Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam do was dość proste pytanie.

 

Jak zrobić chargebacka...

Mam konto paypal ale niezweryfikowane, lecz zamawiałem już silki dzięki niemu - czy ktoś może opisać krok po kroku co i jak?

Opublikowano

opcja druga – gdy twoje konto w grze lądowano kontem paypal które nie należy do ciebie. np. gdy nieuczciwy sprzedawca silków zrobił cię w hu_a... ty mu zapłaciłeś – on załadował konto – wystawiłeś już mu pozytywa... a teraz zrobił wycofanie kasy w paypalu...  lub jeśli on napotkał jakiś błąd podczas płatności paypalem – nie koniecznie zawiniony przez niego umyslnie.

dwie sytuacje:

1 - jeśli masz kontakt ze sprzedawcą dowiedz się od niego czy wycofywał kasę... jeśli nie – na pewno w twoim imieniu wyjaśni sytuacje i konto będziesz miał za jakiś czas odbanowane – jeśli to nie z jego winy (nie wycofał kasy tylko był błąd lub wina weryfikacji paypal – powinien postąpić jak w opcji pierwszej poradnika).

on jest płatnikiem i to on powinien to wyjaśniać – sprzedając silki na pewno bierze takie „ryzyko” pod uwagę... a jeśli nie... jest durnym dzieckiem i koniecznie opowiedz o tym innym graczom na forum tworząc odpowiedni topic ;>

2 – jeśli sprzedawca cię oszukał i ma w du__e co będzie z twoim kontem – powstrzymaj się od bluzgania i najpierw poproś o numer transakcji paypal który dotyczył twojej płatności – może poda... jeśli nie poda i całkowicie ma cię w du__e – najlepiej go zabij ;>

w przypadku pierwszej opcji sprzedawca już sobie poradzi i to załatwi ale jeśli masz pecha i trafiłeś na totalnego przygłupa lub złodzieja musisz na początek za wszelką cenę zdobyć numer transakcji – jeśli nie od niego to kontaktuj się z paypalem wyjaśniając sytuację – najlepiej telefonicznie i prosząc o propozycję rozwiązania problemu.

dzwonisz na numer 00 353 14 36 90 34 lub 0 801 38 66 86 i wyjaśniasz na spokojnie co się stało prosząc o numer tej transakcji i poradę jak to teraz załatwić. jest wiele możliwości załatwienia tej sprawy w takiej sytuacji.... i jakiś konsultant na pewno zaproponuje ci już sprawdzony przez siebie opcje... nie masz jednak na co liczyć jeśli nie znasz dokładnych danych właściciela tego konta paypal lub nazwy jego konta (zazwyczaj to jego adres mailowy).

możesz też trafić na służbistę który najpierw zechce się skontaktować z właścicielem konta paypal którego sprawa dotyczy i potrwa to trochę... parę godzin/dni/tygodni... loteria ;>

jeśli jesteś dzieckiem lub nie masz dobrych umiejętności w rozmawianiu przez telefon – zleć tą rozmowę komuś kto będzie się do tego lepiej nadawał.

jeśli uzyskasz wskazówki co dalej zrobić i numer transakcji – poproś jeszcze raz o nazwisko konsultanta mówiąc że w dalszej korespondencji chcesz powoływać się na tą rozmowę – rób tak dodając kiedy ta rozmowa miała miejsce.

najprawdopodobniej zostaniesz poproszony o uregulowanie płatności za pomocą innego konta paypal z którego za pomocą formularza kontaktowego będzie to trzeba jeszcze raz wszystko wyjaśniać... musisz więc mieć jakiegoś dobrego znajomego z paypalem - któremu ufasz i jest w pełni władz umysłowych () idź do sklepu kupić mu dobrą flaszkę za robociznę 

wymagany też będzie kontakt mailowy lub telefoniczny z joymaxem by wyjaśnić że uregulowanie tej anulowanej płatności na konto w grze... odbędzie się z innego konta paypal niż poprzednio – nie pisz im wtedy otwarcie że kupowałeś silki przez pośrednika bo mogą ci odpisać/powiedzieć żebyś spieprzał na drzewo... sami przestrzegają przed kupowaniem silków z kont paypal które nie należą do nas.

