon, zgubę Atlantian.

 

Rozpoczniecie epicką podróż. Zaprowadzi was ona do tajemniczych i niebezpiecznych miejsc znajdujących się na całym świecie. Podróż przez czas i ludzką historię. Stoczycie niezliczoną ilość walk z stworzeniami znanymi wam tylko z legend i z takimi, z których zgubny wpływ Oriharukonu zrobił śmiertelnie niebezpieczne bestie. Lecz nie będziecie sami otrzymacie pomoc od najemników, których spotkacie na swojej drodze i razem stawicie czoła wrogom. Będziecie zbierali wskazówki ze szczątek pradawnej cywilizacji, które w ostateczności prowadzić będą do zagubionych przez wieki ziem Atlantis i sekretów tam ukrytych.

 

 

Wymagania: Zalecane Minimalne OS Windows XP/2000/Vista Windows XP/2000/Vista CPU Pentium 4 @ 2GHz Pentium 4 @ 1GHz RAM 1GB 512MB Grafika GeForce 7600GS/ATI HD3450, 256MB lub lepsza GeForce FX5900/ATI 9500, 128 MB lub lepsza Direct X DirectX 9.0c DirectX 9.0c Hard Disk 20GB 15GB

 

 

Screeny + Film:

 

http://www.tweetmmo....atlantica-2.jpg

 

http://mmorpg24.net/...ticaonline3.jpg

 

 

 

Kiedyś szukałem tego działu na forum, niestety nie znalazłem...

Edytowane przez Bestalski

9uIymOb.png


Chętnie pomogę w sprawach: League of Legends, World of Warcraft.


W razie pytań PW.

Opublikowano

Brawl Busters

 

Recenzja :

Brawl Busters to dynamiczna gra MMOTPS, w której duża liczba graczy może grać ze sobą w wirtualnym świecie. Data wydania planowana jest na listopad 2011 roku. Jak zapowiadają producenci gra oferować będzie dużo ciekawych funkcji. Utrzymana jest w kreskówkowym stylu i zawiera elementy zręcznościowe. Brawl Busters to rozgrywka, w której gracz na początku wybiera swoją postać z pięciu dostępnych w grze (Slugger, Firefighter, Rocker, Boxer i Blitzer). Każda z nich posiada swoje specyficzne właściwości, różni się wyposażeniem oraz pełni inną rolę w zespole. Zadaniem gracza jest wykonywanie misji i walka z wrogami. Brawl Busters daje możliwość zmiany wyglądu bohaterów oraz wszelkich akcesoriów czy broni. Wraz z postępami w grze, gracz może ulepszać dostępny ekwipunek oraz rozwijać umiejętności. Gra obejmuje różnorodne tryby wymagające zarówno indywidualnej walki ze wszystkimi, jak i drużynowej współpracy. Brawl Busters to program zawierający aż siedem map, zaprojektowanych w charakterystycznym, kreskówkowym stylu. Grafika i oprawa audiowizualna stoi na bardzo wysokim poziomie, a wykorzystane w niej technologie pozwoliły osiągnąć niezwykle plastyczny efekt. Gra posiada także rozbudowane opcje społecznościowe (np. możliwość śledzenia rankingów najlepszych graczy, udział w specjalnych eventach).

 

Wymagania systemowe:

Core 2 Duo 2.2 GHz, 1 GB RAM (2 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepszy), Windows XP/Vista/7

 

Strona główna:

www.brawlbusters.com

 

Gameplay:

http://www.youtube.com/watch?v=N1JKV7KRUkk&feature=related

 

Zdjęcia z gry:

 

Brawl_Buster_01.jpg

brawlbusters2.jpg

Brawl+Busters+10.jpg

Brawl_Buster_video_game_01.jpg

 

Macie od kikiego :P

w83od2.jpg

Opublikowano

Mąka od 5 dni Valve rozdaje cd-key'e na zamkniętą bete która do końca tego miesiąca się kończy.

Można pobrać wersje non-steam i grać, normalnie się już zakłada server itd.

Linku nie poda bo to piractwo.

