Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Mapa] Survival/adventure DEATH CITY - umarłe miasto


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

 

Dziś chciałbym wam zaprezentować moją 2,rozbudowaną mapę survival o nazwie

 

 

 

 

 

DEATH CITY!

 

 

 

 

 

FABUŁA:

 

 

Była wersja 2.5.2, słoneczny dzień. Pewnego dnia Steve, chodząc po lesie, spotkał dziewczynę- Stevię.

 

 

"Pobrali się" samotnie i zakochali w sobie, a potem cóż- mieli dzieci :)

 

 

Te dzieci niestety również miały dzieci, a ludzie w Minecrafcie nie giną- więc rozmnożyło ich się tyle, że musieli założyć mega-metropolię przepełnioną kopalniami i wieżowcami.

 

 

Wydawałoby się, że wszystko jest ok, ale wcale tak nie było. NPC bowiem od zawsze mieli reputację głupich, nędznych "wiocherów" i "wieśniaków", których WielkiNotch nie obdarzył inteligencją- a od wersji 2.1.8 już byli mądrzy. Byli niestety; pomiatani, wykorzystywani- więc zorganizowali zamach zbrojny na miasto. Całe zapadło się do lawy, lecz ostała się malutka latająca wysepka, z ocalałym skrawkiem centrum.

 

 

TY- siedziałeś zapracowany w swej kancelarii prawniczej i jedyne co usłyszałeś to WIELKI HUK.

 

 

Wyszedłeś na zewnątrz i zobaczyłeś ze jesteś na owej wyspie.... sam.....

 

 

OPIS:

 

 

Mapa była przeze mnie b. długo budowana, od wersji 1.2.5 (z przerwami) skończona na 1.5 bodajże. Jest przeze mnie dokładnie dopieszczona- znajdziesz tam sieć metra, zajezdnię połączoną z metrem, zniszczony przez wybuch centrum handlowe w budowie (w skrzyni jest nawet dziennik budowy). Jeśli widzisz kibel lub fontannę- na pewno po wejściu do niego znajdziesz się w kanałach połączonych z metrem... ojojoj dużo tego! Mam nadzieję że docenicie moją pracę!

 

 

 

 

 

CO ZNAJDZIECIE NA MAPCE?!

 

 

>Metro

 

 

>Kanały

 

 

>Centrum handlowe w budowie

 

 

>Klub przecięty na wylot kulą z netherracka

 

 

>Kawałek starego miasta

 

 

>Park

 

 

A od wersji v.2...

 

 

Głęboko pod ziemią ostało się otoczone bedrockiem, najdroższym materiałem świata supercentrum oczyszczania... ścieków. Zostało zamknięte jeszcze przed wybuchem i zataśmowane przez samego prezydenta kraju, Steve Diaxa. O co chodzi? Dlaczego zamknięto supercentrum i puszczono wszystkie ścieki z niego głęboko pod ziemię? Czemu tam działa jeszcze zasilanie awaryjne, po tylu latach?! Po co im w środku zona nuklearna do oczyszczania? Czemu została zamknięta podwójnie przez sam rząd?!

 

 

Wybierz się w podróż do spływu 121... włącz zasilanie... i odkryj tajemnicę ścieków... bo jest co odkrywać....

 

 

 

 

 

i wiele więcej!

 

 

 

 

 

ZMIANY W WERSJI V.2

 

 

>Zmieniono kilka paskudnych estetycznie rzeczy

 

 

>Rozbudowano sieć ścieków, więcej eksploracji

 

 

>Dodano supertajne, podziemne, opuszczone centrum oczyszczania ścieków zbudowane z bedrocka, które skrywa pewną tajemnicę i da się tam dotrzeć tylko jednym spływem 121...

 

 

>Usunięto kodeks prawny... przypadkiem wywaliłem go do lawy z ekwipunku :(

 

 

ZASADY!

 

 

Znajdują się one również w książce na save!

