Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[SS] Nowa mapa - Wyżyna Orków parim.pl


Parim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mi się wszystko podoba strona też bardzo ładna i wszystko pod ręką ( a jak was w oczy "razi" to sobie zmieńcie Monitor )

a co do panów z Nexanity to ich nie rozumiem po co wypowiadacie się na temat innych serwerów jak sami nic lepszego nie zrobiliście

 

Edit@ chyba już rozumiem nie wypaliła "REKLAMA" z Nexanity w TABLECIE to robicie nagonkę na Parim

 

Widzę, że się kompletnie nie znasz na reklamie więc nie używaj tego słowa.

Następnym razem zastanów się co piszesz, proszę Cie.

Również proszę abyś nie poruszał tematów mojego serwera tutaj bo to nie jest czas ani miejsce.

A jeżeli już to robisz to nie oceniaj serwera którego kompletnie nie znasz.

 

Pozdrawiam Kains Kirighaya.

4anr.png


Zapraszam!


  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Nexanity troche zamocni w gębie jesteście uciszcie się troche bo naprawde aż żal czytać w każdym temacie wojna tylko i wyłącznie z waszej strony a co do serwerów to pozwólcie aby gracze sami wybrali bo ogółem zrażacie do siebie przez te żałosne posty więc przynajmniej ja jak na tę chwilę wybrał bym Parim ;) Pzdr.

sygna_player.gif


Opublikowano

Nexanity troche zamocni w gębie jesteście uciszcie się troche bo naprawde aż żal czytać w każdym temacie wojna tylko i wyłącznie z waszej strony a co do serwerów to pozwólcie aby gracze sami wybrali bo ogółem zrażacie do siebie przez te żałosne posty więc przynajmniej ja jak na tę chwilę wybrał bym Parim ;) Pzdr.

 

To możesz zachować dla siebie, gdzie zagrasz. Jeśli chodzi o Parim, to większość skarży się na estetykę clienta / miast, która ich odrzuca. Zobaczymy, który serwer lepiej wypadnie i który jest lepiej dopracowany. Nie, nie chwalę tu, ani nexanity, ani parim.

astiumsign.png


Opublikowano

Nie jest złe ;3

"Pierwsza minuta może być ostatnią

Dlatego ceń jak ostatnią

Dlatego wiedz, że ostatnią
Ostatnia minuta może być pierwszą I szczerze chuj w to
Bo rozumieją to, gdy już jest za późno" ~ Sulin - Jedna minuta

Opublikowano

Te panie hajker z parima ... Co z tego ze ludzie maja rzeczy z epvp ? czy yyt czy od pechinto czy od chaosa czy kogos innego .. wazne ze to maja i umieja tego uzyc .. A to ze wy sobie zrobiliscie jakas mape ktora wyglada jak jakas ...xxx.. bije po oczach ze nawet 10 minut by sie nie dalo tam wytrzymac bo by ci spojowki podraznilo..

 

Bez hejtingu ale takie gadanie ze cos jest z neta to jest gorsze niz autorskie to puste slowa .. zreszta zaraz obczaje reszte tych rzeczy na twoim serwie i napewno polowa bedzie kupiona od kogos ;] a nie autorska

 

Pis Jol

"Ona go nie kocha, porąbało go po tym,

Od kiedy mu nie daje dupy pierdoli głupoty"

h7y6SL9.png

Opublikowano

Wypowiem się jako osoba znająca się na tym co tu chcieliście pokazać, a najzwyczajniej Wam to nie wyszło.

Zacznę od tekstur, tekstura w całości nie nadaje się do metina, po chwilowym przyglądnięciu daje wizualny efekt, jakby postacie i obiekty unosiły się nad powierzchnią...

Do tego, aby otrzymać dużo lepszy efekt tekstury się miesza, a nie daje 4 tekstury na krzyż. Wybiera się najlepsze, które komponują za sobą i łączy się je - ale jak widać zero gustu i talentu w doborze tekstur i kolorów.

Przechodząc do kolejnej części mojej wypowiedzi chciałbym zaznaczyć, iż heightmap'a tego czegoś powala swoją prostotą jak i brzydotą, nie wiem jak można robić, aż tak nierealistyczne zakończenia terenu i przejścia w skałę.

Nigdzie nie spotkałem się z terenem który przechodzi w skałę(górę) pod kątem <30 stopni, ale jak widać da się. Żadna gra tak nie robi, żadna mapa metina tak nie ma, więc widzę nowych pionierów ;)

Zastanawiam się jak wybraliście skalowanie mapy wysokościowej z programu do metina, ponieważ w wielu miejscach pokazanych na Waszych zdjęciach wygląda to tak skalowanie 10 w programie, a 5,5 - 7 w metinie...