Regman lubi to

LAYOUT'Y POD SERWER MINECRAFT U MNIE. ZAPRASZAM PW

Opublikowano

WWE - World Wrestling Entertainment !

:)

World Wrestling Entertainment (WWE) – największa federacja wrestlingu na świecie, wcześniej znana jako World Wrestling Federation (WWF). W 2002 roku po przegranej sprawie sądowej z WWF (World Wildlife Fund) zmieniła nazwę na World Wrestling Entertainment.

Najwyższym zawodnikiem jest pochodzący z Indii, The Great Khali ze wzrostem 222 cm, najcięższy jest Big Show ważący 220 kg, najniższym jest Hornswoggle mierzący 132 cm. Organizacja WWE dzieli się na trzy rostery: Raw, SmackDown!, WWE NXT oraz gale PPV. Gale RAW odbywają się na żywo w poniedziałki, Smackdown! w piątki, a tapingi czyli nagrania odbywają się we wtorki, natomiast WWE NXT jest emitowany we wtorki. WWE zorganizuje w 2012 roku 12 gal PPV (Pay-per-view), na których odbywają się najważniejsze walki. W tym roku zrezygnowano z gali Vengeance, która była zaplanowana na październik.

Cotygodniowe programy spod znaku World Wrestling Entertainment (RAW, SmackDown!, NXT, WWE SuperStars) prezentują różne rodzaje walki, od zwykłych pojedynków, po walki w klatce. Corocznie odbywają się charakterystyczne rodzaje walk, np. Royal Rumble Match. Walka polega na tym, że na początku walczą dwaj zapaśnicy i co półtorej minuty w ringu pojawia się kolejny aż do 30-go wrestlera. Aby wyeliminować rywala, należy go wypchnąć ponad górną linę. Ostatni zawodnik, który pozostanie na ringu zapewnia sobie zwycięstwo i udział w Main Event'cie (walce wieczoru) na największej gali PPV, WrestleManii. Stawką tej walki jest pas mistrzowski, który wybierze wygrany.

Drugą coroczną walką była do 2010 roku Money in The Bank Ladder Match, który odbywała się również na WrestleManii. Walka ta debiutowała na gali WrestleMania 21. Ostatnią tego typu walkę na WrestleManii zobaczyliśmy na 26 edycji największej gali roku. Teraz oglądamy dwa tego typu mecze w roku, ponieważ WWE wprowadziło PPV o takiej nazwie. Walczy w niej ośmiu zawodników, każdy na każdego, a celem jest ściągnięcie z wysokości walizki, w której znajduje się kontrakt na walkę o dowolny tytuł mistrzowski(z wyjątkiem tytułu tag team i div). Umowa na pojedynek jest ważna przez cały rok, licząc od momentu zwycięstwa. Gwiazda może wykorzystać walizkę w dowolnej chwili, przekazując sędziemu wspomnianą już walizkę. W tym momencie jesteśmy świadkami walki mistrzowskiej. Do tej pory wrestlerzy wykorzystywali walizkę, wtedy, kiedy mistrz jest osłabiony, bądź zmęczony. Ostatnim Mr.Money in the Bank został The Miz, który wykorzystał kontrakt pokonując WWE Championa Randy'ego Ortona dnia 22 listopada 2010.

Zdarzają się również turnieje typu King of the Ring, które odbywają się co jakiś czas. Ostatnim "Królem Ringu" został Sheamus, który pokonał w finale Johna Morrisona.

W Polsce walki transmitowane są przez kanały telewizyjne: Extreme Sports Channel (WWE Raw, WWE SmackDown! i WWE NXT, a także gale WWE - PPV) (z 4-tygodniowym opóźnieniem), Eurosport (This Week in WWE i WWE Vintage Collection) (na bieżąco).

