Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Zapowiedź - MMORPG 2D przez przeglądarkę!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Wykorzystałem kontroler, obsługę DB, cache, wczytywanie konfiguracji, filtrowanie i jeszcze kilka bajerów. Zostawiłem jedynie to z czego korzystam, nie ma ani trochę nadmiarowego kodu.

 

 

2.Przy prawidłowo zaprojektowanej aplikacji nie ma różnicy. Serio. (wręcz z planowanym użyciem hiphop-a to nawet przegrywa)

 

 

 

 

 

3.stabilność jest o wiele ważniejsza w moim przypadku. Dodatkowo wymaga ode mnie wykupienia VPS-a na start, a nie mam pewności, że ktoś będzie w to grał

 

Dodałem sobie numeracje by łatwiej odpowiedzieć na odpowiedzi ( ... :D )

 

1. Podziwiam. Tak samo zrobiłem z jquery, wziąłem sobie to co używam a nie wczytuję bezsensownie plik i wykorzystuje go w 1%.

 

2. Testy,statystyki - to powie Ci co jest szybsze.

 

3. Jaka stabilność ?Mając włączone nodejs na komputerze przez 5 dni (bez wyłączania itp - nie chciało mi się :D ) nie było żadnego crasha.

To jest ukryta treść, proszę
- 19 zł to nie dużo ;)

Grać będą - o to się nie bój , ale musisz to dobrze zareklamować. Więc przygotuj mały zapas gotówki i nerwów.

 

Chyba,że chodzi Ci o przechowywanie danych. Do tego dochodzą biblioteki typu MySQL , MongoDB

 

 

Dziękuje Ci za to ,ze można normalnie "pogadać" ;)

Życzę Ci powodzenia w tym projekcie.

 

Przyjmuje zlecenia dot. web masterki.

while(!$success){
....try();
}

 

  • Odpowiedzi 257
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

projekt glownie opiera sie na MySQL dlatego cena potrzebnego VPS jest o wiele wyzsza. Relacyjna baza danych jest tutaj niezbedna, nie mozna operowac na tych danych w pamieci, a tym bardziej na plikach. w sumie i tak zostane przy PHP, mam jeszcze kilka trikow do optymalizacji.

Opublikowano

projekt glownie opiera sie na MySQL dlatego cena potrzebnego VPS jest o wiele wyzsza. Relacyjna baza danych jest tutaj niezbedna, nie mozna operowac na tych danych w pamieci, a tym bardziej na plikach. w sumie i tak zostane przy PHP, mam jeszcze kilka trikow do optymalizacji.

To jest ukryta treść, proszę

 

Też tych danych nie będziesz trzymał dużo ;)

Przyjmuje zlecenia dot. web masterki.

while(!$success){
....try();
}

 

Opublikowano

Widzę, że z tego projektu nic nie będzie, brak inwestycji ze strony administratora to jest błąd, większość osób odstraszy zapewne niestabilny hosting, jak sam się przekonasz wkrótce hosting www nie wystarczy.

Gra może być bardzo dobra, ale co z tego jeżeli serwer nie wytrzyma a na to się zanosi, nie chcesz zainwestować trochę grosza w vps to nie ma przyszłości niestety. VPS to i tak minimum i to taki 20 MB łącze gwarantowane. Polecam jednak zakupić serwer dedykowany, inwestycja będzie opłacalna.

 

Na początku dołożysz się troszkę, a potem wiadomo jak to w grach 2d via www będziesz czerpał zyski na 6 takich serwerów dedykowanych :)

 

Pomijając fakty, node.js miał bardzo wiele porównań do zoptymalizowanego php i w każdym wygrywał o ponad 400 % :)

Wydajnością, stabilnością php nie dorównuje node ponieważ websocket ma o wiele bardziej złożony i obiektowy kod :) Serwer node.js jeżeli jest dobrze napisany to wygra z wszystkimi dotychczasowymi rozwiązaniami jeżeli chodzi o aplikacje internetowe na większą skalę.

 

Przy małych projektach nie zaleca się takich rozwiązań.

 

Node.js posiada coś takiego jak wykrywanie połączenia i rozłączenia użytkowników, Pobierany dane przy połączeniu, wszystkie dane są przesyłane do serwera gdzie są sprawdzane weryfikowane i zapisywane do tablic, po czym przy rozłączeniu z serwerem dane są zapisywane dopiero do bazy danych :)

 

Opublikowano

 

brak inwestycji ze strony administratora to jest błąd, większość osób odstraszy zapewne niestabilny hosting

 

Hosting jest jak najbardziej stabilny, dodatkowo mam dedykowaną bazę MySQL (hosting shared, ale baza dedyk)

 

 

To jest ukryta treść, proszę

 

Przytoczone dane pochodzą z 2009 roku i nie mają ABSOLUTNIE żadnego odwzorowania w rzeczywistości

 

 

Node.js posiada coś takiego jak wykrywanie połączenia i rozłączenia użytkowników, Pobierany dane przy połączeniu, wszystkie dane są przesyłane do serwera gdzie są sprawdzane weryfikowane i zapisywane do tablic, po czym przy rozłączeniu z serwerem dane są zapisywane dopiero do bazy danych