Z tego zdjęcia wnioskuję:

pj4ujq.jpg

Po pierwsze, ta mapa jest bardzo, ale to bardzo płaska. Po drugie, nierówności które próbowaliście zrobić tak jakby dać kilka wyżyn, a potem jeździć po nimi stosując "lawinę" z bardzo dużym rozrzutem.

Zahaczając o teksturę tego zdjęcia, kolory totalnie do siebie nie pasują, te "górki" jeśli nimi miały być nie wyglądają na takowe.

Pozwolę sobie przytoczyć kolejne zdjęcie:
srj0s8.jpg

Od kiedy źdźbło trawy jest wielkości stopy, a nawet całej nogi. tekstura jest za bardzo rozciągnięta. Stanowczo należy zmienić jej skalowanie. PO raz kolejny zaznaczam, ta tekstura ni jak ma się do klimatu gry, i zdecydowanie nie komponuje się z kolorem rzekomych "gór"

A tak w dodatku, od kiedy w porze letniej pada śnieg? Anomalia? A może to azjatycki klimat, chyba że co innego. Ja nie wiem, takiej magii nigdzie nie widziałem.

Chciałbym też uwydatnić Waszą nieumiejętność realistycznego komponowania tekstur kolejnym obrazkiem:
mjz3qb.jpg

Załóżmy, idę polaną zarośniętą trawą, drzewami, i różnoraką roślinnością. Patrzę a tu nagle, na środku kostka brukowa. Dziwne prawda? Mogliście wziąć przykład z standardowych map metina, i zrobić tak, jak to jest w nich zrobione.

W dodatku, część obiektu przedstawiona na wyżej pokazanym zdjęciu jest "zapadnięta" w kostkę, jeśli by była zapadnięta w trawę, lub ziemię dało by się to przeżyć.

Podsumowując moją wypowiedź nt. tego czegoś co podobno jest mapą, a w moich oczach nia nie jest i nigdy nie będzie.
Jeśli macie robić tego typu projekty, to polecam z góry odpuścić i zająć się modelami co Wam wychodzi.

Jeśli jednak chcecie robić jakieś mapy, to musicie znaleźć mentora, bo widząc Wasz postęp w tej dziedzinie, sami nigdy, ale to nigdy nie dojdziecie do poziomu przynajmniej w 1/4 dorównującego standardowym mapa metina, a muszę zaznaczyć iż metin jest na bardzo słabym silniku graficznym jak na te czasy. Więc na skalę globalną przemysłu gier, lepiej się schować z takimi projektami. Mapę można oceniać lub nie, podjął bym się tego gdyby tu była zamieszczona mapa. Jeśli coś potrzebujecie piszcie, może jest jakaś szansa że ja(gg 31175571) z Vatahar'em Wam w czymś pomożemy. Lecz śmiem powątpiewać w to, ale zawsze próbować można.

Myślę że jasno naświetliłem jak wygląda Wasze tworzenie map.

Opublikowano

 

Wypowiem się jako osoba znająca się na tym co tu chcieliście pokazać, a najzwyczajniej Wam to nie wyszło.

Zacznę od tekstur, tekstura w całości nie nadaje się do metina, po chwilowym przyglądnięciu daje wizualny efekt, jakby postacie i obiekty unosiły się nad powierzchnią...

Do tego, aby otrzymać dużo lepszy efekt tekstury się miesza, a nie daje 4 tekstury na krzyż. Wybiera się najlepsze, które komponują za sobą i łączy się je - ale jak widać zero gustu i talentu w doborze tekstur i kolorów.

Przechodząc do kolejnej części mojej wypowiedzi chciałbym zaznaczyć, iż heightmap'a tego czegoś powala swoją prostotą jak i brzydotą, nie wiem jak można robić, aż tak nierealistyczne zakończenia terenu i przejścia w skałę.

Nigdzie nie spotkałem się z terenem który przechodzi w skałę(górę) pod kątem <30 stopni, ale jak widać da się. Żadna gra tak nie robi, żadna mapa metina tak nie ma, więc widzę nowych pionierów ;)

Zastanawiam się jak wybraliście skalowanie mapy wysokościowej z programu do metina, ponieważ w wielu miejscach pokazanych na Waszych zdjęciach wygląda to tak skalowanie 10 w programie, a 5,5 - 7 w metinie...

