Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[TUT] Single Player Commands (Komendy I Wiele Wiecej) [PL]


LegendsLukasz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

  • Polska lista komend do kilku modów i programów związanymi z minecraft

  • Single Player Commands

  • ascend - Przenosi cię na wyższy klocek
  • clear - Czyści konsolę
  • damage - Włącza/wyłącza obrażenia
  • defuse [all] - Rozbraja uruchomione tnt
  • descend - Przenosi cię na niższy klocek
  • destroy [all] - Niszczy wybrany przedmiot
  • difficulty <level> - Zmiana poziomu trudności od 1 do 3
  • dropstore - Przenosi cały twój ekwipunek do skrzynki, którą utworzysz po wpisaniu komendy
  • duplicate [all] - Wyrzuca na ziemię sklonowany aktualnie trzymany w ręce przedmiot.
  • explode - detonuje obszar
  • extinguish|ext [all] - Gasi ogień w pobliżu, lub wszędzie
  • falldamage - Włącza/wyłącza obrażenia od spadania
  • firedamage - Włącza/wyłącza obrażenia od ognia
  • goto <name> - Przenosi do miejsca
  • grow [all] - Przyspiesza wzrost sadzonek i innych na mapie
  • heal <health> - Leczy gracza do wybranej ilości życia
  • health <min|max|infinite> - Ustawia poziom życia gracza
  • help [COMMAND] - Pomoc
  • home – Przenosi do domu
  • instantmine - Włącza szybkie kopanie
  • item <itemcode|itemname> [QUANTITY] – Daje przedmiot
  • itemname - Pokazuje nazwę i ID przedmiotu trzymanego w ręce
  • itemstack <itemid> [QUANTITY] - Daje stack wybranego przedmiotu
  • jump - Przenosi do klocka, który wskazujemy kursorem
  • kill – Zabija nas
  • killnpc [all] - Zabija wszystko dookoła
  • listwaypoints - Spis wszystkich miejsc
  • msg <message> - Dodaje wiadomość do konsoli
  • music [VOLUME] - Włącza muzykę
  • pos – Pokazuje aktualną pozycję
  • rem <name> - Usuwa miejsce
  • removedrops [all] - Usuwa dropnięte klocki z mapy
  • repair [all] - Naprawia wybrany przedmiot
  • replenish [all] - Zmienia ilość trzymanego przedmiotu do maksymalnej
  • return - Przenosi gracza do pozycji w której się znajdował przed przeniesieniem.
  • search <searchterm[ b]=""> - Wyszukiwanie przedmiotu po nazwie
  • set <name> - Zapisujemy miejsce na mapie
  • setjump [JUMP|reset] - Wybiera wysokość naszego skoku
  • setspawn [<x> <y> <z>] – Zmienia pozycję spawnu
  • setspeed [sPEED|reset] - Zmienia prędkość poruszania się gracza
  • spawn <name|id|random|list> [QTY] - Spawnuje wybranego stwora
  • spawnstack <name|id|list|random> - Spawnuje wybranego stwora kilka klocków dalej
  • tele <x> <y> <z> - Przenosi do wybranej pozycji
  • time day lub night - dzień noc
  • timeschedule <reset |="" <time1=""> <time2>> - Zmienia godzinę w MC
  • useportal - Przenosi do piekła
  • waterdamage - Włącza/wyłącza obrażenia od wody

  • Nowe Komendy działają tylko do SinglePlayerComands v 3.0 wersja gry 1.0.0

  • /criticalhit [enable|disable] – Pozwala na włączenie/wyłączenie ciągłych trafień krytycznych
  • /clouds [enable|disable] – Pozwala włączyć/wyłączyć chmury poprzez komendę
  • sprinting [enable|disable] – Włącz/wyłącz ciągły sprint
  • climb – Pozwala graczowi na wspięcie się po każdej ściany bez potrzeby użycia drabin
  • spawner [TYPE] – Zmienia typ (spawnującego się moba) nacelowanego przez gracza mobspawnera
  • effect effect
    [list|remove TYPE|add TYPE [DURATION] [sTRENGTH]]> – Pozwala na dodanie/zdjęcie efektu miksturki [lista efektów|usun EFEKT|dodaj EFEKT [CZAS TRWANIA] [sIŁA (LVL) ]]
  • fog [tiny|small|normal|far] – Zmienia odległość renderowania
  • enderman pickup [enable|disable] - Komenda włącza/wyłącza możliwość podnoszenia bloków przez endermanów
  • enchant enchant
    [list|remove|add TYPE [LEVEL]] – Ulepsza obecnie wybrany przedmiot enchant [lista|usun|dodaj EFEKT[LEVEL ULEPSZENIA]]
  • xp [add QTY|get|set XP] – Pozwala na ustawienie poziomu naszej postaci XP [dodaj dokładną ilość|dodaj postaci|ustaw poziom XP]
  • hardcore [enable|disable] – Pozwala na włączenie/wyłączenie trybu hardcore
  • calc – komenda Kalkulatora (przykładowe użycie calc=4*4)
  • useportal [normal|nether|end|PORTAL] – Pozwala na teleportacje się w wybrany świat (normalny|nether|the end|PORTAL do Endu)

