Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[TuT] Katarina - Jedyny słuszny poradnik

Nellu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Katarina

post-127957-0-07741300-1363211462.jpg

Ciągle aktualizowany o nowe treści..

Bez Gadania.. Prosto do teorii

Stworzyłem ten poradnik, aby pokazać wszystkim w jaki sposób gra się Katariną. W League of Legends gram od trzech lat i mam trochę doświadczenia w graniu. W tym poradniku nie będę opisywał statystyk umiejętności, bo to po prostu jest zbędne. Wszystko co najważniejsze będzie opisane później.

Z czym to się je, jak się tym gra?

Katarina charakteryzuje się bardzo dużą mobilnością, co daje jej możliwość unikania ganków, ataków wroga prawie w 100%. Dodatkową zaletą Katariny jest brak kosztu użycia skilli oraz ich refresh po zabiciu wroga, lub samej asyście. Grając Katariną zawsze idz na Mid Lane. Na inne linie po prostu się nie nadaje.

Chcę grać katariną. Jak się przygotować?

Jak wspomniałem wcześniej Katarina do diabelsko mobilna postać. Ale dlaczego by nie uczynić jej bardziej mobilnej?

Przedstawiam runy dla Katariny i wyjaśnienie pod spodem.

Runy

post-127957-0-38488100-1363211498_thumb.jpg

Armor + 13

Jest nam bardzo potrzebny, szczególnie przydaje się, gdy ktoś nas gankuje, lub mamy konfrontację z większą liczbą przeciwników.

Magic Penetration + 7.8

Kolejny ważny element. Z pomocą kilku dodatkowych itemków możemy wyciągnąć True Damage z naszych skilli i atakować za pełną sumę obrażeń.

Move Speed + 4.5%