Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Galaxy Gates Energy

Gość Weeker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie do czego służy galaxy gates energy bo mam tego 31 i nie wiem co z tym zrobić i mam pytanie czy ma ktoś jakiś konkretny poradnik jak dostać się do każdego rodzaju wrót ? ponieważ jestem początkującym graczem i nie znam się na tym za bardzo pozdrawiam ; D

Opublikowano

Wszedłes kiedys na gre? (Nie licząc BoxyBota)

GG klicka się we wrota, a następnie z tych darmowych energii wypada ammo, kupony lub częsc do wrót. Gdy uzbierasz wszystkie potrzebne do złożenia wrót częsci mozesz je postawic na bazie i pozniej je przechodzic (tam się bije alieny).

"Daj mi kontrolę nad podażą pieniądza narodu, a nie będzie mnie obchodzić kto tworzy jego prawa."
-Mayer Amschel Rothschild

Opublikowano

a gdzie są wrota ; D ? ja 1 dzień w to gram ..

Opublikowano

Po Logowaniu pojawi się strona główna tam klikasz w klawisz GalaxyGates i w klawisz Energia. Prościej już się chyba nie da wytłumaczyć :D

Opublikowano

wejdz se na oficjalne forum gry i tam popytaj, ale tak czy owak zbieraj energie bo sa bardzo cenne

Nowa gra zarabiaj realne pieniądze handlując wirtualnym złotem zyski już w pierwszych dniach zabawy.

Więcej info na priv.

Opublikowano

Panowie robicie z tego forum poradnik.Ja zaraz założę temat jak mam kupić statek bo nie umiem czytać .

Naprawdę ciężko jest przeczytać poradnik dla początkujących 15 mniut i wiemy praktycznie wszystko co potrzebne na start

Opublikowano