  • World Edit

  • //stack - Wydłuża coś budowle np. most
  • może tez służyć do kopiowania piętra budynku i przeniesienia go w górę.
  • np. Zaznaczamy piętro i wpisujemy //stack 10 u i wtedy będziemy
  • mieli o 10 pięter wyższy budynek inne kierunki (n półnoć) (s południe) (e wschód) (w zachód) i (d dół) //stackair robi to samo, ale kom-
  • enda ''//stack'' nie przebiję się np. przez górę, a ''//stackair'' tak .

  • //replace Zaznaczamy obszar do zamienienia na inny klocek/klocki np. Zaznaczam obszar i wpisuje //replace 20 i cały
  • ten obszar, który zaznaczyłem będzie się składał ze szkła.

  • //set Zaznaczamy obszar do wypełnienia i wpisujemy np. / możemy sikierą zaznaczać równie rogi terenu i wpisujemy komende niżej do wypełnienia terenu lub po prostu wypełniamy powietrzem i klocki znikaja a powietrze to //set 0

  • Give Ta komenda pozwala nam, lub komuś innemu dać jakiś
  • przedmiot (LISTA ID NA FORUM!) n.p /give hazz 20 64

  • /jumptoto Wskazujemy myszką jakieś miejsce i
  • wpisujemy ''/jumpto'' i przenosi nas w to miejsce.

  • /tp nick gracza i przenosi nas do jakiegoś gracza

  • /tphere nick gracza i gracz się do nas przenosi.

  • //size Zaznaczamy obszar wpisujemy //size i pokazuje
  • nam wymiary obszaru.

  • //distr Zaznaczamy obszar wpisujemy komende i pojawia nam się ilość klocków z pewnego rodzaju.

  • //contract Nie jestem pewien co do tej komendy ale po komendzie set możemy np. wpisać //contract 1 d, a potem //set 3
  • i na samym dole będzie dirt zamiast np. obsydianu.

  • //undo i //redo Jeśli np. coś źle zrobiliśmy możemy wpisać
  • //undo i cofnie tą akcje. Zaś //redo po cofniętej akcji przywraca zmianę.

  • //move kierunki świata (w,s,e,n) Zaznaczamy np.
  • drzewo i wpisujemy //move 20 s i przenosi nam drzewo 20 kratek
  • na południe.

  • //moveair Przenosi nam np. drzewo, ale przebije się przez
  • przeszkodę jeśli jakaś będzie mu stała na drodze..

  • //outline Zaznaczamy 1 dolny klocek obszaru i
  • 1 górny klocek obszaru Wpisujemy np. //outline 49 i cały
  • ten obszar (5 ścian i podłoga) zostaje wypełniona obsydianem, ale zostaje puste w środku) (czyli pokój..)

  • //walls Robimy to samo co w //outline tylko powstają
  • cztery ściany, bez dachu i bez podłogi..jedynie 4 ściany.

  • //drain Jeśli mamy np. w pobliżu wodę i chcemy ją usunąć
  • wpisujemy //drain (np. jeśli wodę w zasięgu 4 kratek to..
  • //drain 5 4 (powiedzmy, że woda to 5) (4 to zasięg, czyli 4 kratki)

  • /ex Stawia w ogniu daną odległość np. /ex 5

  • //fixlava i //fixwater Wpisujemy tą komende jeśli np. wlaliśmy
  • wiaderko lavy, czy wody gdzieś i ta lava, czy woda jest nierówna..

  • //removenear Posadziliśmy np na 20 kratek TNT (id:46 w naszym ukochanym domku i teraz się o niego boimy !
  • Ale do pomocy przybyła komenda //removenear 46 20
  • aplauz

  • //wand i ukazuję się nam w rękach siekierka

  • Nadawanie Zabezpieczenia(np.TNT)
  • /region flag <nazwa.cuba> <nazwa.flaga> <allow.lub.deny>
  • Deny - Wpisujemy gdy chcemy zablokować np. TNT
  • Allow - Wpisujemy jak chcemy coś aktywować np. TNT żeby znów wybuchało!

