Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Towarzysze co i jak ?


Savicki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

r8rxjm.jpg

 

Towarzysze w Diablo 3 to najemnicy, którzy pomogą nam w naszych wędrówkach po rozległym sanktuarium. Zostali znacznie ulepszeni, w szczególności pod względem systemu rozwoju, włączając w to zdolności, o których gracz sam może decydować, a także pod względem wyglądu zmieniającego się w trakcie gry. W grze jest dostępnych trzech towarzyszy, spośród których sami możemy wybierać: Templariusz (Templar), Szelma (Scoundrel) oraz Zaklinaczka (Enchantress). Każdy z nich ma swój własny powód do walki ze złem, swoją historię i charakter.

 

Cechy szczególne

1. Podczas gry może towarzyszyć Ci wyłącznie jeden z nich, dlatego wybór będzie należał do Ciebie. Gdybyś jednak zdecydował się na kogoś innego, pozostali (niewybrani) towarzysze będą czekać na Ciebie w głównym mieście każdego aktu. Co więcej, będą posiadali ten sam poziom co ty, przez co będzie można uniknąć niepotrzebnego doskonalenia ich od początku.

2.Towarzysze są możliwi do konfiguracji w sposób jaki będzie odpowiadał graczowi. Każdy z nich ma w ekwipunku dwa miejsca na broń, dwa miejsca na pierścienie, miejsce na amulet oraz miejsce na Relikt - specjalny przedmiot, unikatowy, i dostępny wyłącznie dla jednego z nich.

3. Gdy towarzysz umiera podczas walki nie trzeba wracać po niego do miasta, a wszystko rozgrywa się w trochę inny sposób. Każdy z nich widząc, że ma mało punktów życia wycofa się na chwilę z walki, a za jakiś czas wróci z odnowionym życiem. Do dlatego nie należy martwić się o śmierć towarzysza.

4. Jak w zwykłych klasach, Siła zwiększa Pancerz dla każdego towarzysza, Zręczność zwiększa jego szansę na unik, Inteligencja odporność na obrażenia i Witalność punkty życia.

5. Możesz zresetować umiejętności towarzyszy i rozdać je jeszcze raz (respec) od nowa w dowolnym momencie gry, bez żadnych dodatkowych kosztów.

6. Bonus do znajdowania magicznych przedmiotów oraz złota towarzysze dają graczowi w ilości 20% jego całkowitej ilości. czyli gdy przypuszczalnie posiadają go 50, dostaniemy tylko 20% - czyli 10.

7. Każdy towarzysz co 5 poziomów otrzymuje jedną umiejętność, którą możemy wybrać sami spośród dwóch. Są maksymalnie 4 umiejętności, więc szkolenie kończy się na 20 poziomie towarzysza.

8. Należy nadmienić, iż towarzysze nie będą w stanie zadać dużej ilości obrażeń. Wspierają nas, odciągają ataki wrogów, a także dają aury, które przedkładają się na bonusy dla naszych postaci - i to głównie dlatego są wykorzystywani. Przykładowo na piekielnym poziomie trudności, kiedy ty będziesz w stanie zrobić 5000-10000 obrażeń na sekundę, towarzysz zrobi być może kilkaset. Dlatego też w tym poradniku nie będę opisywał wszystkich ich umiejętności, a jedynie te, które opłacają się być wybrane aby ułatwić rozgrywkę.

9. Towarzysz może z nami wędrować jedynie w grze jednoosobowej. Gdy do naszej gry dołączy nowa postać, towarzysz automatycznie znajdzie się w mieście.

 

 

Kormak, Templariusz

344xdow.jpg

 

W dużej mierze Templariusz jest świętym wojownikiem walczącym wręcz, który jednak ma tendencję do bycia tankiem (przyjmowania na siebie obrażeń wrogów i tym samym zajmowania ich) wspierającym słabsze klasy. Jednakże może być on również healerem, który będzie leczył nasze rany otrzymywane w walce.

1. Jego główną umiejętnością jest siła, która to zwiększa jego obrażenia i pancerz.

2. Templariusz może używać następujących przedmiotów: amulety, pierścienie, tarcze, jednoręczne buławy, jednoręczne miecze, jednoręczne sztylet, jednoręczne topory, jednoręczne włócznie.

3. Reliktem wyłącznie dla templariusza jest święta relikwia.

 

Najbardziej opłacalne umiejętności:

 

17138490.jpg Oddanie - Regeneruje 155 pkt. życia na sekundę tobie i templariuszowi.