 

Screen gry:

 

wwe_12_1.jpg

 

Screen z RL:

http://cdn.bleacherreport.net/images_root/slides/photos/000/530/674/WWE-Raw-Superstar-Sheamus-vs-Kofi-Kingston_display_image.jpg?1290989561

sorry ,że w code ,ale nie ma na końcu linku .jpg albo .png ;f

 

Historia gier o amerykańskim wrestlingu tworzonych przez studio Yuke's i wydawanych przez THQ sięga zamierzchłego roku 2000. Jedenaście lat i czternaście tytułów później otrzymujemy produkt, który wciąga nas w świat szalonych zapasów zza oceanu. Seria odświeżyła swoją nazwę i wprowadza kilka nowych elementów, co ma być znakiem nowych czasów i zachęcić większą liczbę osób do sięgnięcia po ten tytuł. Pytanie brzmi, czy gra traktująca o bardzo specyficznych zmaganiach trafi do kogokolwiek poza fanami uwielbiających ten przesadzony spektakl. Musielibyśmy dostać tytuł wybitny, a tak, niestety, się nie stało.

 

Ringowa scena teatralna

 

W moim osobistym pojmowaniu wrestlingu, jako osoby żyjącej w kraju, gdzie sport ten, łagodnie mówiąc, nie jest popularny, była to do pewnego czasu swoista opera mydlana, w której w miejsce podstarzałych lowelasów wciśnięto umięśnionych kolosów w slipkach. Obraz ten zmienił trochę film Zapaśnik z Mickeyem Rourke, który zdemitologizował rozumienie wrestlingu jako przaśnej zabawy dla dużych dzieci – pokazał, że to sport, choć udawany, to jednak od wielu osób wymagający mnóstwa poświeceń. Tym samym film Darrena Aronofsky'ego przekonał mnie, że nie warto oceniać wrestlingu po pozorach.

 

WWE to medialny kolos zajmujący się pokazywaniem profesjonalnego wrestlingu. Jeśli trafiliście kiedyś na choćby fragment jakiejkolwiek z walk, to od razu skojarzy się Wam to z wielkim show, przerysowanym prawie do granic możliwości, ale maksymalnie skupionym na rozrywce. WWE 12 w tej kwestii oddaje sprawiedliwość sportowi, na którym oparta jest gra. Po włączeniu ekranu wszystko krzyczy do nas wielkimi literami, lśniącymi kolorami i świetnie zrealizowaną oprawą; od menu aż po otoczkę związaną z samymi walkami. Jeśli oprawa i odwzorowanie realiów w grze są dla Was ważne, to muszę przyznać, że niezależnie od tego, czy ten szych pokochacie, czy znienawidzicie, robi on spore wrażenie.

 

Podobny poziom przepychu znajdziemy podczas tworzenia różnego rodzaju elementów w grze. Możemy naprawdę dać upust własnej kreatywności, i to nie tylko przy obmyślaniu wymarzonego zapaśnika, ale także przy budowie aren, choreografii ruchów czy całych historii związanych z poszczególnymi zawodnikami. Dodatkowo za pośrednictwem gry możemy swoimi dziełami podzielić się w sieci, więc jeśli ten właśnie aspekt wirtualnej rozrywki jest tym, czego poszukujecie, to w przypadku WWE 12 nikt nie powinien poczuć się zawiedziony.

 

Ciosy i rzuty na niby

 

Wraz z odświeżoną nazwą serii przyszedł także czas na nowy silnik, który w założeniu miał poradzić sobie z różnorakimi błędami, jakie w przeszłości trafiały się w tym cyklu. W tegorocznej odsłonie postawiono na przystępność, tak aby każdy w łatwy sposób mógł kontrolować swojego zawodnika i tym samym bez problemu brać udział w szalonej zabawie na ringu.

 

Uderzenia, chwyty i rzuty przeprowadzamy za pomocą poszczególnych przycisków, a ich rodzaje zmieniają się w zależności od tego, jak ustawieni jesteśmy względem naszego przeciwnika, a także – jak bardzo jest on zmęczony. W miarę jak obiekt naszych ataków słabnie, możemy wykonywać większą ilość charakterystycznych dla naszej postaci ruchów, a także wymyślne zagrania finalne. Próby zakończenia walki przytrzymaniem, szybkie ucieczki z ringu czy celowanie w poszczególne części ciała również nie nastręczają problemów i sprawiają, że walka jest naprawdę płynna.

