Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Czyste serverfiles by Terenzo.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc czy jest taka mozliwosc aby upnną ktos 2 pliki z ftp

sciezka :

/usr/local/www/apache22/data/pages

a te pliki to

register.php i rejestracja.php

i usuną z nich captcha bo mi na stronie nie działa ;/

z gory dzieki ;)

1382793664-U576448.png


  • Odpowiedzi 6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Fix na fryzy. Pobieramy/Zapisujemy na dysk:

To jest ukryta treść, proszę

Wrzucamy do usr/home/mt2/share/locale/poland/quest

Następnie wpisujemy komende: /qc

 

Autor prosił o ref'a. Za 7 dni dopiero doda do tematu ;3

 

Autor tematu, nasz kochany Terenzo, dostał bana na 7 dni, więc musimy poczekać :( Informuje bo prosił mnie aby was poinformować :)

 

Ps.. Zbieram Lajki!

sochajpp i TopowyGracz lubią to

eschra.jpg



Immortal-Metin - Już niedługo :)


Zapraszam!


Opublikowano

czesc czy jest taka mozliwosc aby upnną ktos 2 pliki z ftp

sciezka :

/usr/local/www/apache22/data/pages

a te pliki to

register.php i rejestracja.php

i usuną z nich captcha bo mi na stronie nie działa ;/

z gory dzieki ;)

upnie ktos?

1382793664-U576448.png


Opublikowano

Na 3 pietrze DC nie da sie isc dalej ? Bo nie ma zadnego mpc i mooby wszystkie wybilem i nic pomocy

 

 

Na 3 piętrze, o ile dobrze pamiętam chodzi o ubicie prawidłowego metka odwetu, niestety w quescie jest inne ID co do metka, jaki jest wprowadzony, metin odwetu , ma prawidłowe ID 8038, a tam masz 8028 , o ile dobrze pamiętam, także musisz zedytować sobie quest, wgrać jeszcze raz i gotowę :D

 

 

 

pozdrawiam :D

Jesionek05 lubi to
2421404553.png
Opublikowano

mam zasadnicze pytanie jak logne z dt nie moge wejsc do gry cos nie tak z questem ? co zrobic ze jak logne z dt to jestem przed dt ? :DD prosze o odpowiedz co nalezy umiescic w quescie

Pracuje niestety samodzielnie nad typowym hardem :

Mój Postęp Prac :

Pliki serwerowe : ok 80 %

Client : ok 80 %

Strona www : ok 95 %

Opublikowano

Na 3 piętrze, o ile dobrze pamiętam chodzi o ubicie prawidłowego metka odwetu, niestety w quescie jest inne ID co do metka, jaki jest wprowadzony, metin odwetu , ma prawidłowe ID 8038, a tam masz 8028 , o ile dobrze pamiętam, także musisz zedytować sobie quest, wgrać jeszcze raz i gotowę :D

 

 

 

pozdrawiam :D

 

jak zmienie id to z respi się metek, i jak go ubije to piźnie mnie na next pietro ta ;d ?

*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* ٩(͡๏̮͡๏)۶

Opublikowano (edytowane)

mam zasadnicze pytanie jak logne z dt nie moge wejsc do gry cos nie tak z questem ? co zrobic ze jak logne z dt to jestem przed dt ? :DD prosze o odpowiedz co nalezy umiescic w quescie

 

Prosze oto quest na dt.

Jeżeli dziala prosze o lajka. ( wypraszam sobie publikowanie przez innego użytkownika mpcforum!! )

 

 

quest deviltower_zone begin

state start begin

when login begin

if pc.get_map_index() == 66 then

if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then

pc.warp((5376+532)*100, (512+596+4)*100, 29)

end

pc.set_warp_location(29, 5376+532, 512+596+4)

elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() <= 670000 then

pc.set_warp_location(29, 5376+532, 512+596+4)

end

end

when deviltower_man.chat.locale.deviltower_man_chat begin

if pc.get_level() < 40 then

say_title("Strażnik Wieży Demonów: ")

say(locale.deviltower_man_say_you_cant)

else

say_title("Strażnik Wieży Demonów: ")

say(locale.deviltower_man_say)

local s = select(locale.deviltower_enter,locale.deviltower_no_enter)

if s == 1 then

-- warp into!

