Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak dodać Nowe zbroje na pliki Terenzo?


Ovniak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Chciałbym się dowiedzieć jak wgrać te zbroję na mojego serwa (pliczki by Terenzo). Są w tej paczce dwa pliczki, m.in. eyvil.epk oraz eyvil.eix zapytania również są, pliczki msm, teraz takie pytanie jak dodać te zbroje do klienta (2012 + ClientSide by Terenzno) aby nic nie uszkodzić, bądź usunąć :) Nie wiem jak z tym się obejść, ponieważ nie mogę nawet rozpakować tych pliczków, aby pozmieniać ID zbrojek w value3 :)

Polecą lajki lub limit :)

Opublikowano

pliki eyvil.epk, eix wklej do pack potem otworz plik index w pack np notepadem i dodaj:

 

*

evyil

 

np:

 

 

To jest ukryta treść, proszę

 

potem rozpakuj locale_pl, item_proto dodaj tam wpisy tych zbroi.

potem w item_list dodaj wpisy by byly widoczne ikonki

a na koniec rozpakuj root i do assassin.msm itp dodaj wpisy

wpisy wygladu by nadac w value3 ustawisz w plikach msm w root.

 

i tyle.

sygna1.png

Opublikowano

Stary ale jak wgram tak jak radziłeś to te zbrojki kolidują się ze strojami :/

Zmień shapeindex w plikach *.msm (są w root) i w item proto.

Opublikowano

Pamietaj aby id itemow byly inne niz te ktore masz przypisane. Przyklad......

 

Jesli oryginalnie masz item vnum 51200 to zbrojce dodaj id ktore nie powtarza sie. Mozesz uzyc id powyzej 70000 chyba. Bo nie jestem pewien skad czyta id 70k+;)

//Sygnatura niezgodna z regulaminem

TheJeron78

Opublikowano

@UP

Ogólnie myślałem dać te zbrojki od ID 90014 (90013 to ostatni item na serwie) wzwyż żeby nie kolidowało się z kostiumami ;p a i jeszcze jedno, jak zrobię tak jak Terenzo pisał, to nie muszę zmieniać ID w pliku itemlist ? Bo raczej też muszę, tam są ID ikon :D

Opublikowano

@UP

Ogólnie myślałem dać te zbrojki od ID 90014 (90013 to ostatni item na serwie) wzwyż żeby nie kolidowało się z kostiumami ;p a i jeszcze jedno, jak zrobię tak jak Terenzo pisał, to nie muszę zmieniać ID w pliku itemlist ? Bo raczej też muszę, tam są ID ikon :D

nie nie musisz, jedynie bedziesz musial zmienic w value3 w item_proto

sygna1.png

Opublikowano

Witam ponownie :)

Teraz w tym problem, że po przywołaniu ( nie wszystkie mi przywołuje) nie ma ikonki o.O najeżdżam na puste pole i nic widzę jakby coś było ale tego nie ma :D zmieniłem wpisy w .msm , value3 także zmieniłem, nawet ID zmieniłem i dałem nowe (90015 wzwyż (nie mogę przywołać z pięć pierwszych zbrojek [czyli np. 90015,90016 itd.] ) a jak już przywołam to mam puściutko. Jakieś sugestie? Czekam na kolejne wypowiedzi :)

Opublikowano

Nie czyta ikon zbrojek

 

Źle dodane wpisy w item_list

 

Pomiędzy

 

To jest ukryta treść, proszę

 

Musi być spacja a nie TAB..

 

 

Jeżeli item_list jest w porządku i nadal nie widzisz, sprawdź czy dodałeś wpisy do packera oraz czy wrzuciłeś ikonki tych zbrojek :)




 





I'm here for You, not for myself

Always help You


 

Opublikowano

Nie czyta ikon zbrojek

 

Źle dodane wpisy w item_list

 

Pomiędzy

 

To jest ukryta treść, proszę

 

Musi być spacja a nie TAB..

 

 

Jeżeli item_list jest w porządku i nadal nie widzisz, sprawdź czy dodałeś wpisy do packera oraz czy wrzuciłeś ikonki tych zbrojek :)

W paczce nie ma żadnych ikonek, z wypowiedzi innych użytkowników dowiedziałem się, że rzekomo "nie trzeba ikonek". wpisy sprawdzę jeszcze raz ale to i tak nie wiem co z wpisami, ponieważ ID zbrojek zmienione, value3 też , ale teraz w tym kłopot, że nie wiem czy w item list mam zmieniać też ID zbrojek tzn. chodzi mi o to (dam kawałek z wpisów)

To jest ukryta treść, proszę

 

więc te ID "41010" jest zmienione na 91015, pytanie do Was, co i jak teraz ? ;)

Opublikowano

hmmm albo jestem ślepy albo Ty....

 

To jest ukryta treść, proszę

 

dokładnie widać, że po wypakowaniu eyvil'a są w środku ikony, tak że podaj w itemlist wpisy ikon które tam są przypisane do zbroi... ( tam jest wpis o ikonach odnośnie tych zbroi....)

 

 

proszę

 

To jest ukryta treść, proszę

 

 

hmmmm co dalej...

index otwóz i dopisz
eyvil

 

 

jeżeli nie czyta Ci zbroi to musiałeś jakiś wpis źle zrobić.... od tego to wszystko zależy ;-)

 

pokombinuj dalej :)

//Sygnatura niezgodna z regulaminem

TheJeron78

Opublikowano

W paczce nie ma żadnych ikonek, z wypowiedzi innych użytkowników dowiedziałem się, że rzekomo "nie trzeba ikonek". wpisy sprawdzę jeszcze raz ale to i tak nie wiem co z wpisami, ponieważ ID zbrojek zmienione, value3 też , ale teraz w tym kłopot, że nie wiem czy w item list mam zmieniać też ID zbrojek tzn. chodzi mi o to (dam kawałek z wpisów)

To jest ukryta treść, proszę

 

więc te ID "41010" jest zmienione na 91015, pytanie do Was, co i jak teraz ? ;)

 

Ehh..

