Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Czy War Thunder mi pójdzie temat do wymagań


Krystian8788

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak masz racje wiesz bo to tylko lapek dalem troche nizsze ustawienia nie zauwazylem jakis strasznych zmian w gafice a gra chodzi plynnie o wiele lepiej sie mloci do innych samolotow tego kompa mam chwilowo mysle ze jakos niedlugo bede skladal jakiegos pc pod gry :-D

 

Ps:sorki za brak polskich znakow ale na telefonie pisze so tego w busie ale trzeaie:-D

POMOGŁEM DAJ LUBIĘ TO:D

 

 

ab0bc93176c28908944588b712d630d4593d8605.png

  • Odpowiedzi 174
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Czy gra War Thunder mi pójdzie?


Mój sprzęt:


Procesor: i-5 3,20hz - 3,60hz 4 rdzenie


Ram:: 8gb - windows 8 64-bit


Karta Graficzna: nVidia GeForce GT 620

Maruusek.png

Opublikowano

 

Czy gra War Thunder mi pójdzie?

Mój sprzęt:

Procesor: i-5 3,20hz - 3,60hz 4 rdzenie

Ram:: 8gb - windows 8 64-bit

Karta Graficzna: nVidia GeForce GT 620

Co to za gotowiec z allegro, średnie

461151420292002410470.png
Opublikowano

 

ddr2 2gb - xp 32 bit
radeon 3600hd 512mb
athlon 3ghz

 

Pójdzie na najniższych bądź coś koło tego ?

Raczej pójdzie na minimalnych, ale nie gwarantuję.

2zs64qb.png

Opublikowano

Czy gra War Thunder mi pójdzie?


Mój sprzęt:


Procesor: Intel Core i7-3770 CPU @ 3.90 GHz


Ram: 8 gb.


Karta Graficzna: NVIDIA Ge Force GTX 650

empty

 

Opublikowano

 

Czy gra War Thunder mi pójdzie?

Mój sprzęt:

Procesor: Intel Core i7-3770 CPU @ 3.90 GHz

Ram: 8 gb.

Karta Graficzna: NVIDIA Ge Force GTX 650

Pójdzie, wysokie lub maksymalne

2zs64qb.png

Opublikowano

Procesor: Pentium Dual-Core CPU E5200 2.50GHz 2.50Ghz

Ram: 3GB

Karta Graficzna: Nvidia GeForce 9600 GSO

 

Pójdzie mi?

Opublikowano

Procesor: Pentium Dual-Core CPU E5200 2.50GHz 2.50Ghz

Ram: 3GB

Karta Graficzna: Nvidia GeForce 9600 GSO

 

Pójdzie mi?

Średnie? Może niskie

461151420292002410470.png
Opublikowano

AMD Athlon 5000+ 2.6 Dual Core

2 GB RAM

Karta Graficzna: AMD Radeon HD 6570 2 GB

DirectX 11

Windows 7 Ultimate 32bit.

W jakiej rozdziałce gra odpali??

I czy jeżeli wgram Windows XP to gra będzie lepiej chodzić??

Opublikowano

AMD Athlon 5000+ 2.6 Dual Core

2 GB RAM

Karta Graficzna: AMD Radeon HD 6570 2 GB

DirectX 11

Windows 7 Ultimate 32bit.

W jakiej rozdziałce gra odpali??

I czy jeżeli wgram Windows XP to gra będzie lepiej chodzić??

Powinno ci odpalić w jakiejś dobrej rozdziałce na medium lub high detalach. Windows XP zużywa mniej ramu, ale nie wiem.

Opublikowano

Czy gra War Thunder mi pójdzie?


Mój sprzęt:


Procesor: AMD Athlon 64 x2 3800+ 2x2.0


Ram: 2GB DDR (400mhz) Dual-Channel 2x1GB


Karta Graficzna: NVIDIA GeForce 520GT 2GB DDR3


W7 32-bit


Opublikowano

Taki offtop, niszczycie pytaniami o to czy pójdzie na i7 i GTX, no kur. ludzie nawet debil wie że pójdzie jak wybuliłeś za kompa ze 3 kafle.

Intel Core i5 3550 (3,3Ghz) | Gigabyte Radeon HD 7850 2GB 256 bit | MSI Z77 G43 LGA 1155 | GoodRam Play 2x4 GB 1600 CL 9 | Segate Barracuda 1TB 64 MB 7200rpm | Asus mw201u

Opublikowano

 

Czy gra War Thunder mi pójdzie?

