Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Zapowiedź - MMORPG 2D przez przeglądarkę!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

530517_196629560510075_2095768133_n.png

(obecnie GUI zostało nieco przebudowane)

Fanpage (Danarroth)

Fanpage (Borderless Engine)

 

 

 

Strona gry

Strona projektu

Wiki projektu

 

 

Email kontaktowy: [email protected]

 

Projekt jest w fazie alpha, jednak postanowiłem go zapowiedzieć z nadzieją, że znajdę osoby chętne do współpracy.

danarrothNewLogo.png

Danarroth jest grą w klimacie fantasy/średniowiecze. Nie ma być kolejną grą z questami typu "Idź zabij 10 wilków", lecz bardziej rozbudowaną m.in. inwazje mobów na miasta, wojny gildii/klanów (mogących mieć własne mapy, outfity), instancje i wiele, wiele innych. Więcej informacji znajdziecie na forum, do którego link będzie na dole posta.

Cały silnik jak i klient jest w 100% napisany przeze mnie. W skład projektu wchodzą:

  • Klient przeglądarkowy (html, css3, js)
  • Klient desktopowy (C#, DX9)
  • Serwer (c++)
  • QuickMemory
  • Edytor graficzny
  • Edytor map
  • BLETools
  • Strona główna i forum (php, html, css, js)

Trochę info o grze:

  • chodzenie po otwartym świecie 2D
  • questy
  • dialogi z NPC
  • PvP, PvE (także walki grupowe)
  • areny PvP
  • walki odbywają się na polu 10x10 kratek w systemie podobnym do Heroes 3
  • klany
  • duży wybór klas postaci
  • rozbudowane drzewko umiejętności zależne od klasy postaci

 

Więcej info nie jestem w stanie udzielić gdyż projekt jest w fazie rozwojowej. Dodatkowo poszukuję grafików, wszystko jest non-profit, mogę jedynie zaoferować link do twojej strony na zakładce twórcy.

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o projekcie polub stronę na facebooku.

 

Pozdrawiam.

 

 

EDIT: dodano link do gry oraz zmieniono adres kontaktowy

EDIT2: Dodano screen i kilka szczegółów

EDIT3: Nowe linki

  • Odpowiedzi 257
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

 

Projekt jest w fazie alpha,

 

 

projekt jest w fazie rozwojowej.

 

Screeny z gry możesz zobaczyć w galerii na

To jest ukryta treść, proszę

 

Gra będzie udostępniona (takie closed-beta) do końca tygodnia, ale jest to zależne od terminu otrzymania grafik strony głównej

Opublikowano

W grze, która pojawi się w internecie będą wyłącznie nasze grafiki (myślę, że do końca tygodnia). Te grafiki służyły wyłącznie do testów, a na mapę z margo (wioska pszczelarzy) otrzymałem stosowne pozwolenie.

 

 

 

W dodatku gra tylko z GUI przypomina margo, ma zupełnie inną mechanikę gry (walki, postacie i sposób ich rozwijania)

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jedynym wąskim gardłem jest komunikacja z bazą. Rozmawiałem już na ten temat z właścicielem hostingu u jest w stanie w tej samej cenie zwiększyć ilość/transfer/przydział DB

 

Cała komunikacja z DB jest obsługiwana przez mój autorski kontroler, który wspiera m.in. cache. Wszystkie zapytania są jak najbardziej zoptymalizowane, a tabele posiadają index-y na odpowiednich kolumnach.

 

To nie jest jakiś "niedzielny" projekt ot tak. Planuję wydać tę grę na serio :p

Opublikowano

@foxbond`

A może zrobisz coś takiego jak jest na prywatnych serwerach Metin2?

Tam jest coś takiego:

Jeśli zapytanie to insert lub delete to normalnie wykonaj

Ale jeśli jest to np. update to nie aktualizuje w bazie tylko do stworzonej tablicy zmienia wartości.

Chodzi o to by zmniejszyć ilość zapytań do tego ,że serw na start pobierze tablice, po np. 20 minutach wyśle je do serwera MySQL czy na czym tam masz i pobierze ew. nowe ?