 

29379307.jpg Natchnienie - Zwiększa generowanie zasobów dla wszystkich sojuszników, którym towarzyszy templariusz. (2 pkt many na sekundę, 0.5 mocy tajemnej na sekundę, 1 pkt nienawiści na sekundę, 8% wygenerowanej furii na sekundę, 12% wygenerowanej siły duchowej)

 

 

Lyndon, Szelma

xldrma.jpg

 

Szelma jest przebiegłym łowcą i złodziejem. W dużej mierze walczy na dystans i w walce używa wielu ułatwiających tricków.

1. Do zwiększenia swoich obrażeń szelma wykorzystuje zręczność, która również podnosi jego szansę na unik.

2. Może używać amuletów, pierścieni, kusz oraz łuków.

3. Jego specjalnym reliktem są żetony szelmy.

 

Najbardziej opłacalne umiejętności:

 

93403732.jpg Anatomia - Zwiększa o 3% szansę na zadanie trafienia krytycznego dla szelmy i jego sojuszników.

 

56279432.jpg Histeria - Za każdym razem gdy twoja postać lub szelma zada trafienie krytyczne, wpadacie w szał, który zwiększa zadawane obrażenia o 10% na 3 sekundy. Efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 6 sekund.

 

 

Eirena, Zaklinaczka

azdnwn.jpg

Eirena jest zaklinaczką - specjalizuje się więc w walce dystansowej z użyciem magii. Jest także w stanie rzucać zaklęcia na postacie graczy tymczasowo zwiększając ich umiejętności.

 

1. Do zwiększania swoich obrażeń zaklinaczka używa inteligencji, która zwiększa również odporności.

2. Może używać amuletów, pierścieni, jednoręcznych buław, jednoręcznych mieczy, jednoręcznych sztyletów, jednoręcznych toporów, jednoręcznych włóczni, dwuręcznych buław, dwuręcznych kosturów, dwuręcznych mieczy oraz dwuręcznych toporów.

3. Jej specjalnym reliktem są fokusy zaklinaczki.

 

Najbardziej opłacalne umiejętności:

 

46629033.jpg Wzmocnienie pancerza - Zaklinaczka wzmacnia siebie i swych sojuszników, zwiększając pancerz o 15%. Przeciwnicy zostają spowolnieni o 30% przez 3 sek.

 

92763940.jpg Koncentracja - Aura, która zwiększa szybkość ataku o 3% u sojuszników w promieniu 40 metrów.

bez gif.

Opublikowano

Dobra robota ! , przyda się początkującym sam zaczęrpnąłem więcej informacji bo nie których nie wiedziałem graty. Like !

ExTibia- without rang .. ; s ;s;s;s;s;s;s;s;s;s;;s;s;s

  • 2 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

r8rxjm.jpg

 

Towarzysze w Diablo 3 to najemnicy, którzy pomogą nam w naszych wędrówkach po rozległym sanktuarium. Zostali znacznie ulepszeni, w szczególności pod względem systemu rozwoju, włączając w to zdolności, o których gracz sam może decydować, a także pod względem wyglądu zmieniającego się w trakcie gry. W grze jest dostępnych trzech towarzyszy, spośród których sami możemy wybierać: Templariusz (Templar), Szelma (Scoundrel) oraz Zaklinaczka (Enchantress). Każdy z nich ma swój własny powód do walki ze złem, swoją historię i charakter.

 

Cechy szczególne

1. Podczas gry może towarzyszyć Ci wyłącznie jeden z nich, dlatego wybór będzie należał do Ciebie. Gdybyś jednak zdecydował się na kogoś innego, pozostali (niewybrani) towarzysze będą czekać na Ciebie w głównym mieście każdego aktu. Co więcej, będą posiadali ten sam poziom co ty, przez co będzie można uniknąć niepotrzebnego doskonalenia ich od początku.

2.Towarzysze są możliwi do konfiguracji w sposób jaki będzie odpowiadał graczowi. Każdy z nich ma w ekwipunku dwa miejsca na broń, dwa miejsca na pierścienie, miejsce na amulet oraz miejsce na Relikt - specjalny przedmiot, unikatowy, i dostępny wyłącznie dla jednego z nich.

3. Gdy towarzysz umiera podczas walki nie trzeba wracać po niego do miasta, a wszystko rozgrywa się w trochę inny sposób. Każdy z nich widząc, że ma mało punktów życia wycofa się na chwilę z walki, a za jakiś czas wróci z odnowionym życiem. Do dlatego nie należy martwić się o śmierć towarzysza.

4. Jak w zwykłych klasach, Siła zwiększa Pancerz dla każdego towarzysza, Zręczność zwiększa jego szansę na unik, Inteligencja odporność na obrażenia i Witalność punkty życia.

5. Możesz zresetować umiejętności towarzyszy i rozdać je jeszcze raz (respec) od nowa w dowolnym momencie gry, bez żadnych dodatkowych kosztów.

