Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[edycja]klasy kameleon


zapraszam1234

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

daj sma klasy to zrobie

Oferta dot. MyBB, IPB, phpbb by przemo, phpbb3:

  • Instalacja, konfiguracja forum
  • Konwertowanie bazy do innych silników np. z MyBB do IPB lub IPB 3.4 do 4.x
  • Przenoszenie forum z jednego serwera na drugi
  • Podpinanie domen
  • Instalacja, konfiguracja pluginów, lekka modyfikacja
  • Instalacja stylów, modyfikacje wyglądu forum
  • Doradztwo
  • Zaproponuj coś.
  • Technik

Tworzenie stron WWW (HTML5+ CSS3+JS) BOOSTRAP

Opublikowano

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}



sorry za kolorki cos mi się zryło :/

graphic.png

Opublikowano

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

 

new const nazwa[] = "";

new const opis[] = "";

new const bronie = 0;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]= {"arctic","leet","guerilla","terror"};

 

new bool:ma_klase[33];

 

new sprite_white_apteczki;

new ilosc_apteczek_gracza[33];

 

 

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.1", "Lolmicb");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;

 

public CurWeapon(id) {

 

new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3);

 

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); }

register_think("medkit", "Think_Apteczki");

 

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

 

}

 

public plugin_precache()

{

 

sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");

precache_model("models/w_medkit.mdl");

 

}

 

public client_disconnect(id)

{

 

new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");

while(entApteczki > 0)

{

if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(entApteczki);

entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");

}

 

}

 

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}

 

ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

 

return COD_CONTINUE;

}

 

public cod_class_skill_used(id)

{

 

if (!ilosc_apteczek_gracza[id])

{

client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");

}

else

{

 

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

 

new Float:origin[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

 

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");

entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);

entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);

entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);

 

 

entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");

set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;

drop_to_floor(ent);

 

 

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

}

}

 

public fwSpawn_Apteczki(id)

{

if(is_user_alive(id))

ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

}

 

 

public Think_Apteczki(ent)

{

if(!is_valid_ent(ent))

return PLUGIN_CONTINUE;

 

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new dist = 300;

new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

 

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)

{

new Float:forigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

 

new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

 

for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist;

 

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))

continue;

 

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);

new zdrowie = get_user_health(pid);

new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;

if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);

}

 

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

 

return PLUGIN_CONTINUE;

}

 

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))

{

remove_entity(ent);

return PLUGIN_CONTINUE;

}

 

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())

set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

 

new Float:forigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

 

new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin = floatround(forigin);

 

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );

write_byte( TE_BEAMCYLINDER );

write_coord( iOrigin[0] );

write_coord( iOrigin[1] );

write_coord( iOrigin[2] );

write_coord( iOrigin[0] );

write_coord( iOrigin[1] + dist );

write_coord( iOrigin[2] + dist );

write_short( sprite_white_apteczki );

write_byte( 0 ); // startframe

write_byte( 0 ); // framerate

write_byte( 10 ); // life

write_byte( 10 ); // width

write_byte( 255 ); // noise

write_byte( 255 ); // r, g, b

write_byte( 100 );// r, g, b

write_byte( 100 ); // r, g, b

write_byte( 128 ); // brightness

write_byte( 0 ); // speed

message_end();

 

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);

 

 

return PLUGIN_CONTINUE;

 

}

 

Jak bd błędy pisz pisałem to telefonem

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...