Mój sprzęt:

Procesor: AMD Athlon 64 x2 3800+ 2x2.0

Ram: 2GB DDR (400mhz) Dual-Channel 2x1GB

Karta Graficzna: NVIDIA GeForce 520GT 2GB DDR3

W7 32-bit

 

powinna pójść ja mma 2 GB ram Inter core 2duo 1024 MB karta graficzna i na niskich śmigam :P

slawek130.png
1390144171-U592769.png

Opublikowano

Ile maksymalnie wycisne :D?

 

Procesor: AMD Athlon II x2 255 3.1 GHz (Podkręcony o 7%)

Ram:: 4 GB DDR3

Karta Graficzna: Nvidia GTX 460 SE

Dodam, że BF3 wyciągam na ultra (niektórzy się dziwią :D Ja też)

Oraz, czy są bany za OVC?

MAL

 

Uwielbiam "znawców" , którzy nakładają swój styl gry innym. Każdy ma własny styl i upodobania... Trzeba je tylko odkryć.

Opublikowano

Czy gra War Thunder mi pójdzie?


Mój sprzęt:

Procesor:AMD Athlon 64 2800+
Technologia ClawHammer 0.13um

Ram:2,00GB 1-Kanałowy DDR @ 164MHz (2.5-4-4-7)

Karta Graficzna:ATI Radeon 9600/X1050 Series

 

 


Dokładniej macie rozpiske karty graficznej :3 :