 

Możliwa jest gra online! na xboxie i chyba na ps3

 

Na xBoxa wersja najlepsza ,nie wiem czy są cheaty ,ale można zrobić dział o grze , i o wwe w realu ^^ Opis (recenzja?) nie moja! z wikipedi i z wp.pl.

Na PC jest wersja impact ,gorsza o wiele ;D są wersje 2007,08,09,10,12 ;>

 

 

 

W mojej sygnie by GeRu mam zawodnika WWE Kofiego Kingstona ;]

biegus1224 lubi to

random.jpg

 

,,Odi profanum vulgus et arceo"

 

2lvpyc.jpg

by Cristiano.

1353427424-U307916.png

by MrSpritex1 (ja)

Opublikowano

S.T.A.L.K.E.R.

 

Jest to seria gier komputerowych z gatunku first-person shooter z elementami RPG tworzona przez ukraińskie studio GSC Game World. Pierwsza gra serii - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla z 2007 roku - sprzedała się w dwóch milionach egzemplarzy. Drugą grą z serii był S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo. Trzecią, i jak dotąd ostatnią częścią serii jest S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci. Polskimi dystrybutorami gry są CD Projekt (dwie pierwsze części) oraz Cenega Poland (Zew Prypeci). W siepniu 2010 roku GSC Game World zapowiedziało kolejną odsłonę swojej serii, która będzie nosiła nazwę S.T.A.L.K.E.R. 2. 9 grudnia 2011 roku pojawiły się plotki mówiące o zamknięciu studia GSC Game World i anulowaniu prac nad grą, jednak 11 stycznia 2012 roku na facebookowym profilu serii S.T.A.L.K.E.R. ukazała się wiadomość, że produkcja gry zostanie kontynuowana. Seria została zainspirowana książką "Piknik na Skraju Drogi" napisaną przez Arkadija i Borysa Strugackich oraz filmem "Stalker" Andrieja Tarkowskiego z 1979 roku.

 

Strona gry:

http://www.stalker-game.com/

 

Filmy:

 

 

Gra posiada też tryb Multiplayer oraz ogromną ilość modów i trainerów do niej. Cheaty też się jakieś znajdą.

Myślę, że ta gra zasługuje na swój dział, a przynajmniej na subforum w Inne FPP.

 

Screenshoty:

 

-1026704937.jpg

413055062.jpg

703164203.jpg

 

Moja Propozycja nr.2 to:

 

Star Trek Online

 

Jest to gra komputerowa z gatunku MMORPG, stworzona przez Cryptic Studios, oparta na uniwersum Star Trek stworzonym przez Gene'a Roddenberry'ego. Gra została wydana 2 lutego 2010 roku. Akcja gry ma miejsce w 2409 roku, czyli 30 lat po wydarzeniach w "Star Trek: Nemesis". Fabuła gry ma odniesienia do fabuły z wcześniejszych filmów i seriali serii. Star Trek Online oparty jest na modelu free-to-play.

 

Strona gry:

http://startrekonline.com/frontpage

 

Film:

 

Screenshoty:

20100305171139.jpg

20100305171020.jpg

Opublikowano

Dragon Nest to kolejna produkcja MMORPG osadzona w realiach fantasy, z grafiką 3D. Produkcja posiada grafikę mocno inspirowaną na japońskich, tudzież chińskich filmach fantasy. Świat w którym spędzimy długie godziny nazywa się Lemurii i składa się z pewnych segmentów, które będziemy odblokowywać wraz ze zdobywanymi poziomami. Najbardziej interesującym elementem tej gry jest na pewno system non-target, który jest wykonany na prawdę bardzo dobrze. W przeciwieństwie do innych instancjonowanych produkcji, Dragon Nest oferuje randomizowane lochy, przez co cały czas będziemy mieli świeży content.

 

 

 

 

Słowem wprowadzenia

 

Dragon Nest jest darmowym dziełem Eyedentity Games, które, w dosyć krótkim czasie, zjednało sobie serca graczy z bliskiego wschodu, gdzie gra została wydana aż w pięciu różnych wersjach językowych. Został w niej zastosowany, ostatnio coraz bardziej popularny system non-target, co w połączeniu z bajkową grafiką dało bardzo dobry efekt.