pc.warp(216500,727000)

end

end

end

when devil_stone1.kill begin

timer("devil_stone1_1", 6)

end

when devil_stone1_1.timer begin

local mapto7= pc.count_item(30302) -- ®ř·Ŕ¤ŁŞľ¬O§_¦s¦bŞşŻu¤`ĆF¶đ

pc.remove_item(30302,mapto7)

 

local boxto7= pc.count_item(30300) -- ®ř·Ŕ¤ŁŞľ¬O§_¦s¦bŞş¤ŁŞľ¦WŞş˝c¤l

pc.remove_item(30300,boxto7)

 

d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])

d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")

d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")

end

--when devil_stone2.kill begin

--d.jump_all_local(special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2])

--end

when devil_stone3.kill begin

--d.jump_all_local(special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2])

--d.set_exit_all_at_eliminate(6)

--d.set_warp_at_eliminate(6, d.get_map_index(), 100, 100)

--d.set_warp_at_eliminate(4, 29, 5376+532, 512+596+4)

d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")

d.check_eliminated()

--d.exit_all()

end

function get_4floor_stone_pos()

local positions = {

{368, 629},

{419, 630},

{428, 653},

{422, 679},

{395, 689},

{369, 679},

{361, 658},

}

for i = 1, 6 do

local j = number(i, 7)

if i != j then

local t = positions;

positions = positions[j];

positions[j] = t;

end

end

--for i = 1, 7 do

-- positions[1] = positions[1] * 100

-- positions[2] = positions[2] * 100

-- end

return positions

end

when 8016.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

d.setf("level", 4)

-- ¦A˛{¤j¶q©ÇŞ«¤Î»słyŻuĄŰŔY©M°˛ĄŰŔY

--d.regen_file("data/dungeon/deviltower4_regen.txt")

local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()

for i = 1, 6 do

chat(positions[1], positions[2])

d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[1], positions[2]))

end

chat(positions[7][1], positions[7][2])

local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])

chat(vid)

d.set_unique("real", vid)

server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())

server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())

 

d.notice("Dotarłeś do Bramy Wyboru na 3. piętrze. Wiele");

d.notice("kamieni Metin będzie drażnić Twoje oczy i uszy.");

d.notice("Znajdź właściwy kamień Metin i zniszcz go w");

d.notice("ciągu 15 minut! To jedyny sposób aby przejść ");

d.notice("dalej.");

end

 

when devil_stone4_fail1.server_timer begin

if d.select(get_server_timer_arg()) then

d.notice("Pozostało 10 minut!")

server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())

end

end

 

when devil_stone4_fail2.server_timer begin

if d.select(get_server_timer_arg()) then

d.notice("Pozostało 5 minut!")

server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())

end

end

 

when devil_stone4_fail.server_timer begin

if d.select(get_server_timer_arg()) then

d.notice("Nie udało się, zostaniecie wylogowany!")

d.exit_all()

clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())

end

end

 

when devil_stone4_update.server_timer begin

if d.select(get_server_timer_arg()) then

if not d.is_unique_dead("real") then

for i = 1, 6 do

if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then

if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then

d.purge_unique("fake" .. i)

d.setf("fakedead" .. i, 1)

d.notice("To nie ten kamień!");

end

end

end

else

--d.clear_regen()

--d.regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")

server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())

d.notice("Wykazałeś się doskonałym słuchem i instynktem");

d.notice("Zniszczyłeś prawidłowy kamień Metin! Za chwilę ")

d.notice("dotrzesz na 4. pietro!")

clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())

clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())

clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())

end

else

server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())

end

end

 

when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin

clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())

end

 

when devil_stone4_end.server_timer begin

if d.select(get_server_timer_arg()) then

d.setf("level", 5)

d.setf("stone_count", 5)

d.notice("Dotarłeś do zamkniętej Bramy na 4. piętrze!")

