Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

"BurningVenom" Witch Doctor by Emperor;)


EmperorQ

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich diablofanów z MPC forum.

Jak zapewne wszyscy wiedzą 15 maja dzień na który milony osób

na świecie czekały 10 lat.

Piekielne hordy powróciły ale czy my od samego początku będziemy gotowi aby stawić im czoła???

Dzięki oficjalnemu kalkulatorowi umiejętności od dawna można obmyślić

sobie rozkład skillsów dla naszych przyszłych bohaterów.

Dzisiaj przedstawię swój pomysł na grę WitchDoctorem-lub w polskiej wersji-Szamanem:P

 

Nazwałem go "BurningVenom" czyli w wolnym tłumaczeniu "Płonący Jad" (dobra po angielsku lepiej brzmi i tego się trzymajmy:)

Dlaczego akurat tak?

A no będzie to DPS-ior oparty na obrażeniach od ognia i trucizny z pominięciem innych typów^^

 

BurningVenom by Emperor


http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/witch-doctor#acSijT!bWc!bYcZYc

 

Opis bulidu:

 

Poison Dart

 

Nasz główny atak.

Powinniśmy nim spamować praktycznie cały czas.Dobry dmg od trucizny

a dzięki runce którą w nim umieściłem spamując tym skiillem zyskujemy 24 many (koszt 10 więc na czysto 14many za hita).

 

Firebats

 

Bardzo efektowny i efektywny skill,

Ładny zasięg,zadaje obrażenia od ognia.

Runka którą zastosowałem maxymalizuje obrażenia od ognia do 280%.

 

Locust Swarm

 

Plaga jakiś owadów która działa na zasadzie tych które mogliśmy spotkać w II AKCIE Diablo 2:)

Zadają obrażenia od trucizn jednak w tym przypadku zamieniłem je na obrażenia od ognia a to dlatego że nie ma jakiegoś

godnego skilla fire na miejsce owadków;)

 

 

Acid Cloud

 

 

Chmurka trucizny wysyłająca "kwaśny deszcz" która zadaje ładny dmg

od trucizn + dodatkowo zatruwa wrogów na 3s zadając na sekundę 3/4 DMG od broni:)

Dzięki runce działa na dużym obszarze i wydaję mi się świetnym skillem.

 

Mass Confusion

 

 

Co tu dużo mówić-z runką którą wykorzystałem działa jak dwie klątwy necromanty.

Zwiększa dmg otrzymywane przez mobki objęte działaniem aż o 20% i powoduje że niektóre będą walczyć po naszej stronie.

Nic tylko spamować

;)

 

 

Gargantuan

 

Nasza żywa tarcza.Sporo HP,DMG jak nasze (działanie odpowiedniej runy).

Wysyłamy noobka przodem:)

 

 

 

SKILLE PASYWNE

 

 

Bad medicine

zmniejsza o 20% obrażenia zadawane przez zatrute mobki.

 

 

Pierce the Veil

zwiększa obrażenia o 20% lecz zwiększa także koszt many o 30% ale tym bym się nie przejmował

:)

 

Spiritual Attunement

Zwiększa max many o 20% i daje nam 1% regeneracji many na sekundę

:)

Zastosowany w celu zrównoważenia poprzedniego pasywu:)

 

To by było na tyle;)

 

Jak postać wyjdzie w praniu?

Ocenimy po premierze.

Skillowo jest ona skończona na 59lvlu dopiero;)

Jeśli macie jakieś uwagi i swoje propozycję to proszę pisać

:)

Czekam na wasze bulidy^^

Siema Eniu;)


Opublikowano

Wg mnie bulid dość ciekawy..

W sumie po przejrzeniu kalkulatora umiejętności wydaję się idealny na poznawanie gry:)

Mam nadzieję że po premierze na MPC pojawi się więcej strategii:)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dobrze by było, jakbyś te nazwy skili jakimiś kolorkami dał, było by przejrzyście i ładnie :)

1359549208-U277916.png

Klasa:Szaman Healer

Lvl:1+

Królestwo:Shinsoo

Gildia:

Server:Metin2.PH

Opublikowano

osobiście uważam że wszystko wyjdzie w trakcie gry :) tam najlepiej będzie kombinować i dostosowywać do wymagań gry na danym akcie/poziomie/bossie :) uważam też że nie będzie uniwersalnego buildu na dalszych poziomach sztuką będzie odpowiednie dobranie skilli do sytuacji ;)

1359796545-U215643.png

Opublikowano

No uniwersalnego nie będzie na pewno:)

Ale dzięki systemowi jaki zastosował Blizzard, każdy skill będzie przydatny:)

Czy to z 2 czy z 60lvla:D

Nie będziemy przyznawać punktów w drzewko umiejętności :)

Dość odważna decyzja twórców ale w całym systemie sprawdzi się doskonale:P

Siema Eniu;)


Opublikowano

A co do tego systemu. Czy to jest tak, że rozdziela się punkty i w dowolnym momencie można będzie je zresetować i przydzielić na nowo czy trzeba będzie mieć Tokeny tak jak w D2 ? Mało o tym wiem, bo czytam o craftingu runach itd.

 

@Topic

 

Jak na początek to dobry build. Z czasem odkryjemy coraz to nowsze i lepsze, ale jak na początek jest świetny.

Opublikowano

A co do tego systemu. Czy to jest tak, że rozdziela się punkty i w dowolnym momencie można będzie je zresetować i przydzielić na nowo czy trzeba będzie mieć Tokeny tak jak w D2 ? Mało o tym wiem, bo czytam o craftingu runach itd.

 

@Topic

 

Jak na początek to dobry build. Z czasem odkryjemy coraz to nowsze i lepsze, ale jak na początek jest świetny.

 

No właśnie wgl nie będziesz rozdawał punktów;)

Masz np 23 umiejętności aktywne łowcy demonów i do każdej z nich 5 run które zmieniają jego działanie;)

Czyli każdy z tych 23 skilli ma 5 różnych wersji;)

Nie przyznajesz żadnych punktów a jedynie zmieniasz sobie aktywne skille kiedy chcesz. Jednocześnie możesz mieć ich 6;)

Siema Eniu;)


Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...