 

 

 

 

 

>Easy to minimalny poziom trudności

 

 

>Graj nie na większej odległości niż "normal" (far psuje cały efekt)

 

 

>Nie rób mostów do obrzeży i nie opuszczaj wyspy

 

 

>Jeśli posiadasz optifine, radzę wyłączyć animację lawy gdyż na słabych kompach to jezioro naprawdę potrafi nieźle zlagować mapę

 

 

 

 

 

I tyle!

 

 

DOWNLOAD V.2!

 

 

https://www.mediafire.com/?m7ajfhgac0w3xh4

 

 

 

 

 

DOWNLOAD v.1:

 

 

http://www.mediafire.com/?5tkya92i5at595v

 

 

TEXTURE  reSOURCE PACK! (by me)

 

 

https://www.mediafire.com/?h5gi5p28zlvv7hi

 

 

SKAN v.1:

 

 

To jest ukryta treść, proszę

 

SKAN V.2

 

 

To jest ukryta treść, proszę

 

LET`S PLAYE MILE WIDZIANE :)

 

 

Dołącz tylko link do tematu! :)

 

 

SCREENY:

 

 

 

 

 

508151405932920680990.png

 

 

 

 

 

534161405932921680990.png

 

 

 

 

 

2uzqntj.png

 

A tu bardziej brutalna rzeczywistość bez shaderów (screeny wersji v.1)

 

 

227151405691733680990.png

 

 

513421405691738680990.png

 

 

Zajezdnia metra:

 

 

405851405691740680990.png

 

 

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Dobrze, że dużo fajnych pomysłów, ale mało spektakularne wyglądy :) Jak dla mnie 4/5

Kiedyś myślałem, że jestem elfem, ale tata powiedział, że jestem nikim i tak już zostało....

vvv Potrafisz tworzyć serwer? Sprawdź! vvv

 

 

Poszukuję kogoś kto przygotuje mi serwer na wersję Pocket Edition. Oferuję opłacalną współpracę. Więcej info WYŁĄCZNIE na priv

 

Opublikowano

refresh+ parę nowych screenów, poprawki z wielkością tekstu i więcej informacji :)

 

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

Czemu zawsze na tematy z mapami tak mało osób odpowiada? -.-

 

REFRESH!

 

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

refresz. i piszcie cos wiecej niż tylko "fajna mapa" ;)

 

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

Swietna fabula !

Mapka tez fajna widac, ze sie napracowales, ale troche za mala i jak wszystko zdobedziesz i zwiedzisz strasznie sie nudzi.

Np.: Oto moje eq po 10min grania na niej :

To jest ukryta treść, proszę

Wiec jesli to ma byc prawdziwy survival to radze zmniejsz ilosc itemkow glownie jedzenia.

Opublikowano

Dzieki! ;) po twym eq (grzybki) widze ze odkryles nawet zabunkrowana w kanalach kryjowke menela :)

Faktycznie troche przegialem. Za niedlugo wrzuce update mapki.

 

Tak wgl. refresh.

 

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

@up tak? Na początku mapa nazywała się właśnie Dead City (i stąd taka nazwa folderu z save), w połowie budowania zmieniłem bo myślałem że ta forma jest niepoprawna :P

 

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

Refresh, ech nikt nie napisze nic.. :\

 

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ostatnio duzo osob interesuje sie save'ami wiec refresh

 

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

EPIC REFRESH!!!

Mapa jest taka sama, przypomniałem sobie o niej i uznałem że warto to odkopać :)

 

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

Dzieki! Bardziej niz zdobywanie surowcow, ktore jest latwe (centrun handloewe zrobione z blokow zelaza) ta mapa stawia na rozrywke. Male schronienie urzadzone biurach wiezowca, z ktorego widac nocna panorame na plonace w oddali budynki- bezcenne :D metro nie jest zbytnio rozbudowanez ale mysle ze polaczenie go z kanalami i zajezdnia daje sporo zabawy przy okdrywaniu kolejnych zakamarow :D

 

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...