d.notice("Znajduje się tu wiele potworów, które strzegą ")

d.notice("tajemniczych kamieni - będziesz ich potrzebował. ")

d.notice("Bez nich nie dostaniesz się na 5. poziom Wieży. ")

d.notice("Zdobądź Kamienie od potworów i użyj ich, aby")

d.notice("odblokować Starożytne Pieczęci. Na wykonanie")

d.notice("tego zadania masz tylko 20 minut - spiesz się! ")

d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])

server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())

clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())

 

-- 5ĽÓÄ~Äň¦A˛{

d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")

 

-- 5ĽÓ«Ę¦LĄŰ¦A˛{

d.spawn_mob(20073, 421, 452)

d.spawn_mob(20073, 380, 460)

d.spawn_mob(20073, 428, 414)

d.spawn_mob(20073, 398, 392)

d.spawn_mob(20073, 359, 426)

end

end

when devil_stone5_fail1.server_timer begin

if d.select(get_server_timer_arg()) then

d.notice("Pozostało 15 minut!")

server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())

end

end

 

when devil_stone5_fail2.server_timer begin

if d.select(get_server_timer_arg()) then

d.notice("Pozostało 10 minut!")

server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())

end

end

 

when devil_stone5_fail3.server_timer begin

if d.select(get_server_timer_arg()) then

d.notice("Pozostało 5 minut!")

server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())

end

end

 

when devil_stone5_fail.server_timer begin

if d.select(get_server_timer_arg()) then

d.notice("Nie udało się, zostaniesz wylogowany!")

d.exit_all()

end

end

 

--when devil_stone4.kill begin

--d.setf("level", 5)

--d.setf("stone_count", 4)

--d.clear_regen()

--d.regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")

--d.jump_all_local(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])

--end

 

when 1062.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 begin

local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50

--if is_test_server() then

--KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 1

--end

local n =d.getf("count") + 1

d.setf("count", n)

if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then

-- ±Ľ¤UÂę°Í

game.drop_item(50084, 1)

d.setf("count", 0)

end

end

when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin

npc.purge()

item.remove()

d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)

if d.getf("stone_count") <= 0 then

d.setf("level", 6)

d.clear_regen()

d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")

 

d.notice("Wszystkie Starożytne Pieczęci zostały otwarte.")

d.notice("Teraz dotrzesz na 5. poziom Wieży Demonów. ")

d.notice("Zabij wszystkie potwory na 5. piętrze, jednak ")

d.notice("uważaj Piętro to należy do Króla Demonów! ")

d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])

clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())

clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())

clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())

clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())

else

d.notice("Otworzyłeś pieczęć! Pozostało jeszcze: "..d.getf("stone_count").."!")

end

end

 

when devil_stone6.kill begin

-- ¶Ç°e¨ě·Ň¸t©Ň¦bŞş¦aąĎ

-- §_«hˇA¶}ł]¤@­Ó·s·Ň¸t

--d.jump_all(special.devil_tower[6][1], special.devil_tower[6][2])

d.kill_all()

-- d.set_warp_at_eliminate(3*60, 29, 5376+532, 512+596+4)

d.check_eliminated()

local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}

d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);

d.setqf("can_refine", 1)

end

 

--------------------------------------

-- ĄŃ¶i¤J7ĽÓ¦Ü¨ěąF8ĽÓ¤§«e

--------------------------------------

 

when 20074.chat."Wyższe piętro" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

say_title("Zbrojmistrz Wieży Demonów ")

say("Co?! Chcesz udać się na 6. poziom Wieży? ")

say("Wyprawa na wyższe poziomy wymaga")

say("naprawdę dobrego przygotowania.")

say("Jeżeli osiągnąłeś 75. poziom mogę ")

say("przenieść Cię na wyższe piętro.")

wait()

if pc.level >=75 then

say_title("Zbrojmistrz Wieży Demonów ")

say("Masz odpowiedni poziom i dlatego masz spore ")

say("szanse na przetrwanie na wyższych piętrach.")

