Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Wyciaganie wartosci...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taa, pewnie to noobskie pytanie :P

Jak wyciagnac wartosc z cheat engine ? A dokladniej, mam gre, wyszukuje kase (powiedzmy mam 99) wywalam jeden , wpisuje 98 i next. Znajduje wartosc i zmieniam value, i chcialbym to samo zrobic w swoim programie, tylko wartosc kasy (HWDP997 np. ;P) jest juz ustalona a ja tylko wpisuje w Edit1 jaka ma byc, klikam Button1 i jest :P.

 

Edit1. Pewnie musze HEXY zamienic na cos, ale na co ? :P

Na binarny ? :P

 

Edit2. Mam komponent Cheater jak cos

 

Edit3. Do ASCII nie, do Binarnego nie, wiec do czego :> ? Moze do dec (Decimal ) ? Wiem ze wiecie :P

17yrsqa1utxm_2daf7a3.png

Opublikowano

.....

nie kapuje chcesz zrobić program który zmieni valute?

wiem że cheater nie wyczytuje adresów w HEX. binary za długi i też nie działa Decimal chyba zaraz sprawdzę

 

a to chyba dobrze kombinujesz ale ta wartość probowałeś funkcji "ReadProcessMemory" i "WriteProcessMemory"

Opublikowano

No tak, to samo co Cheat Engine ale moim programem. Np. bot do tibii, widoczne tylko dla mnie, mam powiedzmy wartosc many, no i teraz chce zeby ja zmieniac w polu Edit1 a po kliknieciu Button1 sie zmienila. :P

Gdzies znalazlem taki kod:

 

WriteProcessMemory(hProcess,Ptr($6c3c3c), @Czas, 1 ,N);

 

Wiec to chyba sie opcja WriteProcessMemory robi. Ale w jakim to jest $6c3c3c ?

No i przydalby sie jakis tutorial na bota od zera :P

 

O to chodzi ze nie wiem jak uzywac Write i Read :P

17yrsqa1utxm_2daf7a3.png

Opublikowano

Najpierw procedurka czytająca dane.

To jest ukryta treść, proszę

 

Potem nadpisująca:

 

To jest ukryta treść, proszę

 

Dodajemy adres, i wpisujemy:

 

To jest ukryta treść, proszę

 

@edit

procedurki nie moje

bez gif.

Opublikowano

masz np:

 

adres nazywa się "adres"

chcesz go zamienić z 2 na 22

 

MemWriteInteger(adres,22,2);

 

Wyjaśnienie:

 

czerwony:

Nazwa adresu który wcześniej dodaliśmy

 

niebieski:

Nowy adres

 

zielony:

Ile cyfer ma 2 wartość (jeśli 22 to tu będzie 2. Jeśli 222 to tu będzie 3. Jeśli 2 to tu będzie 1)

 

Ka pe wu?

bez gif.

Opublikowano

Nie do końca wiem, czy nazwa okna... ja tam musiałem np. wpisać Tibiaclient jeśli chodzi o tibię... Nie za bardzo wiem jak to rozszyfrować.

 

@acanther

A nie wystarczy ci cheat engine?

bez gif.

Opublikowano

function ReadMemInteger(Address: Cardinal): Cardinal; //Read adress:value

var

ProcId: Cardinal;

tProc: THandle;

NBR: Cardinal;

value:integer;

begin

GetWindowThreadProcessId(FindWindow('Tibiaclient',Nil), @ProcId);

tProc:= OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, False, ProcId);

ReadProcessMemory(tProc, Ptr(Address), @value, 4, NBR);

CloseHandle(tProc);

Result:=value;

end;

 

Potem doppisujemy adres i memwriteInteger.

bez gif.

Opublikowano

procedure MemWriteInteger(Address: Integer; buf: Integer; Length: DWORD);

var ProcID, THandle: Integer;

e: DWORD;

begin

GetWindowThreadProcessId(FindWindow('Tibiaclient',Nil), @ProcID);

THandle := OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, False, ProcID);

WriteProcessMemory(THandle, Ptr(Address), @buf, Length, e);

CloseHandle(THandle);

end;

dobrze ta procedura czy coś jeszcze trzeba zmienić?

Opublikowano
Nie do końca wiem, czy nazwa okna... ja tam musiałem np. wpisać Tibiaclient jeśli chodzi o tibię... Nie za bardzo wiem jak to rozszyfrować.

 

@acanther

A nie wystarczy ci cheat engine?

 

TibiaClient wpisujesz jezeli szukasz po klasie, jezeli chcialbys po nazwie to bodajże jest "Tibia " (3 spacje po tibia)

->

To jest ukryta treść, proszę

albo

To jest ukryta treść, proszę

 

Reszty chyba nie musze pisac, powyzej wszystko jest wytlumaczone i podany kod (readProcessMemory && writeProcessMemory)

Wrzuć.se! - zachęcam do dyskusji na temat mojej stronki do uploadowania obrazków przez ich bezpośrednie wklejanie na stronę!

Opublikowano

Nie. To odczytuje właśnie liczby. Podobna procedurka jest z tekstem (patrz wyżej).

Dajemy to pod implementation. Adres dajemy do stałych i mamy :].

Teraz używamy memwriteinteger aby zmienić daną wartość.

 

@up

sekundy

bez gif.

Opublikowano
@acanther

A nie wystarczy ci cheat engine?

 

Chciałbym zrobić swoje ułożenie przycisków etc.

17yrsqa1utxm_2daf7a3.png

Opublikowano

Wyjątkowo mam czas to napisze te pare procedurek.

 

Piszemy bota do tibii

adres który chcemy zmienić to np. hp.

Znajdujemy adres hp.

 

teraz:

Robimy na formie button, spin edit, spin edit, label

 

label1.caption:='zycie'

button1.caption:='Zmien'

 

 

Kod:

W kodzie szukamy takiej linijki:

To jest ukryta treść, proszę

Pod tym dopisujemy:

To jest ukryta treść, proszę

. Oczywiście ten ciąg znaków to adres, a hp to nasza nazwa adresu.

 

teraz szukamy:

To jest ukryta treść, proszę

 

Pod tym wpisujemy:

To jest ukryta treść, proszę

pod tą procedurą:

To jest ukryta treść, proszę

Nie wiem czy działa sposób Wrotka, ale raczej tak.

 

Teraz klikamy dwa razy na button i wklepujemy:

To jest ukryta treść, proszę

 

Wyjaśnienie:

HP - taką nazwę nadaliśmy adresowi

Spinedit1.value - nowa wartość adresu

Spinedit2.value - cyfry w nowej wartości (jak już wcześniej wspomniałem: 3=1, 33=2, 333=3, 3333=4 itd...)

got it?

bez gif.

  • 4 miesiące temu...
  • 1 rok później...
  • 2 lata później...
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No nieźle, ja w tym jestem zielony i mimo wszystko....

 

Nie ogarniam tego poradnika :(

mca.png

 

Więc jeżeli to prawda i pomogłem to może byś mi podziękował lub dał +, tak dla zachęty...

 

Jeżeli mi nie dasz... Trudno, chyba się z tym pogodzę!

  • 4 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...