  • Spis Flagów (Zabezpieczeń)

  • passthrough - Flaga, dzieki której gracze mogą budować na cubie, użyteczna w przypadku blokowania PvP w kopalniach, publicznych lasach itp..
  • pvp - Pojedynki między graczami
  • mob-damage - Obrażenia zadawane przez moby
  • mob-spawning - Spawnowanie sie mobów
  • creeper-explosion - Eksplozje creeperów
  • exit-group - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu grupie
  • greeting - Wiadomośc powitalna po wejściu na dany region
  • farewell - Wiadomość pożegnalna po opuszczeniu regionu
  • notify-enter - Wysyła wiadomość do gracza podczas wejścia na region
  • notify-leave - Wysyła wiadomośc do gracza podczas opuszczenia regionu
  • deny-spawn - Zakazuje spawnowania sie mobów w tym regionie
  • heal-delay - Region, który leczy graczy.
  • heal-amount - Ustawia ilość hp, która leczy graczy
  • price - Ustawia cenę za wejście na region
  • ghast-fireball - Blokuje ogniste kule duchów z Netheru (nie niszczą terenu, nie atakują graczy)
  • sleep - Dostęp do łóżek
  • tnt - Dostęp do TNT
  • lighter - Blokuje zapalniczkę
  • fire-spread - Rozprzestrzenianie sie ognia
  • lava-fire - Rozprzestrzenianie sie lawy
  • lightning - Pioruny
  • chest-access - Dostep do skrzyń
  • water-flow - Wylewanie lawy
  • lava-flow - Wylewanie wody
  • use - Otwieranie drzwi, trapów, skrzyń itd..
  • vehicle-place - Stawianie pojazdów (wagoniki, samochody)
  • snow-fall - Opady śniegu
  • leaf-decay - Rozkład liści
  • invincible - God dla wszystkich graczy
  • entry - Zezwala lub blokuje wejście na region graczom
  • entry-group - Zezwala lub blokuje wejście na region grupie
  • exit - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu graczom
  • blocked-cmds - Blokuje używanie komend w danym regionie
  • allowed-cmds - Zezwala na używanie komend w danym regionie

  • Dawanie Cuba:

  • - bierzemy siekierke drewnianą i zaznaczamy pierwszy róg działki.
  • - potem drugi róg działki.
  • - Teraz wpisujemy na jaką WYSOKOŚĆ i SZEROKOŚĆ będzie gracz mógł budować.
  • w górę: //expand 20 up
  • w dół //expand 20 down
  • - Następnie wpisujemy
  • /region define nazwacuba nazwagracza
  • - jeżeli chcemy założyć cub na cuba wpisujemy:
  • /region setparent <nazwa cuba którego chcemy zrobić> <nazwa cuba na którym chcemy postawić nowego>

  • Zmiana bloków np. w budynku.

  • /repl <id> - Ta komenda pozwala nam na zmianę bloku na taki jakie podaliśmy ID. Używamy jej możliwości PPM . Po prostu najeżdżamy kursorem na blok i klikamy.

  • w każdej chwili możemy zmienić block którym chcemy zamieniać inne wystarczy kliknąć LPM na jakiś blok i już gotowe możesz zamieniać dalej.
  • Ta komendę najlepiej używać na ręce .

  • # Druga komenda


  • //brush smooth <1-6> Ta Komenda pomaga w ogarnięciu krajobrazu po usuwaniu bloków. zmienia ona ustawienie bloków na równe. Czyli będzie plaski teren to zmienimy go podobieństwo góry dirtu obok.

  • # Trzecia komenda

  • //set <id> tworzy ona bloki na zaznaczonym obszarze wystarczy zaznaczyć teren i wpisać komendę

  • # Kolejna przydatna komenda

  • //replace <id> nic prostszego . komenda zamienia porostu bloki na danym terenie na takie jakie chcemy.

  • //replace <id> <id> Komenda zamienia dane bloki na zaznaczonym terenie


  • Tworzenie

  • //outline <id> żeby użyć tej Komedy potrzebujemy zaznaczyć teren w takim schemacie

  • 1 punkt odpowiednio wyżej
  • ta wysokość jest odpowiednia do tego jaka chcemy mieć wysokość
  • pomieszczenia jakie jest generowane za pomocą komendy.

  • Komeda tworzy pomieszczenie włącznie ze ścianami sufitem i podłogą.


  • //sphere <id> <średnica> <wysokość> Komenda ta tworzy sferę(kule) wypełnioną w środku.

  • //hsphere <id> <średnica> <wysokość> dziala jak poprzednia komenda lecz tworzy pusta sferę(kule)

  • //cyl <id> <średnica> <wysokość> tworzy pełny cylinder

  • //hcyl <id> <średnica> <wysokość> twory pusty cylinder

fl989x.jpg


1500 Postów - Challenge Accepted


  • 11 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...