say("Mozesz wejść")

timer("devil_jump_7", 6)

return

end

say("Możesz przejsc dalej!")

say("")

say("")

wait()

pc.warp(590500, 110500)

return

end

when 20075.chat."Wyższe piętro" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

say_title("Platnerz Wieży Demonów ")

say("Co?! Chcesz udać się na 6. poziom Wieży? ")

say("Wyprawa na wyższe poziomy wymaga")

say("naprawdę dobrego przygotowania.")

say("Jeżeli osiągnąłeś 75. poziom mogę ")

say("przenieść Cię na wyższe piętro.")

wait()

if pc.level >=75 then

say_title("Platnerz Wieży Demonów ")

say("Masz odpowiedni poziom i dlatego masz spore ")

say("szanse na przetrwanie na wyższych piętrach.")

say("Mozesz wejść")

timer("devil_jump_7", 6)

return

end

say("Możesz przejsc dalej!")

say("")

say("")

wait()

pc.warp(590500, 110500)

return

end

when 20076.chat."Wyższe piętro" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

say_title("Jubiler Wieży Demonów ")

say("Co?! Chcesz udać się na 6. poziom Wieży? ")

say("Wyprawa na wyższe poziomy wymaga")

say("naprawdę dobrego przygotowania.")

say("Jeżeli osiągnąłeś 75. poziom mogę ")

say("przenieść Cię na wyższe piętro.")

wait()

if pc.level >=75 then

say_title("Jubiler Wieży Demonów ")

say("Masz odpowiedni poziom i dlatego masz spore ")

say("szanse na przetrwanie na wyższych piętrach.")

say("Mozesz wejść")

timer("devil_jump_7", 6)

return

end

say("Możesz przejsc dalej!")

say("")

say("")

wait()

pc.warp(590500, 110500)

return

end

 

when devil_jump_7.timer begin

d.notice("Mapa Zin-Sa-Gui otwiera drogę na następne")

d.notice("piętro. Zniszcz kamienie Metin, aby ją odnaleźć ")

d.clear_regen()

d.spawn_mob(8018, 639, 658)

d.spawn_mob(8018, 611, 637)

d.spawn_mob(8018, 596, 674)

d.spawn_mob(8018, 629, 670)

 

d.setf("level", 7)

 

d.jump_all(2048+590, 6656+638)

end

 

when 8018.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1

d.setf("7_stone_kill", cont)

 

if cont >= 4 then

d.setf("7_stone_kill", 0)

d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")

end

end

 

when 8019.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

game.drop_item(30300, 1)

end

 

when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

pc.remove_item("30300", 1)

 

local pct = number(1,10)

 

if pct == 1 then

-- ±Ľ¤UŻu¦aąĎ

game.drop_item(30302, 1)

d.clear_regen()

else

-- ±Ľ¤U°˛¦aąĎ

game.drop_item(30301, 1)

 

end

end

 

when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

-- ¶Ç°e¨ě8ĽÓ

say_title("Informacja:")

say("Ta mapa przeniesie Cię na 8 . poziom Wieży ")

say("Demonów.")

 

pc.remove_item("30302", 1)

timer("devil_jump_8", 6)

d.clear_regen()

end

 

--------------------------------------------

-- ĄŃ¶i¤J8ĽÓ¦Ü¨ěąF9ĽÓ¤§«e

--------------------------------------------

when devil_jump_8.timer begin

d.notice("Znajdź odpowiedni klucz!")

d.notice("Potrzebujesz klucza Zin-Bong-In aby")

d.notice("móc otworzyć pieczęć Sa-Soein i dostać ")

d.notice("się na następne piętro Wieży.")

d.setf("level", 8)

d.jump_all(2048+590, 6656+403)

d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")

d.spawn_mob(20366, 640, 460)

local _count= pc.count_item(30302)-- ®ř·ŔŻu¤`ĆF¶đ

pc.remove_item(30302,_count)