6. Bonus do znajdowania magicznych przedmiotów oraz złota towarzysze dają graczowi w ilości 20% jego całkowitej ilości. czyli gdy przypuszczalnie posiadają go 50, dostaniemy tylko 20% - czyli 10.

7. Każdy towarzysz co 5 poziomów otrzymuje jedną umiejętność, którą możemy wybrać sami spośród dwóch. Są maksymalnie 4 umiejętności, więc szkolenie kończy się na 20 poziomie towarzysza.

8. Należy nadmienić, iż towarzysze nie będą w stanie zadać dużej ilości obrażeń. Wspierają nas, odciągają ataki wrogów, a także dają aury, które przedkładają się na bonusy dla naszych postaci - i to głównie dlatego są wykorzystywani. Przykładowo na piekielnym poziomie trudności, kiedy ty będziesz w stanie zrobić 5000-10000 obrażeń na sekundę, towarzysz zrobi być może kilkaset. Dlatego też w tym poradniku nie będę opisywał wszystkich ich umiejętności, a jedynie te, które opłacają się być wybrane aby ułatwić rozgrywkę.

9. Towarzysz może z nami wędrować jedynie w grze jednoosobowej. Gdy do naszej gry dołączy nowa postać, towarzysz automatycznie znajdzie się w mieście.

 

 

Kormak, Templariusz

344xdow.jpg

 

W dużej mierze Templariusz jest świętym wojownikiem walczącym wręcz, który jednak ma tendencję do bycia tankiem (przyjmowania na siebie obrażeń wrogów i tym samym zajmowania ich) wspierającym słabsze klasy. Jednakże może być on również healerem, który będzie leczył nasze rany otrzymywane w walce.

1. Jego główną umiejętnością jest siła, która to zwiększa jego obrażenia i pancerz.

2. Templariusz może używać następujących przedmiotów: amulety, pierścienie, tarcze, jednoręczne buławy, jednoręczne miecze, jednoręczne sztylet, jednoręczne topory, jednoręczne włócznie.

3. Reliktem wyłącznie dla templariusza jest święta relikwia.

 

Najbardziej opłacalne umiejętności:

 

17138490.jpg Oddanie - Regeneruje 155 pkt. życia na sekundę tobie i templariuszowi.

 

29379307.jpg Natchnienie - Zwiększa generowanie zasobów dla wszystkich sojuszników, którym towarzyszy templariusz. (2 pkt many na sekundę, 0.5 mocy tajemnej na sekundę, 1 pkt nienawiści na sekundę, 8% wygenerowanej furii na sekundę, 12% wygenerowanej siły duchowej)

 

 

Lyndon, Szelma

xldrma.jpg

 

Szelma jest przebiegłym łowcą i złodziejem. W dużej mierze walczy na dystans i w walce używa wielu ułatwiających tricków.

1. Do zwiększenia swoich obrażeń szelma wykorzystuje zręczność, która również podnosi jego szansę na unik.

2. Może używać amuletów, pierścieni, kusz oraz łuków.

3. Jego specjalnym reliktem są żetony szelmy.

 

Najbardziej opłacalne umiejętności:

 

93403732.jpg Anatomia - Zwiększa o 3% szansę na zadanie trafienia krytycznego dla szelmy i jego sojuszników.

 

56279432.jpg Histeria - Za każdym razem gdy twoja postać lub szelma zada trafienie krytyczne, wpadacie w szał, który zwiększa zadawane obrażenia o 10% na 3 sekundy. Efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 6 sekund.

 

 

Eirena, Zaklinaczka

azdnwn.jpg

Eirena jest zaklinaczką - specjalizuje się więc w walce dystansowej z użyciem magii. Jest także w stanie rzucać zaklęcia na postacie graczy tymczasowo zwiększając ich umiejętności.

 

1. Do zwiększania swoich obrażeń zaklinaczka używa inteligencji, która zwiększa również odporności.

2. Może używać amuletów, pierścieni, jednoręcznych buław, jednoręcznych mieczy, jednoręcznych sztyletów, jednoręcznych toporów, jednoręcznych włóczni, dwuręcznych buław, dwuręcznych kosturów, dwuręcznych mieczy oraz dwuręcznych toporów.

3. Jej specjalnym reliktem są fokusy zaklinaczki.

 

Najbardziej opłacalne umiejętności:

 

46629033.jpg Wzmocnienie pancerza - Zaklinaczka wzmacnia siebie i swych sojuszników, zwiększając pancerz o 15%. Przeciwnicy zostają spowolnieni o 30% przez 3 sek.

 

92763940.jpg Koncentracja - Aura, która zwiększa szybkość ataku o 3% u sojuszników w promieniu 40 metrów.

dobra robota

 

  • 2 lata później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...