Grafika
Monitor
Nazwa SyncMaster na ATI Radeon 9600 / X1050 Series
Rozdzielczość 1024x768 pikseli
Rozdzielczość Robocza 1024x738 pikseli
Stan Włączony, Podstawowy, Wsparcie dla urządzeń wyjściowych
Szerokość Monitora 1024
Wysokość Monitora 768
Głębia Kolorów Monitora 32 bitów na piksel
Częstotliwość Odświeżania Monitora 75 Hz
Urządzenie \\.\DISPLAY1\Monitor0
ATI Radeon 9600 / X1050 Series
GPU RV350/RV370
ID Urządzenia 1002-4152
Podsprzedawca GeCube/InfoTek (18BC)
Series Radeon 9
Aktualny Poziom Wydajności Level 1
Technologia 1 nm
Data Publikacji 2003
Wsparcie dla DirectX 9.0
Wersja Shaderów DirectX 2.0
Wsparcie dla OpenGL 2.0
Taktowanie GPU 0,0 MHz
Crossfire Wyłączone
Bios - Taktowanie Rdzenia 398,00
Bios - Taktowanie Pamięci 250,00
Wersja sterownika 8.593.100.0
Wersja BIOS'u BK-ATI VER008.017D.033.000
Liczba ROP 4
Liczba Shaderów Vertex 4/Pixel 4
Typ Pamięci DDR
Anti Aliasing Modes 2xRGMS, 2x2T SGMS, 2x3T SGMS, 4x2T SGMS, 4x3T SGMS, 6x2T SGMS, 6x3T SGMS, Gamma, 6xSGMS, 4xRGMS
Filtering Modes Bilinear, Trilinear, 16x Anisotropic
Noise Level Quiet
Liczba poziomów wydajności: 1
Level 1
ATI Radeon 9600 / X1050 Series Secondary
GPU RV350
ID Urządzenia 1002-4172
Podsprzedawca GeCube/InfoTek (18BC)
Aktualny Poziom Wydajności Level 1
Data Publikacji 2003
Wsparcie dla DirectX 9.0
Wersja Shaderów DirectX 2.0
Wsparcie dla OpenGL 2.0
Taktowanie GPU 0,0 MHz
Crossfire Wyłączone
Bios - Taktowanie Rdzenia 398,00
Bios - Taktowanie Pamięci 250,00
Wersja sterownika 8.593.100.0
Wersja BIOS'u BK-ATI VER008.017D.033.000
Liczba ROP 4
Liczba Shaderów Vertex 4/Pixel 4
Liczba poziomów wydajności: 1
Level 1
OpenGL
Wersja 2.1.8545 Release
Dostawca ATI Technologies Inc.
Rendered ATI Radeon 9600 / X1050 Series
Wersja GLU 1.2.2.0 Microsoft Corporation
Wartości
GL_MAX_LIGHTS 8
GL_MAX_TEXTURE_SIZE 2048
GL_MAX_TEXTURE_STACK_DEPTH 10
Rozszerzenia GL
GL_AMD_performance_monitor
GL_ARB_depth_texture
GL_ARB_draw_buffers
GL_ARB_fragment_program
GL_ARB_fragment_program_shadow
GL_ARB_fragment_shader
GL_ARB_framebuffer_object
GL_ARB_half_float_pixel
GL_ARB_half_float_vertex
GL_ARB_map_buffer_range
GL_ARB_multisample
GL_ARB_multitexture
GL_ARB_occlusion_query
GL_ARB_pixel_buffer_object
GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite
GL_ARB_shader_objects
GL_ARB_shading_language_100
GL_ARB_shadow
GL_ARB_shadow_ambient
GL_ARB_texture_border_clamp
GL_ARB_texture_compression
GL_ARB_texture_cube_map
GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine
GL_ARB_texture_env_crossbar
GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_texture_float
GL_ARB_texture_mirrored_repeat
GL_ARB_texture_non_power_of_two
GL_ARB_texture_rectangle
GL_ARB_transpose_matrix
GL_ARB_vertex_array_object
GL_ARB_vertex_buffer_object
GL_ARB_vertex_program
GL_ARB_vertex_shader
GL_ARB_window_pos
GL_ATI_draw_buffers
GL_ATI_envmap_bumpmap
GL_ATI_fragment_shader
GL_ATI_meminfo
GL_ATI_separate_stencil
GL_ATI_texture_env_combine3
GL_ATI_texture_float
GL_EXT_abgr
GL_EXT_bgra
GL_EXT_blend_color
GL_EXT_blend_equation_separate
GL_EXT_blend_func_separate
GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract
GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_copy_texture
GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_framebuffer_blit
GL_EXT_framebuffer_multisample
GL_EXT_framebuffer_object
GL_EXT_gpu_program_parameters
GL_EXT_multi_draw_arrays
GL_EXT_packed_depth_stencil
GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_point_parameters
GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shadow_funcs
GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_subtexture
GL_EXT_texgen_reflection
GL_EXT_texture3D
GL_EXT_texture_compression_s3tc
GL_EXT_texture_cube_map
GL_EXT_texture_edge_clamp
GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_texture_env_combine
GL_EXT_texture_env_dot3
GL_EXT_texture_filter_anisotropic
GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_mirror_clamp
GL_EXT_texture_object
GL_EXT_texture_rectangle
GL_EXT_texture_sRGB
GL_EXT_texture_swizzle
GL_EXT_vertex_array
GL_KTX_buffer_region
GL_NV_blend_square
GL_NV_texgen_reflection
GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_texture_edge_clamp
GL_SGIS_texture_lod
GL_WIN_swap_hint
WGL_EXT_swap_control
GL_EXT_bgra

 

 

Opublikowano

Czy gra War Thunder mi pójdzie?

Mój sprzęt:

Procesor:AMD Athlon 64 2800+

Technologia ClawHammer 0.13um

Ram:2,00GB 1-Kanałowy DDR @ 164MHz (2.5-4-4-7)

Karta Graficzna:ATI Radeon 9600/X1050 Series

 

 

 

Dokładniej macie rozpiske karty graficznej :3 :

Grafika

Monitor

Nazwa SyncMaster na ATI Radeon 9600 / X1050 Series

Rozdzielczość 1024x768 pikseli

Rozdzielczość Robocza 1024x738 pikseli

Stan Włączony, Podstawowy, Wsparcie dla urządzeń wyjściowych

Szerokość Monitora 1024

Wysokość Monitora 768

Głębia Kolorów Monitora 32 bitów na piksel

Częstotliwość Odświeżania Monitora 75 Hz

Urządzenie \\.\DISPLAY1\Monitor0

ATI Radeon 9600 / X1050 Series

GPU RV350/RV370

ID Urządzenia 1002-4152

Podsprzedawca GeCube/InfoTek (18BC)