Z tego zdjęcia wnioskuję:

pj4ujq.jpg

Po pierwsze, ta mapa jest bardzo, ale to bardzo płaska. Po drugie, nierówności które próbowaliście zrobić tak jakby dać kilka wyżyn, a potem jeździć po nimi stosując "lawinę" z bardzo dużym rozrzutem.

Zahaczając o teksturę tego zdjęcia, kolory totalnie do siebie nie pasują, te "górki" jeśli nimi miały być nie wyglądają na takowe.

Pozwolę sobie przytoczyć kolejne zdjęcie:

srj0s8.jpg

Od kiedy źdźbło trawy jest wielkości stopy, a nawet całej nogi. tekstura jest za bardzo rozciągnięta. Stanowczo należy zmienić jej skalowanie. PO raz kolejny zaznaczam, ta tekstura ni jak ma się do klimatu gry, i zdecydowanie nie komponuje się z kolorem rzekomych "gór"

A tak w dodatku, od kiedy w porze letniej pada śnieg? Anomalia? A może to azjatycki klimat, chyba że co innego. Ja nie wiem, takiej magii nigdzie nie widziałem.

Chciałbym też uwydatnić Waszą nieumiejętność realistycznego komponowania tekstur kolejnym obrazkiem:

mjz3qb.jpg

Załóżmy, idę polaną zarośniętą trawą, drzewami, i różnoraką roślinnością. Patrzę a tu nagle, na środku kostka brukowa. Dziwne prawda? Mogliście wziąć przykład z standardowych map metina, i zrobić tak, jak to jest w nich zrobione.

W dodatku, część obiektu przedstawiona na wyżej pokazanym zdjęciu jest "zapadnięta" w kostkę, jeśli by była zapadnięta w trawę, lub ziemię dało by się to przeżyć.

Podsumowując moją wypowiedź nt. tego czegoś co podobno jest mapą, a w moich oczach nia nie jest i nigdy nie będzie.

Jeśli macie robić tego typu projekty, to polecam z góry odpuścić i zająć się modelami co Wam wychodzi.

Jeśli jednak chcecie robić jakieś mapy, to musicie znaleźć mentora, bo widząc Wasz postęp w tej dziedzinie, sami nigdy, ale to nigdy nie dojdziecie do poziomu przynajmniej w 1/4 dorównującego standardowym mapa metina, a muszę zaznaczyć iż metin jest na bardzo słabym silniku graficznym jak na te czasy. Więc na skalę globalną przemysłu gier, lepiej się schować z takimi projektami. Mapę można oceniać lub nie, podjął bym się tego gdyby tu była zamieszczona mapa. Jeśli coś potrzebujecie piszcie, może jest jakaś szansa że ja(gg 31175571) z Vatahar'em Wam w czymś pomożemy. Lecz śmiem powątpiewać w to, ale zawsze próbować można.

 

Myślę że jasno naświetliłem jak wygląda Wasze tworzenie map.

W 100% się zgadzam z wypowiedzią TreeNa.

Nie macie pojęcia jak dobierać do siebie teksturki, jak skalować mapę, tka jak wspomniał treen w programie 10 a w metinie 5 :D

Opublikowano

 

Wypowiem się jako osoba znająca się na tym co tu chcieliście pokazać, a najzwyczajniej Wam to nie wyszło.

Zacznę od tekstur, tekstura w całości nie nadaje się do metina, po chwilowym przyglądnięciu daje wizualny efekt, jakby postacie i obiekty unosiły się nad powierzchnią...

Do tego, aby otrzymać dużo lepszy efekt tekstury się miesza, a nie daje 4 tekstury na krzyż. Wybiera się najlepsze, które komponują za sobą i łączy się je - ale jak widać zero gustu i talentu w doborze tekstur i kolorów.

Przechodząc do kolejnej części mojej wypowiedzi chciałbym zaznaczyć, iż heightmap'a tego czegoś powala swoją prostotą jak i brzydotą, nie wiem jak można robić, aż tak nierealistyczne zakończenia terenu i przejścia w skałę.

Nigdzie nie spotkałem się z terenem który przechodzi w skałę(górę) pod kątem <30 stopni, ale jak widać da się. Żadna gra tak nie robi, żadna mapa metina tak nie ma, więc widzę nowych pionierów ;)

Zastanawiam się jak wybraliście skalowanie mapy wysokościowej z programu do metina, ponieważ w wielu miejscach pokazanych na Waszych zdjęciach wygląda to tak skalowanie 10 w programie, a 5,5 - 7 w metinie...