taka reklamacyjna płatność do joymaxu będzie „ręczna” lub wykonana przez pracownika paypal – musisz mieć pewność że w jej tytule znajdzie się id (login) zbanowanego konta i będzie opiewać na taką samą kwotę jak ta anulowana... być może jeśli paypal uzgodni to samemu z joymaxem będzie musiała zawierać jeszcze jakiś specjalny numer reklamacji – wpisze to już pracownik paypal lub dostaniesz od paypal informacje o tym w mailu/telefonicznie.

po dokonaniu takiej płatności zaczekaj 2-3 dni. jeśli konto nadal będzie zbanowane postępuj zgodnie z tekstem napisanym na niebiesko z opcji pierwszej poradnika.

opcja trzecia – nie ważne kto był płatnikiem – nastąpił błąd w komunikacji między paypalem a joymaxem lub w joymaxie zawiódł automatyczny system księgowania wpłat. zdarza się to bardzo rzadko i ma miejsce zazwyczaj gdy konto w grze ładujemy tuż przed lub po pojawieniu się informacji o inspekcji systemu paypal. płatność będzie trzeba zaksięgować ręcznie.

konto może być zbanowane za chargeback lub silki nie pojawiły się na koncie ale transakcja paypal jest jako zakończona.

możesz w takiej sytuacji zrobić to co jest opisane na niebiesko w opcji pierwszej poradnika lub poprosić o to właściciela konta paypal którym płacono. jeśli kupowałeś silki na allegro lub przez innego pośrednika i sprzedawca nie wie o co chodzi – uzyskaj od niego numer płatności i wyślij maila lub zadzwoń do joymaxu samemu prosząc o zaksięgowanie płatności przy twoim koncie w grze.

jeśli miała miejsce inspekcja paypal – zaczekaj dzień lub dwa od momentu pojawienia się newsa o jej zakończeniu na stronie joymaxu – większość takich transakcji jest wtedy weryfikowana ręcznie i być może konto zostanie odbanowane automatycznie lub uzupełnione silkami.



pewnie istnieje wiele innych możliwości odbanowania konta – być może prostszych... być może trudniejszych – nie wiem – wiem tylko że trafiając na odpowiednich ludzi i będąc choć pół-inteligentny można za pomocą opisanych tutaj patentów odbanować konto.

podstawowa zasada dla tych którym przyjdzie z niego korzystać w praktyce:

jeśli jesteś durny / nie umiesz rozmawiać z ludźmi / nie umiesz wyjaśnić słowami co masz na myśli / jesteś małoletni / twoje konto ma dane świętego mikołaja (lol) / nie rozumiesz opisanych w poradniku „procedur”... ...zamknij okno przeglądarki... i nie wracaj tutaj więcej...  jeśli zechcesz wysłać mi pm z prośbą o pomoc a nie utrzymywałem do tej pory z tobą bliższych kontaktów – pm’y od obcych na forum kasuje bez czytania <!>

wspominam o kontakcie telefonicznym z joymaxem – ale nie podaje numeru telefonu umyślnie – jedyny numer jaki aktualnie posiadam i jest zawsze odbierany przez kogoś kto mówi po angielsku otrzymałem grzecznościowo podczas korespondencji w konkretnej sprawie... z prośbą by go nie dystrybuować dalej...

 

autor: szperacz

zzy9.jpg

29456.jpg

Silkroad= zeus GOKUxXPLxX:70lv Titan= Xx_FokuS_xX:55lv RuSRO=? Metin2= EwenementJP:78lv


  • "Nigdy nie kłuć się z idiotą, nie warto, najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu,
    a później pobije doświadczeniem"
  • "Gdyby po ziemi stąpały ideały... Gdyby czyn był godny chwały... Gdyby wielkie nominały
    każdą kieszeń oblężały..."

Opublikowano

Warto też dodać, że w przypadku chargeback'a banują Ci konto (jak zawsze), lecz nie zwracają kasy.

Jakiś ludź usunął...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...