Series Radeon 9

Aktualny Poziom Wydajności Level 1

Technologia 1 nm

Data Publikacji 2003

Wsparcie dla DirectX 9.0

Wersja Shaderów DirectX 2.0

Wsparcie dla OpenGL 2.0

Taktowanie GPU 0,0 MHz

Crossfire Wyłączone

Bios - Taktowanie Rdzenia 398,00

Bios - Taktowanie Pamięci 250,00

Wersja sterownika 8.593.100.0

Wersja BIOS'u BK-ATI VER008.017D.033.000

Liczba ROP 4

Liczba Shaderów Vertex 4/Pixel 4

Typ Pamięci DDR

Anti Aliasing Modes 2xRGMS, 2x2T SGMS, 2x3T SGMS, 4x2T SGMS, 4x3T SGMS, 6x2T SGMS, 6x3T SGMS, Gamma, 6xSGMS, 4xRGMS

Filtering Modes Bilinear, Trilinear, 16x Anisotropic

Noise Level Quiet

Liczba poziomów wydajności: 1

Level 1

ATI Radeon 9600 / X1050 Series Secondary

GPU RV350

ID Urządzenia 1002-4172

Podsprzedawca GeCube/InfoTek (18BC)

Aktualny Poziom Wydajności Level 1

Data Publikacji 2003

Wsparcie dla DirectX 9.0

Wersja Shaderów DirectX 2.0

Wsparcie dla OpenGL 2.0

Taktowanie GPU 0,0 MHz

Crossfire Wyłączone

Bios - Taktowanie Rdzenia 398,00

Bios - Taktowanie Pamięci 250,00

Wersja sterownika 8.593.100.0

Wersja BIOS'u BK-ATI VER008.017D.033.000

Liczba ROP 4

Liczba Shaderów Vertex 4/Pixel 4

Liczba poziomów wydajności: 1

Level 1

OpenGL

Wersja 2.1.8545 Release

Dostawca ATI Technologies Inc.