 

To ID "41010" itd, mianowicie 1 kolumna w item_list odpowiada za przypisanie przedmiotowi o danym ID ikon w tym wypadku zbroi.

Także, jeżeli twoje wpisy do item_proto_client maja inne ID niż te w item_list masz odpowiedź czemu CI nie działają !

 

Mianowicie:

 

- 1 kolumna item_list to ID przedmiotów / itemków z item_proto_client lub item_proto_server

 

- ID przedmiotów musi być wszędzie tako samo. ( item_proto_client and serwer and item_list ) Dla mnie to logiczne ..

 

 

Myślę że teraz już rozumiesz.

 

Chyba nie muszę pokazywać przykładu ?




 





I'm here for You, not for myself

Always help You


 

Opublikowano

Ehh..

 

To ID "41010" itd, mianowicie 1 kolumna w item_list odpowiada za przypisanie przedmiotowi o danym ID ikon w tym wypadku zbroi.

Także, jeżeli twoje wpisy do item_proto_client maja inne ID niż te w item_list masz odpowiedź czemu CI nie działają !

 

Mianowicie:

 

- 1 kolumna item_list to ID przedmiotów / itemków z item_proto_client lub item_proto_server

 

- ID przedmiotów musi być wszędzie tako samo. ( item_proto_client and serwer and item_list ) Dla mnie to logiczne ..

 

 

Myślę że teraz już rozumiesz.

 

Chyba nie muszę pokazywać przykładu ?

Looz'ik :D Ja tylko się upewniam :) Nie chce czegoś zepsuć żeby potem nie siedzieć po nocach i robić :) Wrócę wieczorkiem do domu to sprawdzę wszystko :)

Opublikowano

błąd eyvil masz bo nie widzi pliku locale_pl....tam gdzie masz eyvil dołącz locale i wypakujesz :)

//Sygnatura niezgodna z regulaminem

TheJeron78

Opublikowano

Po prostu użyj do wypakowania/spakowania pakera od Kamera

To jest ukryta treść, proszę
Mi paker od Tima crashowal teksturki i modele, po spakowania pakerem od Kamera wszystko ładnie działało ;> Jak nie chcesz nic uszkodzić to rozpakuj eyvil, zmień id icon i spakuj, zwróć uwagę na to czy plik ma taki sam rozmiar co oryginalny, jeżeli będzie mniejszy to znaczy, że źle Ci się spakowało. pozmieniaj id w item_proto, item_list, dodaj wpisy do .msm i ciesz się nowymi zbrojkami nie kolidującymi się ze strojami. ;) Efekt:

beztytuuykm.png

 

 

Opublikowano

Sprawdź w poniższej ścieżce czy plik gm.mse lub ymirred ma 0 kb

To jest ukryta treść, proszę

 

Wpisy xml domyślnie powinny znajdować się po wypakowaniu w locale_xx.xml

 

Wystarczy podmienić pliczki.

Tu masz przykładowe logo.

@Down:

To jest ukryta treść, proszę

@Skan:

To jest ukryta treść, proszę

Wrzucasz do:

To jest ukryta treść, proszę



 





I'm here for You, not for myself

Always help You


 

Opublikowano

@UP

 

Oj wybacz, nie spojrzałem :) W sumie to też się przyda. -.-

 

Znajdź w item_proto_client kolumnę:

 

 

To jest ukryta treść, proszę

 

Zapisz liczbę jaka odpowiada tej kolumnie. ( oczywiście dla tej zbroi )

 

Otwórz "warrior_m.msm"

Naciśnij

 

To jest ukryta treść, proszę

Wpisz liczbę którą miałeś w value3 z item_proto_client`owego

 

Jak już znajdziesz odpowiadający wpis usuń linię

To jest ukryta treść, proszę

 

Zapisz, spakuj i zobacz efekt :)




 





I'm here for You, not for myself

Always help You


 

Opublikowano

Pokaż mi wpis z item_proto_client dotyczący tej zbrojki.

 

Pokaż mi item_list dotyczący tej zbrojki.

 

Pokaż mi wpis w pliku warrior_m.msm dotyczący tej zbrojki ( szukasz na pdst. value 3 w item_proto_client )




 





I'm here for You, not for myself

Always help You


 

Opublikowano

Item_proto_client:

 

 

To jest ukryta treść, proszę

item_list:

 

To jest ukryta treść, proszę

 

 

 

wpis .msm:

 

Group ShapeData66
{
ShapeIndex 75
Model "warrior_lord.GR2"
SourceSkin "warrior_king01.dds"
TargetSkin "holy_kriger_king01.dds"
}
te SpecialPath usunięte :D
Opublikowano

Tutaj wszystko jest w porządku albo jestem ślepy.

 

Zobacz czy ShapeIndex nie jest gdzieś powtórzony.

 

Dodałeś na początku msm`a w linijce "ShapeData: xx " tyle numerów ile wpisów zbrojek dodawałeś ?

 

 

Tj.

 

Było przykładowo tak:

 

To jest ukryta treść, proszę

Dodałeś 5 zbrojek

 

Powinno być tak:

 

To jest ukryta treść, proszę



 





I'm here for You, not for myself

Always help You


 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...