Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Wszystko o WordEdit!


Khazord

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Komendy pluginu:

 

1. Historia.

 

 

//undo [ilość powtórzeń] ? Cofa ostatnio wykonane czynności.

//redo [ilość powtórzeń] ? Ponawia cofnięte czynności.

/clearhistory ? Czyści historię.

2. Zaznaczanie.

 

 

//wand ? Daje różdżkę ? domyślnie drewnianą siekierę. Naciśnij lewym klawiszem myszki na blok, żeby zaznaczyć go jako pierwszy punkt, a prawym, żeby zaznaczyć drugi.

/toggleeditwand ? Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.

//sel <cuboid/poly> ? Wybierz sposób zaznaczania ? cuboid lub wielokąt.

//pos1 ? Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.

//pos2 ? Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.

//hpos1 ? Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.

//hpos2 ? Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.

//chunk ? Zaznacza chunk, w którym jesteś.

//expand ? <wartość> Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.

//expand ? <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).

//expand ? <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.

//expand vert ? Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie ? od bedrocka do nieba.

//contract <wartość> ? Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.

//contract <wartość> [kierunek] ? Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).

//contract <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] ? Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.

//outset [-hv] <wartość> ? Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.

//inset [-hv] <wartość> ? Kurczy zaznaczenie z każdej strony.

//shift <wartość> [kierunek] ? Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.

//size ? Wyświetla rozmiar zaznaczenia.

//count <materiał> ? Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.

//distr [-c] ? Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.

3. Modyfikowanie regionów.

 

 

//set <materiał> ? Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.

//replace <na materiał> ? Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.

//replace <z materiału> <na materiał> ? Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.

//overlay <materiał> ? Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.

//walls <materiał> ? Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.

//outline <materiał> ? Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.

//smooth ? Wygładza zaznaczony obszar.

//regen ? Regeneruje zaznaczony obszar.

//move [odległość] [kierunek] ? Przesuwa zawartość zaznaczenia.

//stack [odległość] [kierunek] ? Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku.

4. Schowek.

 

 

//copy ? Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.

//cut ? Wycina zaznaczenie.

//paste [-ao] ? Wkleja zaznaczenie ze schowka.

//rotate <kąt w stopniach> ? Obraca zaznaczenie ze schowka.

//flip [kierunek] ? Odwraca zaznaczenie ze schowka.

//load <nazwa pliku> ? Ładuje plik .schematic do schowka.

//save <nazwa pliku> ? Zapisuje schowek do .schematic.

/clearclipboard ? Czyści schowek.

5. Kreacja.

 

 

//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] ? Tworzy pionowy, pusty cylinder.

//cyl <materiał> <promień> [wysokość] ? Tworzy pionowy cylinder.

//sphere <materiał> <promień> [raised?] ? Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się ?yes?, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.

//hsphere <materiał> <promień> [raised?] ? Tworzy pustą kulę.

/forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] ? Tworzy las.

/pumpkins [rozmiar] ? Tworzy las dyń.

 

6. Edycja terenu.

 

 

//fill <materiał> <promień> [głębokość] ? Wypełnia dziurę.

//fillr <materiał> <promień> ? Wypełnia dziurę rekurencyjnie!?

//drain <promień> ? Wysusza pobliskie zbiorniki lawy/wody.

/fixwater <promień> ? Wyrównuje pobliskie zbiorniki wody.

/fixlava <promień> ? Wyrównuje pobliskie zbiorniki lawy.

/removeabove [rozmiar] [wysokość] ? Usuwa bloki nad twoją głową.

/removebelow [rozmiar] [wysokość] ? Usuwa bloki pod twoimi stopami.

/replacenear <rozmiar> <z bloku> <na blok> ? Podmienia wszystkie bloki w określonej okolicy.

/removenear [materiał] [rozmiar] ? Usuwa wszystkie bloki w określonej okolicy.

/snow [promień] ? Symuluje opad śniegu.

/thaw [promień] ? Usuwa śnieg.

//ex [rozmiar] ? Gasi ogień.

/butcher <promień> ? Zabija pobliskie moby.

