Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Last Chaos] Pomoc dla początkujących - czyli jakie umiejętności wybrać cz. 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak, jak obiecałam dzisiaj weźmiemy pod lupę szelmę. : ) Mam szczerą nadzieję, że komuś to pomoże.

 

Szelma do 31 poziomu:

 

Skille aktywne:

 

1. Salto - wykupujemy tyle, żeby odblokować kolejną umiejętność.

 

2. Fala Ognia - skill tylko do osobistego podziemia. Wykupujemy tyle, aby odblokować następną umiejętność.

 

3. Zwinny cios - jak wyżej. Kupujemy jeden poziom, aby odblokować umiejętność.

 

4. Rzut - na globalu, do solo expa przydaje się bardzo do ściągania mobków. Wcześniej też zdarzało mi się go używać. Można kupić, przydatny.

 

5. Zatrucie - badziew i tyle. Kupujemy tylko do odblokowania umiejętności, nie więcej.

 

6. Sieć - oczywiście max. Przydatny stun na expa oraz często gęsto użyteczny w pvp. Będzie nam towarzyszyć właściwie całą grę.

 

7. Konfuzja - nie kupujemy.

 

8. Straszny cios - jest to skill, którego użyjemy tylko po wcześniejszym użyciu konfuzji. Nie kupujemy.

 

9. Niewidzialność - max. Raz, że potrzebujemy go do wyboru specjalizacji a dwa, że to jeden z większych atutów szelmy.

 

10. Szacunek szelmy (dopiero na 100 lvl-u) - tak jak w przypadku uzdrowicielki - dobry skill, ale jak się ma 100% casta. Wykupujemy, przyda się.

 

11. Aleh'a - szok płomieni - skill tylko do kostki chaosu. Nie bierzemy.

 

Skille pasywne:

 

Skille pasywne szelmy wykupujemy WSZYSTKIE. Umiejętności te podwyższają nam atak fizyczny (ukryta siła), szansę na trafienie krytyczne (anatomia), zasięg w walce z kuszą - początkowo 15 metrów (dalekowzroczność), prędkość poruszania się (wolność), prędkość ataku (lekkość), obronę magiczną (mentalna obrona), szansę przerzucenia części otrzymanej szkody na wroga (refleksja), regenerację many (regeneracja), celność (odkryta słabość)

 

Zamachowiec:

 

Skille aktywne:

 

1. Pchnięcie w plecy - najdłuższy skill dystansowy zamachowca. Ma małą moc, ale za to świetnie spisuje się do ściągania mobków. Oczywiście rezygnujemy wtedy z rzutu. Max.

 

2. Symulacja - symuluje własną śmierć. Nie raz, nie dwa uratuje Wasze życie. Do tego umiejętnie używany jest świetną bronią na pvp. Max.

 

3. Kombo - nasz pierwszy mocny, dobry skill atakujący. Do 88 lvla wykupujemy. Ostatni jego poziom jest na lvlu 164, więc nie wiem czy jest sens. Ma moc tylko 350%, a wtedy już używamy deadline. Aczkolwiek może się przydać do zerowania słabszych mobków. Więc to wedle uznania.

 

4. Przebiegłość - badziew. Nie bierzemy.

 

5. Pułapka - to dla mnie skill - zagadka. Ciężko mi się na jego temat wypowiedzieć, ale ja go nigdy nie używałam i używać nie mam zamiaru.

 

6. Wolny cel - jak najbardziej max. Świetny do zerowania.

 

7. Moc zamachowca - unikanie 5%, celność 15%. Dobry bajer na pvp. Ale nie uważam tego za wielką konieczność, ale kupić można. Fajnie ta duża broń wygląda. ^^

 

8. Dotyk śmierci - oczywiście max. Nasz drugi skill atakujący. Nikt nie pogradzi. : )

 

9. Szach-mat - max, max, max! Uważam, że to (razem z pożogą uzdrowicielki) najlepszy skill w Last Chaos.

 

10. Nawałnica - badziew! Dużo PU, dużo kasy, a skill słabszy od wymaxowanego kombo. Poza tym używamy teraz głównie szach-matu.

 

Skille pasywne:

 

Wykupujemy obowiązkowo: opanowanie sztyletu, wysoka mana, trening myśli, czterolistna koniczyna, trening siły, speed steam.