 

end

 

when 1040.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

local pct1 = number(1, 5)

if pct1 == 1 then

local pct2 = number(1, 10)

if pct2 == 1 then

-- ±Ľ¤UŻuÂę°Í

game.drop_item(30304, 1)

else

-- ±Ľ¤U°˛Âę°Í

game.drop_item(30303, 1)

end

else

return

end

end

 

when 20366.take with item.vnum == 30304 begin

-- 9ĽÓ«Ę¦L¸Ń°Ł

npc.purge()

item.remove()

timer("devil_jump_9", 6)

end

 

---------------------------------------------

-- ĄŃ¶i¤J9ĽÓ¦Üµ˛§ô

---------------------------------------------

when devil_jump_9.timer begin

d.notice("Zabij Przywódcę Demonów! ")

d.setf("level", 9)

d.jump_all(2048+590, 6656+155)

d.clear_regen()

d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")

end

 

when 1093.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

d.notice("Zabiłeś przywódcę demonów..")

d.notice("Zostaniesz przeniesiony na kolejne piętro...")

d.kill_all()

timer("devil_jump_10", 6)

end

---------------------------------------------

-- ĄŃ¶i¤J10ĽÓ¦Üµ˛§ô

---------------------------------------------

when devil_jump_10.timer begin

d.setf("level", 10)

d.clear_regen()

d.jump_all(2048+590, 6656+403)

d.regen_file("data/dungeon/deviltower10_regen.txt")

d.spawn_mob(1094, 602, 442)

d.notice("Zabij Króla Demonów! ")

end

 

when 1094.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

d.check_eliminated()

timer("devil_jump_11", 6)

end

---------------------------------------------

-- ĄŃ¶i¤J11ĽÓ¦Üµ˛§ô

---------------------------------------------

when devil_jump_11.timer begin

d.setf("level", 11)

d.clear_regen()

d.jump_all(2048+590, 6656+155)

d.regen_file("data/dungeon/deviltower11_regen.txt")

d.spawn_mob(1095, 610, 194)

d.notice("Zabij Przywódcę Demonów! ")

end

 

 

when 1095.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

d.kill_all()

d.kill_all()

d.notice("Zrobiliście to, czego nikt by się nie spodziewał...")

d.notice("Zabiliście Nieską Śmierć...")

d.notice("Zostaną teraz przywołani trzej Kowale...")

d.notice("Śpieszcie się! W ciągu 2 minut znajdziecie!")

d.notice("się przed Świątynią! ")

d.check_eliminated()

--d.spawn_mob(20366, 690, 158);

d.spawn_mob(20074,600,168,0,0,1);

d.spawn_mob(20075,605,178,0,0,1);

d.spawn_mob(20076,610,188,0,0,1);

d.setqf("can_refine", 3)

timer("lolbai", 120)

end

when lolbai.timer begin

d.kill_all()

pc.warp((5376+501)*100, (512+498+4)*100, 29)

end

end

end

 

 

Edytowane przez TopowyGracz
Opublikowano

jak zmienie id to z respi się metek, i jak go ubije to piźnie mnie na next pietro ta ;d ?

 

 

 

Tak, po ubiciu prawidłowego metka, przenosi na next piętro:

Ja sobie jak narazie to testów, ustawiłem że wszystkie metki respią się takie same:

 

 

d.spawn_mob(8038, 1351, 348)

d.spawn_mob(8038, 1148, 350)

d.spawn_mob(8038, 1151, 155)

d.spawn_mob(8038, 1351, 149)

 

 

 

 

I jakiego metka byśmy nie zabili , i tak pojawi się info, i kopnie nas na next piętro:

 

 

 

when 8038.kill with pc.in_dungeon() begin

d.notice("Prawdziwy Kamień Metin został zniszczony")

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam !

 

PS. Ja pod siebie ustawiłem tak, aby każdy metin ubity, kopał nas na next piętro, wy możecie zrobić inaczej, ale dla mnie do testów to wystarczy, bo i tak katakumby z tych plików, wymagają sporej edycji do ideału.