 

Od tego są transakcje

 

 

W sumie we dwóch upieracie się nodeka, ale przy obecnej konstrukcji jest to bez sensu. Zwłaszcza, że kończę przebudowywać API, które jest wystarczająco optymalne:

To jest ukryta treść, proszę
(dane w sekundach)

Testowane na apache+mysql -> 1rdzeń(1.2GHz) +1GB RAMu bez cache

 

 

Te dane tak bardzo mnie satysfakcjonują... (dodatkowo przyśpieszy gdy dialogi będą w cache)

 

Ja tam planuję rozrost do maksymalnie 1k graczy w ciągu 1roku (bez reklamy, wciąż testy). Oczywiście, gdy liczba aktywnych graczy przekroczy te pesymistyczne gdybania od razu przenoszę się na coś mocniejszego. Dobry sprzęt to podstawa, jeśli bugi to tylko po stronie kodu, nie serwera :p

 

 

 

tak btw.

 

[...] odpowiedź nie została dodana, ponieważ została zbyt szybko napisana[...]

 

FTW

Opublikowano

Od tego są transakcje

 

Proszę cię nie myl pojęć to dwa odrębne spojrzenia :)

Dobra dość spamu, chcieliśmy Ci pomóc po prosu, ale jak się upierasz przy swoim to pozostaje mi czekać na beta testy i klucz :)

Wszystko się okaże po starcie.

 

Ostatnie pytanie, masz doświadczenie w pisaniu gier via www, aplikacji web czy to jest pierwszy projekt tego typu ?

 

Ps: tworzysz na localu ? Chciał bym ocenić to co zrobiłeś dotychczas proszę o kontakt na pw w celu udostępnienia linku, hamachi itp.

 

Zobaczę na własne oczy to uwierzę w twoje realia :)Masz skype ?

 

Opublikowano

 

Od tego są transakcje

Proszę cię nie myl pojęć to dwa odrębne spojrzenia :)

 

Już wiem o co chodzi, po prostu źle zinterpretowałem.

 

 

Ostatnie pytanie, masz doświadczenie w pisaniu gier via www, aplikacji web czy to jest pierwszy projekt tego typu ?

 

Nie jest pierwszy aczkolwiek na pewno bardziej rozbudowany (no może fw jest bardziej, ale nie istnieje jako oddzielna aplikacja)

 

 

Ps: tworzysz na localu ? Chciał bym ocenić to co zrobiłeś dotychczas proszę o kontakt na pw w celu udostępnienia linku, hamachi itp.

 

Tworzę na localu ze względu na internet 3G z którego korzystam.

 

 

Masz skype ?

 

Mam, ale nie korzystam.

 

 

Wszystko się okaże po starcie. [...]
Chciał bym ocenić to co zrobiłeś dotychczas [...]

Zobaczę na własne oczy to uwierzę w

 

 

Soon....

 

Właściwie to API będzie uruchomione we środę (kolega "próbuje" zrobić klienta do ściągnięcia), a wejść do gry (oczywiście z kluczem) można będzie w sobotę.

(maksymalny dopuszczalny poślizg to jeden dzień)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

hmmm a co myślicie na Pluginie Do Google Chrome Mozilli itp.?

Nie musisz pobierać gry, tylko pobierasz plugin.

 

Po za tym ile ta gra ma mb? :)

Opublikowano

osoby pytaja sie o prywatny serwer do margo. To jest wlasnie cos takiego, w dodatku ma wiecej mozliwosci niz wykupiony priv na 4K sl od thinkera

 

osoby pytaja sie o prywatny serwer do margo. To jest wlasnie cos takiego, w dodatku ma wiecej mozliwosci niz wykupiony priv na 4K sl od thinkera

Opublikowano

Ja także bym poprosił. :-)

Kontakt :

Steam : mrmateuuuszek
GG : 20079237
Prywatna Wiadomość na Forum...

Opublikowano

Beta alpha pojawi się dzisiaj jutro (jeszcze 23 jest :p). Będzie ona miała o wiele mniejszą funkcjonalność niż zakładałem. Niestety nie mam fizycznego dostępu do mojego kompa, a praca zdalna jest dość uciążliwa. Jednak spokojnie, od czegoś trzeba zacząć...

Opublikowano

Ciekawe ^^ Widzę że to nie projekt na 2 tygodnie tylko na dłużej :)

 

Można prosić o klucz do bety?

Opublikowano

Wiem, widzę, przeczytałem wcześniej.

 

Klucze będą wieczorem, ale tak jak pisałem wcześniej:

Będzie ona miała o wiele mniejszą funkcjonalność niż zakładałem. Niestety nie mam fizycznego dostępu do mojego kompa, a praca zdalna jest dość uciążliwa. Jednak spokojnie, od czegoś trzeba zacząć...

 

Muszę externalAPI do logowania napisać i "alpha" (betą nie można tego na razie nazwać) i klucze będą wieczorem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...