Z tego zdjęcia wnioskuję:

pj4ujq.jpg

Po pierwsze, ta mapa jest bardzo, ale to bardzo płaska. Po drugie, nierówności które próbowaliście zrobić tak jakby dać kilka wyżyn, a potem jeździć po nimi stosując "lawinę" z bardzo dużym rozrzutem.

Zahaczając o teksturę tego zdjęcia, kolory totalnie do siebie nie pasują, te "górki" jeśli nimi miały być nie wyglądają na takowe.

Pozwolę sobie przytoczyć kolejne zdjęcie:

srj0s8.jpg

Od kiedy źdźbło trawy jest wielkości stopy, a nawet całej nogi. tekstura jest za bardzo rozciągnięta. Stanowczo należy zmienić jej skalowanie. PO raz kolejny zaznaczam, ta tekstura ni jak ma się do klimatu gry, i zdecydowanie nie komponuje się z kolorem rzekomych "gór"

A tak w dodatku, od kiedy w porze letniej pada śnieg? Anomalia? A może to azjatycki klimat, chyba że co innego. Ja nie wiem, takiej magii nigdzie nie widziałem.

Chciałbym też uwydatnić Waszą nieumiejętność realistycznego komponowania tekstur kolejnym obrazkiem:

mjz3qb.jpg

Załóżmy, idę polaną zarośniętą trawą, drzewami, i różnoraką roślinnością. Patrzę a tu nagle, na środku kostka brukowa. Dziwne prawda? Mogliście wziąć przykład z standardowych map metina, i zrobić tak, jak to jest w nich zrobione.

W dodatku, część obiektu przedstawiona na wyżej pokazanym zdjęciu jest "zapadnięta" w kostkę, jeśli by była zapadnięta w trawę, lub ziemię dało by się to przeżyć.

Podsumowując moją wypowiedź nt. tego czegoś co podobno jest mapą, a w moich oczach nia nie jest i nigdy nie będzie.

Jeśli macie robić tego typu projekty, to polecam z góry odpuścić i zająć się modelami co Wam wychodzi.

Jeśli jednak chcecie robić jakieś mapy, to musicie znaleźć mentora, bo widząc Wasz postęp w tej dziedzinie, sami nigdy, ale to nigdy nie dojdziecie do poziomu przynajmniej w 1/4 dorównującego standardowym mapa metina, a muszę zaznaczyć iż metin jest na bardzo słabym silniku graficznym jak na te czasy. Więc na skalę globalną przemysłu gier, lepiej się schować z takimi projektami. Mapę można oceniać lub nie, podjął bym się tego gdyby tu była zamieszczona mapa. Jeśli coś potrzebujecie piszcie, może jest jakaś szansa że ja(gg 31175571) z Vatahar'em Wam w czymś pomożemy. Lecz śmiem powątpiewać w to, ale zawsze próbować można.

 

Myślę że jasno naświetliłem jak wygląda Wasze tworzenie map.

 

 

 

W 100% się zgadzam z wypowiedzią TreeNa.

Nie macie pojęcia jak dobierać do siebie teksturki, jak skalować mapę, tka jak wspomniał treen w programie 10 a w metinie 5 :D

A ja również podpisuje się pod opinią tych użytkowników a pierwsze screeny z tą jasną trawą były wręcz "przerażające" i nieestetyczne

4anr.png


Opublikowano

 

Wypowiem się jako osoba znająca się na tym co tu chcieliście pokazać, a najzwyczajniej Wam to nie wyszło.

Zacznę od tekstur, tekstura w całości nie nadaje się do metina, po chwilowym przyglądnięciu daje wizualny efekt, jakby postacie i obiekty unosiły się nad powierzchnią...

Do tego, aby otrzymać dużo lepszy efekt tekstury się miesza, a nie daje 4 tekstury na krzyż. Wybiera się najlepsze, które komponują za sobą i łączy się je - ale jak widać zero gustu i talentu w doborze tekstur i kolorów.

Przechodząc do kolejnej części mojej wypowiedzi chciałbym zaznaczyć, iż heightmap'a tego czegoś powala swoją prostotą jak i brzydotą, nie wiem jak można robić, aż tak nierealistyczne zakończenia terenu i przejścia w skałę.