2421404553.png
Opublikowano

z maszyny terenza. jest tam stroka divine world ;>

W takim razie również proszę o upload całego folderu który znajduje się w

To jest ukryta treść, proszę

Po prostu przeciągnij folder na pulpit, zapakuj winrarem i podaj tu linka ze skanem :D

 

Odwdzięczę się lajkami

1355504898-U363840.png

Opublikowano (edytowane)

jest kurwa <3 stawiam piwo chłopaki

 

http://www.mpcforum..../774925-charon/

 

Tak, to ja Charon =) moje drugie konto, bo tamto zbanowane ;d

 

 

 

@Cienki22x

 

tez tak z DC z metinem odwetu zrobiłem jak ty.. ale jak zabije metina odwetu to przenosi mnie na next piętro i mam zabić tartara... ale go nie ma tylko jest jakiś piekielny baskard czy jakoś tak który ma 1 hp i jak go uderze z miecza to w konsoli connecion refused i musze reboot robić...

 

btw. testowałeś tego questa na DT od tego ziomka ?

TopowyGracz

 

1-2 posty wyżej nad tym postem co napisałeś:

 

 

Tak, po ubiciu prawidłowego metka, przenosi na next piętro:

Ja sobie jak narazie to testów, ustawiłem że wszystkie metki respią się takie same:

 

 

d.spawn_mob(8038, 1351, 348)

d.spawn_mob(8038, 1148, 350)

d.spawn_mob(8038, 1151, 155)

d.spawn_mob(8038, 1351, 149)

 

i jest ten quest...

 

przetestujesz go, czy działa.. ? tzn. czy po ripie teleportuje na piętro czy dalej się buguje ?

 

Lajkować mnie ziomy <3

 

@TOPIC

 

 

btw. quest na dc lekko zbugowany... na czacie powinnno pisac np. na 4 pietrze ,,odnajdz tartara'' a nic nie pisze... dodam, ze w quescie d.notice_all jest .. ale się nie wyświetla w grze..

Edytowane przez Charon ;*
Opublikowano

 

W takim razie również proszę o upload całego folderu który znajduje się w

To jest ukryta treść, proszę

Po prostu przeciągnij folder na pulpit, zapakuj winrarem i podaj tu linka ze skanem :D

 

Odwdzięczę się lajkami

Moge ci dzi po poludniu upnac bo teraz jestem na tablecie, tylko stronka bez reje :D

1382793664-U576448.png


Opublikowano

Lipa bo jak ubije ripa to wywala z gry nie przenosi na next pietro ;/

Pracuje niestety samodzielnie nad typowym hardem :

Mój Postęp Prac :

Pliki serwerowe : ok 80 %

Client : ok 80 %

Strona www : ok 95 %

Opublikowano (edytowane)

Cześć. Potrzebuje pomocy. Mialem ze 3/4 serwery hamachi, ale było to z dobry rok temu. Otóż pobrałem kompletną maszynę by Terenzo i nie bardzo wiem co mam z nią zrobić. Utworzyłem w VBoxie swój serwer, zmieniłem w serverinfo.py ip na swoje ip z hamachi , ale nie wiem co dalej. Odblokowałem porty w PortMapie. Słaby jestem w te klocki . Z góry dziękuję. Odwdzięczę sie lajkami i 5* w profilu.

 

Btw. Po tym co zrobiłem, pewnie nie dziwne, ale serwer nie działa . Dodam też, że jak odpalam maszyne, dam /start wybiorę załóżmy 3 channele, to leci cały czas " MAP ALLOW (Jakaś liczba) , a potem maszsyna ma całkowicie czysty ekran .

Edytowane przez Songo™

10149294975822511012.png

Warum.pl

LubieZBonia

Dagger

Chunjo

Opublikowano (edytowane)

Songo, radziłbym ci postawić go na maszynie badara.