Można odpuścić: strażnik obrony, lśniące sztylety*, krytyczność, śmierleność, kondycja szelmy.

 

Łowca:

 

Skille aktywne:

 

1. Strzała ognia - niby słaby i ma długą animację, ale mimo wszystko przydatny. Max.

 

2. Przeszycie - cudowna jest animacja tego skilla... <3 A tak poważnie to oczywiście max.

 

3. Ukryty strzał - nie kupujemy.

 

4. Strzelectwo - tutaj powiedzmy, że podchodzę z dystansem do tego skilla. Podnosi nam atak w zamian za obronę i do tego musimy stać w miejscu przez czas jego trwania (można ściągnąć lekiem na więzy). Nie wypowiem się, ale mi on nie był potrzebny.

 

5. Moc łowcy - celność 5%, unikanie 15%. Tak, jak w przypadku zamachowca.

 

6. Zwodniczy strzał - nasz 3 skill atakujący. Max.

 

7. Ogłuszający strzał - skill i krótki stun w jednym. Będzie nam towarzyszył do końca gry. Max.

 

8. Sokole oko - nie, nie i jeszcze raz nie! Ten skill podnosi tam o 1k (chociaż powinien o 10...) atak z hitu, a nie ogólne wartości w statystykach. Tylko hit mamy mocniejszy, nie opłaca się!

 

9. Fokus - podnosi nam celność o 1-10k. Oczywiście max. Cudowny buff.

 

Skille pasywne:

 

Wykupujemy obowiązkowo: wyostrzenie, ulepszenie many, trening myśli, wzmocnienie 2, strażnik obrony, krytyczność, paddoil attack.

Można odpuścić: krytyczność, śmiertelność, zwinność szelmy.

 

 

---------------------------------------------------

 

Zaznaczam, że to są tylko moje sugestie dotyczące wykupywania skilli.

W następnej części weźmiemy pod lupę czarownicę.

 

Mam nadzieję, że komuś się przyda.

Pozdrawiam,

xMiyoshi.

 

 

* wiem, że ten skill dodaje sporo ataku i w połączeniu z potkami, cukierkami i innymi rzeczami na atak może wydawać się, że "muszę go mieć", ale naprawdę różnicy wcale nie czuć tak bardzo. Zwłaszcza jak ktoś nie ma 2kkk na wykupienie czegoś bez czego tak naprawdę postać wiele nie traci MOIM ZDANIEM.

Edytowane przez xMiyoshi
Opublikowano

Ogólnie wszystko idealnie opisane, ale :

 

* Moc Strzelca przydaje się gdy utrzymamy na klacie np 30 mobków w tomb

* Strzelectwo tak jak Moc Strzelca gdy połączymy go z różnymi śmieciami na atak i użyciem skill'a Przeszycie cudo.

Koniec z grami... czas na nauke kochanego PRAWA

<3

Opublikowano

Ogólnie wszystko idealnie opisane, ale :

 

* Moc Strzelca przydaje się gdy utrzymamy na klacie np 30 mobków w tomb

* Strzelectwo tak jak Moc Strzelca gdy połączymy go z różnymi śmieciami na atak i użyciem skill'a Przeszycie cudo.

 

Tam się wkradł błąd. Miała być moc łowcy oczywiście. Nie uwzględniłam lurowania 30 mobków w Tomb, bo łowca nie ma możliwości szybkiego wybicia takiej ilości.

Tu się może i zgodzę, ale trzeba pamiętać o obniżeniu obbrony, o tym, że nie można się poruszać etc. Napisałam, że ja tutaj wstrzymuję się od głosu, bo strzelectwo ma i swoje wady i zalety.

Gamus, - Versus -, Glinka. i 1 inny lubią to
Opublikowano

Teraz szacunek ma mniejszy zasięg i nie da się lurować tak jak wcześniej.Mimo to przydatny. :)

 

Szacunek szelmy? Dlatego właśnie napisałam, że fajny bajer, ale jak się ma 100% casta. Aczkolwiek expa dużo wpada za questa, więc jak najbardziej robić i kupować. :)

  • Aive zmienił(a) tytuł na [Last Chaos] Pomoc dla początkujących - czyli jakie umiejętności wybrać cz. 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...