 

Dawno, dawno temu, za górami, za lasami, żyli sobie bohaterzy... O świecie i klasach

Na samym początku dostajemy do wyboru 4 różne klasy postaci. Dosyć mało, zwłaszcza, że nie możemy zmienić ich rasy. Jednak po przekroczeniu pewnego poziomu, każdą z nich możemy rozwinąć na jedną z dwóch dostępnych ścieżek (osoby, które grają w Aiona wiedzą o czym mowa). Każda specjalizuje się zupełnie innym stylem gry, umiejętnościami oraz skutecznością w walkach PvP. Skoro o skillach mowa, system ich rozwijania bardziej przypomina talenty z World of Warcraft - na każdym poziomie dostajemy pewną ilość Skill Points, które dodajemy do istniejących już umiejętności, w celu zwiększenia efektów ich działania, bądź wykorzystujemy je do nauki zupełnie nowych. W co damy te punkty zależy wyłącznie od nas, ale odpowiedni wybór jest kluczem do sukcesu.

Zaraz po stworzeniu postaci Dragon Nest pokazuje nam ogólny zarys kampanii - za górami, za lasami, złe potwory porwały dziewczynkę, a my musimy ją uratować. Nic prostszego. W trakcie rozgrywki przyjdzie nam eksplorować różne tereny: przemierzając zwykłe doliny, lodowe partie gór, po mroczne katakumby. Mimo iż grafika jest bajkowa, niektóre lokalizacje są w stanie wzbudzić grozę.

 

621369.jpg

 

 

 

Znowu zamknięty świat? Nie marudź, będzie fajnie - Walka i dungeony

 

Większość gier typu non-target posiada zamknięty świat, w tym wypadku nie jest inaczej. Z innymi graczami możemy się spotkać tylko i wyłącznie w miastach. Jednakże, po wyjściu z niego nie wybieramy od razu misji, na którą chcemy się udać, tylko musimy do niej dojść. Więc biegniemy, aż dochodzimy do wejścia. Lider drużyny wybiera wtedy poziom trudności dungeona, a jest ich aż cztery. Najwyższy poziom jest arcytrudny do przejścia, tak więc odpowiednia drużyna jest tutaj kluczem do sukcesu. Przedzieramy się zatem przez kolejne zastępy przeciwników, aż w końcu dochodzimy do boss'a. Nie należy liczyć że będzie biegał w kółko i nas atakował. Jest w stanie do nas strzelać, jeżeli zbytnio się oddalimy, latać, znikać, uciekać, itd. Wszystko w celu zapewnienia jak najlepszej rozrywki.

Walka opiera się na wciskaniu lewego bądź prawego przycisku myszki, guzików od 1 do 0 oraz klawiszy WSAD. Wojownicy nie mają z tym najmniejszego problemu, po prostu wbiegają w hordę przeciwników i tną kogo popadnie. Healerzy mają trochę większy problem zaznaczeniem takiego wojownika i leczeniem go, ale po kilkunastu razach można przywyknąć i nie robi to większego problemu.

 

 

86e7909396a9fb978015189.jpg

 

 

 

 

 

 

Tworzenie przedmiotów to jeden z głównych, jeżeli nie najlepszych sposobów zarabiania dużej ilości gotówki. W Smoczym leżu, tworzyć może każdy, o ile posiada odpowiednią ilość materiałów, które możemy pozyskać z przeciwników lub z rozwalania niepotrzebnego ekwipunku. Jednakże nie zawsze pożądany przez nas przedmiot powstaje, a my zostajemy z ręką w nocniku, bo materiały poszły się bujać. Podobnie przedstawia się sprawa z ulepszaniem ekwipunku. Cierpliwość i szczęście - na tym właśnie opiera się tutejszy crafting.

