Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może to nie tut ale komuś może pomóc.

 

Przedstawiam wam config na fps do css. Jest on z pewnej strony nie pamiętam jakiej ale nieco go przerobiłem ponieważ np wyłączał oczy itd. Jedynym minusem jest to że nie działa latarka ale w przyszłości może to naprawię. Jest to najlepszy cfg na fps ponieważ wiele próbowałem a z nim mam 25 fps na nagromadzeniu botów a na serwerach chodzi idealnie płynnie.

 

Oto cfg:

 

 

cl_ejectbrass "0"

cl_show_bloodspray "0"

cl_show_splashes "0"

cl_scalecrosshair 1

cl_radartype 1

fps_max "111"

mp_decals "0"

mat_antialias "0"

mat_trilinear "1"

mat_bufferprimitives "1"

mat_bumpbasis "0

mat_bumpmap "0"

mat_compressedtextures "0"

mat_dxlevel "70"

mat_fastnobump "1"

mat_fastspecular "0"

mat_filterlightmaps "1"

mat_forceaniso "0"

mat_forcedynamic "0"

mat_loadtextures "1"

mat_mipmaptextures "1"

mat_picmip "1"

mat_reducefillrate "1"

mat_showwatertextures "0"

mat_specular "0"

mat_trilinear "0"

mat_vsync "0"

muzzleflash_light "0"

r_3dsky "0"

r_ambientlightingonly "1"

r_modellodscale ".4"

r_shadows "0"

r_drawlights "0"

r_DispUseStaticMeshes "0"

r_shadows "0"

r_shadowrendertotexture "0"

r_mmx "1"

r_sse "1"

r_sse2 "1"

r_teeth 0

r_drawrain "0"

r_decals "0"

r_dynamic "0"

r_shadows "0"

r_shadowmaxrendered "0"

r_shadowrendertotexture "0"

r_rootlod "7"

r_renderoverlayfragment "0"

r_maxmodeldecal "1"

r_lod "3"

r_lightcache_numambientsamples "1"

r_drawdecals "0"

rope_smooth "0"

r_worldlights "2"

r_updaterefracttexture "0"

r_RainSplashPercentage "0"

r_RainSimulate "0"

rope_wind_dist "0"

 

 

budget_show_history "0"

 

Niektóre serwery nie tolerują tego cfg z powodu directx nastawionego na 7.0.

 

Oto wersja na serwery:

 

 

cl_ejectbrass "0"

cl_show_bloodspray "0"

cl_show_splashes "0"

cl_scalecrosshair 1

cl_radartype 1

fps_max "111"

mp_decals "0"

mat_antialias "0"

mat_trilinear "1"

mat_bufferprimitives "1"

mat_bumpbasis "0

mat_bumpmap "0"

mat_compressedtextures "0"

mat_dxlevel "80"

mat_fastnobump "1"

mat_fastspecular "0"

mat_filterlightmaps "1"

mat_forceaniso "0"

mat_forcedynamic "0"

mat_loadtextures "1"

mat_mipmaptextures "1"

mat_picmip "1"

mat_reducefillrate "1"

mat_showwatertextures "0"

mat_specular "0"

mat_trilinear "0"

mat_vsync "0"

muzzleflash_light "0"

r_3dsky "0"

r_ambientlightingonly "1"

r_modellodscale ".4"

r_shadows "0"

r_drawlights "0"

r_DispUseStaticMeshes "0"

r_shadows "0"

r_shadowrendertotexture "0"

r_mmx "1"

r_sse "1"

r_sse2 "1"

r_teeth 0

r_drawrain "0"

r_decals "0"

r_dynamic "0"

r_shadows "0"

r_shadowmaxrendered "0"

r_shadowrendertotexture "0"

r_rootlod "7"

r_renderoverlayfragment "0"

r_maxmodeldecal "1"

r_lod "3"

r_lightcache_numambientsamples "1"

r_drawdecals "0"

rope_smooth "0"

r_worldlights "2"

r_updaterefracttexture "0"

r_RainSplashPercentage "0"

r_RainSimulate "0"

rope_wind_dist "0"

 

 

budget_show_history "0"

 

Mam nadzieję że takiego tuta nie było (szukałem) i mam nadzieję że pomogłem :)

smog1212 lubi to

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...