/remove <rodzaj> <promień> ? Usuwa ?luźne? bloki w określonej okolicy. Możliwe rodzaje ? items (narzędzia), arrows (strzały), tnt (dynamit), minecarts (Minecarty), boats (łódki), paintings (obrazy).

 

7. Narzędzia do chunków.

 

 

/chunkinfo ? Wyświetla nazwę chunku, w którym się znajdujesz.

/listchunks ? Wyświetla listę używanych chunków.

/delchunks ? Generuje skrypt usuwający chunki.

8. Super kilof.

 

 

// ? Tworzy super kilof.

/sp single ? Włącza tryb pojedynczych bloków.

/sp area <zasięg> ? Włącza tryb strefowy.

/sp recur <zasięg> ? Włącza tryb rekursywny.

9. Narzędzia.

 

/none ? Wyłącza wszystkie narzędzia. /info ? Włącza narzędzie informacyjne. /tree ? Włącza narzędzie do drzew. Możliwe tryby: [tree (drzewo), regular (regularne), big (duże), bigtree (duże drzewo), redwood (sekwoja), sequoia (sekwoja), tallredwood (duża sekwoja), tallsequoia (duża sekwoja), birch (brzoza), white (biel), whitebark (biała kora), pine (sosna), randredwood (inny typ sekwoi), randomredwood (jeszcze inny typ sekwoi), anyredwood (następny typ sekwoi), rand (losowy), random (losowy)] //repl ? Włącza narzędzie do podmieniania bloków.

10. Pędzle.

 

 

//brush sphere [-h] <rodzaj> <promień> ? Włącza kulisty pędzel.

//brush cylinder [-h] <rodzaj> <promień> [wysokość] ? Włącza cylindryczny pędzel.

//brush clipboard ? Włącza pędzel ze schowka.

//brush smooth <promień> ? Włącza pędzel wygładzający.

//mat <materiał> ? Zmienia materiał dla aktualnego pędzla.

//mask ? Usuwa maskę.

//mask <maska> ? Ustawia maskę.

11. Przemieszczanie się.

 

 

/unstuck ? Przenosi cię w górę, w pierwsze wolne miejsce.

/ascend ? Przenosi cię poziom w górę.

/descend ? Przenosi cię poziom w dół.

/ceil ? Przenosi cię do sufitu.

/thru ? Przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz.

/jumpto ? Przenosi cię do bloku, na który patrzysz.

/up ? Przenosi cię w górę.

12. Snapshoty.

 

 

//restore [snapshot] ? Przywraca wybrany snapshot.

//snap use <snapshot> ? Używa wybranego snapshotu.

//snap list [num] ? Wyświetla listę 5 ostatnich snapshotów.

//snap before <data> ? Znajduje ostatni snapshot przed wybraną datą.

//snap after <data> ? Znajduje pierwszy snapshot po wybranej dacie.

13. Skrypty.

 

/cs <skrypt> ? Wykonuje skrypt.

/.s ? Wykonuje ponownie ostatni skrypt z nowymi wartościami.

/<skrypt>.js ? Wykonuje skrypt .js

 

 

 

14. Główne komendy.

 

 

/search <nazwa przedmiotu> ? Szuka przedmiotu po jego nazwie.

//worldedit reload ? Odświeża konfigurację WorldEdita.

//worldedit version ? Wyświetla wersję WorldEdita.

//worldedit tz ? Ustawia tymczasowo strefę czas

 

15. Limit.

 

//limit <liczba> ? Ustawia maksymalną liczbę bloków, którą możesz zmienić podczas większości operacji. Wpływa tylko na ciebie. Użyj tego by zapobiec katastrofalnym wypadkom. Komenda nadpisuje limit w konfiguracji, jeżeli był ustalony.

jak nie ma wszystkich komęd to proszę o dodanie w komentarzach

 

 

Podoba się? Zbieram LiKe :)

 

P.S. Zakaz kopiowania treści tego tematu temat jest całkowicie by ja!

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...