Jeśli brakuje nam tych obydwu czynników, warto liczyć na pomoc gildii. Koszt jej założenia nie jest zbyt wysoki, ale aby ją ulepszyć musimy zaopatrzyć się w większą ilość gotówki i punktów gildii. Im wyższy poziom, tym więcej osób może w niej przebywać. Niestety, na tym kończy się rola gildii. A szkoda, bo gra daje mnóstwo świetnych okazji na wykorzystanie takiej organizacji.

 

 

 

 

Opublikowano

Mam pytanie czy będzie jakieś głosowanie czy co? Makin wybiera>

 

Administracja wybiera.

 

Sudden Attack leży przy innych FPS'ach :C

 

@dwn

mi o to chodziło

 

Czas trwania tego etapu konkursu to 7 dni, czyli do 24 lutego do godziny 20:00. Następnie z propozycji użytkowników zostanie wybranych 3-5 tytułów (liczba umowna, w zależności od popularności konkursu ;) ) i rozpocznie się następna faza zabawy.

681731482015096381754.png


Czytaj uważnie, masz Boga na linii.


 

Opublikowano

@up

ehm.

 

Część druga konkursu, czyli głosowanie trwać będzie do 2 marca do godziny 20:00. Z podanych pomysłów zostanie wybrany przez Was pomysł działu w drodze ankiety, w której każdy będzie mógł oddać jeden głos

a7a3b8122182356e.png.8036b3d7be84292c9ea465f2360fa784.png

Opublikowano

Deco online to darmowa gra opracowana przez Rocksoft i opublikowana w języku angielskim przez JOYMAX Rasy i klasy

Millena-rasa ta używa broni,takich jak miecze i łuki

Klasy dla nacji Milleny:

Sniper - Dobry w walce z postaciami używającymi magi, posiada wiele technik obniżających siłe ataków magicznych wrogów (debuff'y). Posiada także bardzo mocne buffy wspomagające.

 

Slayer - Dmg dealer. Uzbrojony w potężne dwuręczne miecze, posiada wiele skilli atakujących. Jednak ma wolny atak.

Mercenary - Można powiedzieć, że skryty wojownik, uzbrojony w lekkie zbroje, szybko atakuje, często trafia. Posiada trochę skilli atakujących. Jego taktyka to ukryć się i zaatakować z zaskoczenia.

Knight - Standardowy tanker, wielkie tarcze, masa skilli defensywnych. W każdym party postać niezbędna.

Rain-specializują się w używani magii.

 

deco.jpg

 

Deco-Online-5.jpg

 

 

Wymagania:

 

DirectX 9.0c

Procesor: 1,8 GHz

Pamięć RAM: 512 MB

Karta Graficzna: 64 MB

Dysk Twardy 3 GB

Inne: Mysz, Klawiatura, Głośniki

 

 

 

 

 

DECO Online jest darmową grą MMORPG wydaną przez Rocksoft, a opublikowaną przez Joymax w języku angielskim. W grze znajdziemy dwie grywalne rasy Millena i Rain. Millena używa broni, a Rain zajmuje się głównie magią. Deco Online zawiera w sobie system combo, używamy klawiszy c,x i z ( podobnie jak w MMORPG Seal Online), wszystko to aby uniknąć monotonii innych gier tego typu gdzie jest stosowane ciągle point and click.Rasa Millena zamieszkuje miasta w przeciwieństwie do Rain, którzy okupują górskie tereny i lasy jak np. Twinible Forest, Forest of Destiny czy też Plains of Memory. Wybierając grę jako Millerna mamy do wyboru takie klasy jak: Rycerz, Najemnik, Niewolnik czy też Snajper. Jednak aby wybrać jedną z klas musimy osiągnąć 30lvl. Rycerze i najemnicy używają przeważnie długich mieczy, a niewolnicy ciężkich i potężnych. Tylko snajperzy w grze nie używają systemu combo, jednak posiadają dużą różnorodność umiejętności jak "zatruta strzała" itp.

Opublikowano (edytowane)

The Elder Scrolls V : Skyrim

Walka rozpoczęłą się !

Niegdyś w skyrim smoki a teraz ?

Bandyci, magowie, mordercy oraz smoki ...