Nigdzie nie spotkałem się z terenem który przechodzi w skałę(górę) pod kątem <30 stopni, ale jak widać da się. Żadna gra tak nie robi, żadna mapa metina tak nie ma, więc widzę nowych pionierów ;)

Zastanawiam się jak wybraliście skalowanie mapy wysokościowej z programu do metina, ponieważ w wielu miejscach pokazanych na Waszych zdjęciach wygląda to tak skalowanie 10 w programie, a 5,5 - 7 w metinie...

Z tego zdjęcia wnioskuję:

pj4ujq.jpg

Po pierwsze, ta mapa jest bardzo, ale to bardzo płaska. Po drugie, nierówności które próbowaliście zrobić tak jakby dać kilka wyżyn, a potem jeździć po nimi stosując "lawinę" z bardzo dużym rozrzutem.

Zahaczając o teksturę tego zdjęcia, kolory totalnie do siebie nie pasują, te "górki" jeśli nimi miały być nie wyglądają na takowe.

Pozwolę sobie przytoczyć kolejne zdjęcie:

srj0s8.jpg

Od kiedy źdźbło trawy jest wielkości stopy, a nawet całej nogi. tekstura jest za bardzo rozciągnięta. Stanowczo należy zmienić jej skalowanie. PO raz kolejny zaznaczam, ta tekstura ni jak ma się do klimatu gry, i zdecydowanie nie komponuje się z kolorem rzekomych "gór"

A tak w dodatku, od kiedy w porze letniej pada śnieg? Anomalia? A może to azjatycki klimat, chyba że co innego. Ja nie wiem, takiej magii nigdzie nie widziałem.

Chciałbym też uwydatnić Waszą nieumiejętność realistycznego komponowania tekstur kolejnym obrazkiem:

mjz3qb.jpg

Załóżmy, idę polaną zarośniętą trawą, drzewami, i różnoraką roślinnością. Patrzę a tu nagle, na środku kostka brukowa. Dziwne prawda? Mogliście wziąć przykład z standardowych map metina, i zrobić tak, jak to jest w nich zrobione.

W dodatku, część obiektu przedstawiona na wyżej pokazanym zdjęciu jest "zapadnięta" w kostkę, jeśli by była zapadnięta w trawę, lub ziemię dało by się to przeżyć.

Podsumowując moją wypowiedź nt. tego czegoś co podobno jest mapą, a w moich oczach nia nie jest i nigdy nie będzie.

Jeśli macie robić tego typu projekty, to polecam z góry odpuścić i zająć się modelami co Wam wychodzi.

Jeśli jednak chcecie robić jakieś mapy, to musicie znaleźć mentora, bo widząc Wasz postęp w tej dziedzinie, sami nigdy, ale to nigdy nie dojdziecie do poziomu przynajmniej w 1/4 dorównującego standardowym mapa metina, a muszę zaznaczyć iż metin jest na bardzo słabym silniku graficznym jak na te czasy. Więc na skalę globalną przemysłu gier, lepiej się schować z takimi projektami. Mapę można oceniać lub nie, podjął bym się tego gdyby tu była zamieszczona mapa. Jeśli coś potrzebujecie piszcie, może jest jakaś szansa że ja(gg 31175571) z Vatahar'em Wam w czymś pomożemy. Lecz śmiem powątpiewać w to, ale zawsze próbować można.

 

Myślę że jasno naświetliłem jak wygląda Wasze tworzenie map.

Nie wiem czy twoja wypowiedź miała na celu nas pogrążyć ale to wiesz w sumie wiecie tylko wy.

Co od opinii - rzeczywiście mapy są słabe , nie oszukujmy się - my uczyliśmy się tego sami , tobie pomagali zawodowcy ..

Zmierzając dalej , to jest właśnie wypowiedź na wysokim poziome z zachowaną kulturą . Wolałbym by każdy użytkownik tego forum miał tak pisać i świecić przykładem dobrego wychowania.

Naszym zadaniem jest dążenie jak do najlepszych efektów , teraz wychodzi nijak lecz za jakiś czas będziemy robić mapy także na takim samym poziomie jak ty.

Sumując , cieszę się jest jeszcze ktoś o takich ambicjach i wychowaniu jak ty :) Świadczy to tylko że dobrze wychowali Cię rodzice.

 

Co do twej sygnaturki , randomski marku13

 

 

 

No niestety nawet nie potraficie przerabiać ss'ów :)

Ośmieszasz się sam , tyle do powiedzenia :)

 

Udostępnił bym zdjęcia .. lecz regulamin..

 

sygna.jpg

  • 3 lata później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...