1. Pobierasz pliki badara stąd:

To jest ukryta treść, proszę

2. Stawiasz serwer według tego poradnika:

To jest ukryta treść, proszę

3. Wklejasz i wypakowujesz pliki terenzo w odpowiednich miejscach.

  • ServerSide.tar.gz wrzucamy do /usr/home/ i rozpakowujemy.
  • MySQL.tar.gz wrzucamy do /var/db/mysql/ i rozpakowujemy.
  • Cmd.tar.gz wrzucamy do / i rozpakowujemy.
  • W konsoli wpisujemy /start następnie wciskamy np. 1 i [Enter].
  • ClientSide.7z i ClientSideV2.7z wrzucamy do czystego spatchowanego clienta Metin2PL 2k12 i rozpakowujemy.
  • Rozpakowujemy root.eix/epk, edytujemy serverinfo.py pod swoje ip, porty.

Edytowane przez Wontrubka
Songo™ lubi to
sygnaturac.png
Opublikowano

3majcie folder Apache. :

DL :

To jest ukryta treść, proszę

Skan :

To jest ukryta treść, proszę

 

Liczę na małego like . ;)

 

 

 

Dzięki.

 

jest kurwa <3 stawiam piwo chłopaki

 

http://www.mpcforum..../774925-charon/

 

Tak, to ja Charon =) moje drugie konto, bo tamto zbanowane ;d

 

 

 

@Cienki22x

 

tez tak z DC z metinem odwetu zrobiłem jak ty.. ale jak zabije metina odwetu to przenosi mnie na next piętro i mam zabić tartara... ale go nie ma tylko jest jakiś piekielny baskard czy jakoś tak który ma 1 hp i jak go uderze z miecza to w konsoli connecion refused i musze reboot robić...

 

btw. testowałeś tego questa na DT od tego ziomka ?

TopowyGracz

 

1-2 posty wyżej nad tym postem co napisałeś:

 

 

Tak, po ubiciu prawidłowego metka, przenosi na next piętro:

Ja sobie jak narazie to testów, ustawiłem że wszystkie metki respią się takie same:

 

 

d.spawn_mob(8038, 1351, 348)

d.spawn_mob(8038, 1148, 350)

d.spawn_mob(8038, 1151, 155)

d.spawn_mob(8038, 1351, 149)

 

i jest ten quest...

 

przetestujesz go, czy działa.. ? tzn. czy po ripie teleportuje na piętro czy dalej się buguje ?

 

Lajkować mnie ziomy <3

 

@TOPIC

 

 

btw. quest na dc lekko zbugowany... na czacie powinnno pisac np. na 4 pietrze ,,odnajdz tartara'' a nic nie pisze... dodam, ze w quescie d.notice_all jest .. ale się nie wyświetla w grze..

 

 

 

 

 

Ja u siebie sprawdzę ten quest z DT :D

 

 

 

 

Ale jeśli chodzi o katakumby, to niestety ale jest z nimi dużo roboty :D, też raz miałem że błędy wyszły , ale ogarnąłem kilka wad, tylko i tak trzeba jeszcze dużo dużo zmian.

 

Cześć. Potrzebuje pomocy. Mialem ze 3/4 serwery hamachi, ale było to z dobry rok temu. Otóż pobrałem kompletną maszynę by Terenzo i nie bardzo wiem co mam z nią zrobić. Utworzyłem w VBoxie swój serwer, zmieniłem w serverinfo.py ip na swoje ip z hamachi , ale nie wiem co dalej. Odblokowałem porty w PortMapie. Słaby jestem w te klocki . Z góry dziękuję. Odwdzięczę sie lajkami i 5* w profilu.

 

Btw. Po tym co zrobiłem, pewnie nie dziwne, ale serwer nie działa . Dodam też, że jak odpalam maszyne, dam /start wybiorę załóżmy 3 channele, to leci cały czas " MAP ALLOW (Jakaś liczba) , a potem maszsyna ma całkowicie czysty ekran .

 

 

 

 

 

Jeżeli chodzi o te Map allow, kilka razy, chodzi o kilka stron, a potem czysty ekran to tak ma być :D pojawi Ci się czysty ekran, potem czekasz chwilę ( w zależności od Twojej maszyny), i można się logować do gry :D

2421404553.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...