Opublikowano

Od tego właśnie jest cache. Oczywiście, część zapytań można buforować w pamięci (takie które nie oddziałują na innych graczy, np. eq, questy), jednak wymaga to odblokowanych funkcji APC. Obecnie (tak do 100graczy on-line) nie jest konieczne implementowanie tego, zwłaszcza jeżeli gra osiągnie sukces przenoszę się na dedyka (hiphop for php + MEMORY tables dla DB)

Opublikowano

Ja tam jeszcze do node.js sie nie przekonałem. Klient odpytuje serwer co 1s i docelowo na mapach PvP co 0.5s

 

Gdy rozrośnie się liczba grafik zamiast bawić się w jakieś pobieranie ich z dysku przez przeglądarkę powstanie prosty klient z wykorzystaniem .net lub Java (multiplatform)

 

 

 

 

 

No dobra, nie korzystam z node.js bo nie znam :P

 

 

W sumie po 4 subiektywnych recenzjach/opisach nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie. JS jako język "nie podchodzi" mi składniowo

Opublikowano

Możliwe, że data wyjścia zostanie przesunięta na jeszcze następny tydzień. (Opóźnienia grafika wykonującego stronę główną)

 

 

Przeprasza za doubleposta, po prostu na innych forach z jakich korzystam wiadomości są automatycznie scalane. Dodatkowo nie widzę opcji usuń....

Opublikowano

ref

(zauważyłem, że jest to dozwolone)

 

 

Dodam jeszcze tylko, że premiera close-bety będzie w następną sobotę (09.03), także wszystkie osoby, które polubią

To jest ukryta treść, proszę
, skontaktują sie mailowo, udostępnią coś na
To jest ukryta treść, proszę
lub udzielą się w tym temacie dostaną klucze testowe.

Opublikowano

Bardzo chętnie zagram w Borderless. :) Lubię gry MMORPG 2D, typu Margonem/Aphelion. Czekałem od dawna na coś takiego. Miło by było, jakbym zagrał na beta-testach. :) Fan-page polubiony. Jeśli mam się skontaktować mailowo, to poproszę dane, bo nie mogłem nigdzie ich znaleźć. :/

Pozdrawiam. :)

Opublikowano

Serwer: php + zmodyfikowany autorski framework + hiphop po przejściu na dedyka

DB: MySQL (InnoDB)

Klient: html,css, js (+jQuery, + jQueryUI)

 

 

Wszystko absolutnie od podstaw przeze mnie.

Jestem ciekaw jednej rzeczy.

Po co Ci framework jeżeli zapewne go nie wykorzystasz w więcej niż 70% ?

To jest dodatkowe obciążenie. A w takich grach jest najważniejsza optymalizacja.

 

Ps. nodeJS to przyszłość. Porównaj sobie szybkość nodejs i php w wykonywaniu operacji.

Przyjmuje zlecenia dot. web masterki.

while(!$success){
....try();
}

 

Opublikowano

Ale jak planuje wprowadzić hiphop to będzie miał skok o 300 % wydajności w php, co nie zmienia faktu, że node jest stokrotnie lepszym rozwiązaniem i osoby które, uważają go za niepotrzebny asortyment są przewrażliwione i nie podejmują wyzwań, bądź nie znają zalet websocketu:) Jeżeli chodzi o rozwiązanie c++ w przeglądarce jest webtoolkit, jednak on też korzysta z websocketu.

 

Opublikowano

 

Po co Ci framework jeżeli zapewne go nie wykorzystasz w więcej niż 70% ?

 

Wykorzystałem kontroler, obsługę DB, cache, wczytywanie konfiguracji, filtrowanie i jeszcze kilka bajerów. Zostawiłem jedynie to z czego korzystam, nie ma ani trochę nadmiarowego kodu.

 

 

Porównaj sobie szybkość nodejs i php w wykonywaniu operacji.

 

Przy prawidłowo zaprojektowanej aplikacji nie ma różnicy. Serio. (wręcz z planowanym użyciem hiphop-a to nawet przegrywa)

 

 

 

 

nodeJS to przyszłość

 

 

ode jest stokrotnie lepszym rozwiązaniem i osoby które, uważają go za niepotrzebny asortyment są przewrażliwione i nie podejmują wyzwań, bądź nie znają zalet websocketu:

 

stabilność jest o wiele ważniejsza w moim przypadku. Dodatkowo wymaga ode mnie wykupienia VPS-a na start, a nie mam pewności, że ktoś będzie w to grał

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...