Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Jak posługiwać się programem do zmiany tekstur bez 3DMax'a


baran860

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wiele osób nie wie jak posługiwać się programem z tego tematu:

 

To jest ukryta treść, proszę

 

Więc postaram się wyjaśnić jak to zrobić. Download do programów w załącznikach.

1. Ten programik do zmiany ścieżki tekstur (

To jest ukryta treść, proszę
) wklejcie do:

 

To jest ukryta treść, proszę

jeśli masz Win 7 to do

To jest ukryta treść, proszę


2.Jak macie win 7 odpalcie w trybie zgodności z XP a jeśli macie XP to po prostu odpalcie :D


3.Na dysku D:\ umieśćcie model (Ten któremu chcecie zmienić ścieżki)

 

4.Na dysku D:\ zróbcie foldery z dokładną ścieżką do tekstur. (Taką na jaką chcecie zmienić)

 

5.Otwórzcie model w GrannyViewer (

To jest ukryta treść, proszę
)


6.W zakładce "Teksture List" jest lista tekstur przepiszcie ich nazwy po kolei od góry do dołu.


7.Umieśćcie tekstury w odpowiednim folderze na dysku D:\ (zgodnie z ptk.4)


8.Przejdźcie do programu co zmienia ścieżki tekstur.

 

9.Naciśnijcie "Load" i wybierzcie model znajdujący się na dysku D:\


10.Z okienka z liczbami wybierzcie 1 (Bo zmieniacie pierwszą teksturę)


11.W "Neuer Texturpfad" wklejcie dokładną ścieżkę do pierwszej tekstury wraz z jej nazwą np."D:\Ymir work\pc\warrior\wmbody.dds"


12.Naciśnijcie "Save" i zapiszcie zastępując model na dysku D:\ tzn. Nie twórzcie nowego pliku tylko nadpiszcie na starym(Oryginalnym).


13.Gdy już zapiszecie to w okienku z liczbami zmieńcie numer na 2 (Bo zmieniacie drugą teksturę)


14.W "Neuer Texturpfad" wklejcie dokładną ścieżkę do drugiej tekstury


15.Zapiszcie zastępując model na dysku D:\

  • Pamiętajcie zmieniajcie tekstury w takiej kolejności w jakiej zapisaliście w ptk.6
  • Nie twórzcie nowego pliku z modelem tylko zapisujcie cały czas na oryginalnym.
  • Jeśli macie tylko jedną teksturę do modelu to zatrzymajcie się w ptk.12
  • Natomiast jeśli macie więcej niż 1 teksturę powtórzcie czynność z ptk.13;14;15

 

SKANY:

 

 

Program do zmiany tekstur.

 

To jest ukryta treść, proszę

GrannyVierwer

 

To jest ukryta treść, proszę

 

 

8910814572903361049127.png

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Może winą jest to że program ingeruje w plik i zmienia jego dane. Nie wiem, program nie jest mój. Nie chcesz to nie używaj.

Możesz zainstalować sobie np. XP'ka na VirtualBox'ie i na nim testować wszystko to co według Ciebie jest zagrożeniem. W razie uszkodzenia systemu poprostu usuń wirtualny system i zainstaluj od nowa, nie stracisz tym samym ważnych danych na swoim głównym systemie.

8910814572903361049127.png

  • 2 lata później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Właśnie szukałem sposobu jak zmienić ścieżkę tekstury w modelu :)

Chciałbym dodać kilka takich swoich spostrzeżeń. Program (w moim przypadku) nie musiał być umieszczony na dysku C, może być wypakowany gdziekolwiek. Nie musiałem uruchamiać go w trybie zgodności z XP. Najważniejsze w tym wszystkim to to, aby edytowany model nie znajdował się w folderze "ymir work", a tak to może być gdziekolwiek.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Lepiej użyć komend, niż bawić się w gui. np.
preprocessor Metin2TextureChanger assassin_caode.gr2 -output assassin_caode.gr2 -otexture 0 -ntexture "D:/ymir work/pc2/assassin/assassin_face.dds"

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Elegancko działa,tego mi trzeba było.

To te trzy litery, które zawróciły w głowie.

SIG.jpg

Czas przełamać stereotyp, gdzie dresiarze siedzą w Betach Ta teoria przeminęła i była bardzo tandetna.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...