To ty urodziłeś się jako smocze dziecię i twoim zadaniem jest zaprowadzić w Skyrim spokój !

W grze mamy do wyboru wiele klas takich jak :

Złodziej, mag, wojownik czy łucznik .

W Skyrim jest także wiele postaci .

Gra zajmuje ponad 600h grania na najtrudniejszym poziomie .

Jest także wielki wybór broni :

Od toporów, młotów po lekkie i zwinne łuki .

 

To nie gra online ale bardzo popularna i absurdem jest to że niema jej na MPC ...

Pozdrawiam all użytkowników jak i administratorów MPC żegnam ;)

Mam nadzieję że może wygram :D

 

 

GamePlay z gry :

 

 

Strona główna :

http://inskyrim.pl/

Polskie forum Skyrim :

http://www.skyrim.pl/

Edytowane przez biegus1224
PanHouse lubi to
sygnaah.jpg
Opublikowano

Popieram Homelo.

 

/ Racja @2down sorq.

Pls. delete me.

Moja propozycja:

Seria Gothic

 

Screeny z gry:

 

gothic-3-zmierzch-bogow-screenshot-6.jpg

gothic5.jpg

gothic3_screenshot.jpg

 

 

 

 

Gothic – komputerowa gra fabularna, opracowana przez firmę Piranha Bytes. Polską lokalizację zrealizowała firma CD Projekt.

 

Gothic to pierwsza część serii gier, opowiadającej o przygodach bezimiennego bohatera, który, jak się później okazuje, stał się wybrańcem boga ognia i sprawiedliwości – Innosa. Fabuła gry opowiada o dziejach bohatera w kolonii karnej, zwanej "Górniczą Doliną", która znajduje się w dolinie wyspy Khorinis i otoczona jest magiczną barierą. Więzienie to stworzyli magowie na zlecenie króla Rhobara II, który potrzebował ogromnych ilości magicznej rudy, by produkować z niej broń dla swej armii. Król pokonał niemal wszystkich wrogów swego królestwa, z wyjątkiem Orków. Nigdy nie grzeszyli oni sprytem czy inteligencją, jednak mieli potężną przewagę w postaci ogromnej siły i determinacji w walce z ludźmi. Historia zaczyna się, gdy główny bohater trafia do Górniczej Doliny jako kolejny, na pozór zwyczajny, skazaniec. Przed wrzuceniem go za barierę (która przepuszcza wszystko z zewnętrznego świata, lecz stanowi śmiertelną przeszkodę dla każdej żywej istoty, próbującej przekroczyć ją od wewnątrz) otrzymuje od tajemniczego maga (Pyrokara znanego z drugiej części) list, z zadaniem dostarczenia go Arcymistrzowi Magów Ognia w Starym Obozie, przywódcy jednej z trzech głównych organizacji, występujących w grze. Trójwymiarowy świat gry przedstawiony jest z perspektywy trzeciej osoby. Rozmawia się z innymi postaciami w celu uzyskania informacji, zabija się potwory, stacza pojedynki oraz wykonuje zlecenia ważne dla fabuły gry i zadania poboczne. Za wszystkie te czynności gracz otrzymuje punkty doświadczenia potrzebne do nauki nowych umiejętności. Gra została w pełni zlokalizowana, włącznie z kwestiami mówionymi, na język polski przez zespół CD Projektu.

 

Część recenzji I części.

 

Strony:

http://www.gothic.phx.pl/

Wszystko o I:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gothic_(gra_komputerowa)

Wszystko o II:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gothic_II

Wszystko o 3:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gothic_3

Wszystko o Arcanii:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Arcania:_Gothic_4

Polski serwis:

http://tawerna-gothic.pl/

 

GP:

http://www.youtube.com/watch?v=1O8zaIU2t5Q

Od razu odpowiadam na pytania:

Kody są.

Bugi są.

Cheaty się znajdzie.

Kiedyś była jeszcze taka sugestia:

Można z niej coś zaczerpnąć wiedzy:

http://www.mpcforum.pl/topic/522311-nowy-dzialgothic-multiplayer/

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...