Rendered ATI Radeon 9600 / X1050 Series

Wersja GLU 1.2.2.0 Microsoft Corporation

Wartości

GL_MAX_LIGHTS 8

GL_MAX_TEXTURE_SIZE 2048

GL_MAX_TEXTURE_STACK_DEPTH 10

Rozszerzenia GL

GL_AMD_performance_monitor

GL_ARB_depth_texture

GL_ARB_draw_buffers

GL_ARB_fragment_program

GL_ARB_fragment_program_shadow

GL_ARB_fragment_shader

GL_ARB_framebuffer_object

GL_ARB_half_float_pixel

GL_ARB_half_float_vertex

GL_ARB_map_buffer_range

GL_ARB_multisample

GL_ARB_multitexture

GL_ARB_occlusion_query

GL_ARB_pixel_buffer_object

GL_ARB_point_parameters

GL_ARB_point_sprite

GL_ARB_shader_objects

GL_ARB_shading_language_100

GL_ARB_shadow

GL_ARB_shadow_ambient

GL_ARB_texture_border_clamp

GL_ARB_texture_compression

GL_ARB_texture_cube_map

GL_ARB_texture_env_add

GL_ARB_texture_env_combine

GL_ARB_texture_env_crossbar

GL_ARB_texture_env_dot3

GL_ARB_texture_float

GL_ARB_texture_mirrored_repeat

GL_ARB_texture_non_power_of_two

GL_ARB_texture_rectangle

GL_ARB_transpose_matrix

GL_ARB_vertex_array_object

GL_ARB_vertex_buffer_object

GL_ARB_vertex_program

GL_ARB_vertex_shader

GL_ARB_window_pos

GL_ATI_draw_buffers

GL_ATI_envmap_bumpmap

GL_ATI_fragment_shader

GL_ATI_meminfo

GL_ATI_separate_stencil

GL_ATI_texture_env_combine3

GL_ATI_texture_float

GL_EXT_abgr

GL_EXT_bgra

GL_EXT_blend_color

GL_EXT_blend_equation_separate

GL_EXT_blend_func_separate

GL_EXT_blend_minmax

GL_EXT_blend_subtract

GL_EXT_compiled_vertex_array

GL_EXT_copy_texture

GL_EXT_draw_range_elements

GL_EXT_fog_coord

GL_EXT_framebuffer_blit

GL_EXT_framebuffer_multisample

GL_EXT_framebuffer_object

GL_EXT_gpu_program_parameters

GL_EXT_multi_draw_arrays

GL_EXT_packed_depth_stencil

GL_EXT_packed_pixels

GL_EXT_point_parameters

GL_EXT_rescale_normal

GL_EXT_secondary_color

GL_EXT_separate_specular_color

GL_EXT_shadow_funcs

GL_EXT_stencil_wrap

GL_EXT_subtexture

GL_EXT_texgen_reflection

GL_EXT_texture3D

GL_EXT_texture_compression_s3tc

GL_EXT_texture_cube_map

GL_EXT_texture_edge_clamp

GL_EXT_texture_env_add

GL_EXT_texture_env_combine

GL_EXT_texture_env_dot3

GL_EXT_texture_filter_anisotropic

GL_EXT_texture_lod_bias

GL_EXT_texture_mirror_clamp

GL_EXT_texture_object

GL_EXT_texture_rectangle

GL_EXT_texture_sRGB

GL_EXT_texture_swizzle

GL_EXT_vertex_array

GL_KTX_buffer_region

GL_NV_blend_square

GL_NV_texgen_reflection

GL_SGIS_generate_mipmap

GL_SGIS_texture_edge_clamp

GL_SGIS_texture_lod

GL_WIN_swap_hint

WGL_EXT_swap_control

GL_EXT_bgra

 

 

Skoro u mnie na Athlonie 64 x2 3800+ z 2GB RAMU na minimalnych ledwo daje rade niestety kolego nie masz szans :)

Opublikowano

 

Czy gra War Thunder mi pójdzie?

Mój sprzęt:

Procesor:Intel® Core i7-3770 CPU @ 3.40GHz 3,40GHz

Ram::16.0 GB

Karta Graficzna:NVidia GeForce GTX 660 Ti

 

 

Bez problemu wyciągniesz ustawienia na "film" czyli maksymalne ;)

MAL

 

Uwielbiam "znawców" , którzy nakładają swój styl gry innym. Każdy ma własny styl i upodobania... Trzeba je tylko odkryć.

Opublikowano

Oskargawl - wystarczyło poczytać inne komentarze by się dowiedzieć.. To nie jest temat dla szpanu. Szpanować może małe dziecko...

 

Czy gra War Thunder mi pójdzie?
Mój sprzęt:

Procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual core processor 6000+
Ram:: 1GB ;/
Karta Graficzna: NVIDIA GeForce 8600 GT

 

I jak zacząłem tak skończę - Nikt nie lubi "chwalipięt". Masz takiego kompa, ok. Nie musisz wszystkim tego pokazywać.

Zbieram like ;x

Opublikowano

Mój sprzęt:

Procesor: i7-4770k

Ram: 2x4gb

Karta Graficzna: 770 od GB

 

Wiem, że pójdzie, tylko dam radę na maksymalnych przy jakiś 100+ FPS (+ nagrywanie 60fps?) Może ktoś ma podobny i podzieli się doświadczeniem? aha, nie chwale się - wiem, że pójdzie, tylko mam pytanie o fps.

Opublikowano

Czy gra War Thunder mi pójdzie?


Mój sprzęt:


Procesor:Pentium® Dual-Core CPU E6300 @ 2.80GHz


Ram:: 4,00 GB


Karta Graficzna:NVIDIA GeForce 9500 GT



Dokładnie wiem ze mi pojdzie ale na jakie ustawienia moge zaszalec ?


1386958799-U112610.png

Opublikowano

Mój sprzęt:

Procesor: i7-4770k

Ram: 2x4gb

Karta Graficzna: 770 od GB

 

Wiem, że pójdzie, tylko dam radę na maksymalnych przy jakiś 100+ FPS (+ nagrywanie 60fps?) Może ktoś ma podobny i podzieli się doświadczeniem? aha, nie chwale się - wiem, że pójdzie, tylko mam pytanie o fps.

 

 

 

Masz GTX 770 od Gigabyte i ty się idiotycznie pytasz czy będziesz miał 60 fps przy nagrywaniu? Gościu, ty na tej karcie przy nagrywaniu będziesz miał ze 100 jak nie więcej, bo dobry procek i 8 gb ramu to wystarczająco, zresztą sprawdz sam, ja myślę że twoje wymagania będą spełnione z nawiązką.

Intel Core i5 3550 (3,3Ghz) | Gigabyte Radeon HD 7850 2GB 256 bit | MSI Z77 G43 LGA 1155 | GoodRam Play 2x4 GB 1600 CL 9 | Segate Barracuda 1TB 64 MB 7200rpm | Asus mw201u

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...