Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Skromny Wojownik Body i skromna broń - pytanie

Yamper

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaznaczę, że prawie kompletnie nie znam się na Metinie :P. No to tak: Mam sobie 25lvl woja body i jako, iż raczej gram na biednym poziomie to bronie też mam takie....wystarczające jak na razie. Mam 2 bronie i nie wiem, którą wybrać, bo jedna ma dodatkowe obrażenia od czarów, a z kolei druga ma więcej dmg. Jakoś nie mogę tego określić, którą bronią bić, bo zdaje mi się, że:

Jeżeli biję z broni, która ma mniejsze dmg, ale dodatkowe od magii to jedne potwory padają szybciej, a drugie nie.

Co polecacie?

1? - Srebrny miecz (Wartość Ataku: 60-70 | Wartość Ataku Magicznego: 62-76 | szybkość ataku +30%)

2? - Kosa bojowa (Wartość Ataku 70-104 | Szybkość Ataku + 27%

I czy wgl na te obrażenia magiczne zwracać uwagę?

06378525511797333958.jpg

Opublikowano

Teoretycznie broń 1-ręczna dla bodego lepsza, ale na tym lv to nie wiem czy tak jest. Co do tych magicznych obrażeń to wątpię, żeby coś Ci dawało z tym lv. Bierz kose, bo trochę więcej dmg się przyda bardziej niż magiczne.

1361879167-U286162.png

O to moja galeria z tekstami: http://www.mpcforum.pl/topic/872257-troch-rapu-dla-dobrych-chopakw-art-pleniawek/

Postaram się jak najczęściej wrzucać nowe teksty ;)

Opublikowano