Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Zatrzymywanie pobierania pliku przy 99%


Twistekxx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ema.

 

Mam taki problem gdy chcę pobrać Flash Player'a to zatrzymuje się przy 99% i stoi prędkośc pobierania nie zwalnia się tylko też soti w miejscu.

 

Pobierałem z stron:

dobreprogramy.pl

instalki.pl

adobe.com

 

przez:

Mozilla Firefox

Google Chrom

Internet Explorer

IDM ( Internet Download Manager )

 

i nic staje na 99%, czekałem też aż się zacznie pobierać dalej ale po kilku min. anulowałem bo stwierdziłem że nie ma sensu

XPA9.png

Opublikowano

Czekaj dłużej niecierpliwy człowieku..

Przy 99% np stoij lol w miejscu przez dobre 20 min..

1380739777-U870849.png

1375732994-U592769.png1375735056-U683421.png1378238828-U336505.png

Opublikowano

Wylacz antywirusa, bo on sprawdza plik i dlatego sie zatrzymuje. Czekaj azz skonczy, kiedys sciagnalem paczke 5GB to poltorej godziny mi sprawdzalo xD

 

 

Polecam Ci FlashGet do sciagania

Opublikowano

Wylacz antywirusa, bo on sprawdza plik i dlatego sie zatrzymuje. Czekaj azz skonczy, kiedys sciagnalem paczke 5GB to poltorej godziny mi sprawdzalo xD

 

 

Polecam Ci FlashGet do sciagania

Nie mam anty wirusa, zaraz sprawdzę flashGet'a

 

@edit. nie działa

XPA9.png

Opublikowano

spróbuj włączyć przeglądarke jako admin... TAK TO DZIAŁA, spróbuj wyłączyć zapory, antywirusy itp.

Im większy rośnie na mnie flejm

Im bardziej mnie nienawidzisz tym większy fejm. ej

Opublikowano

Fajne rady od panow up .

Wylacz /Wlacz antywirusa norma to u was nie mozecie normalnej porady dac ?

Jak macie takie debilne komentarze dawac to lepiej wcale nie odpowiadajcie .

Akurat tu mamy problem z zapora sieciowa windows .

Najczesciej to sa autoryzacje .

Te objawy wskazuja wlasnie na wirusa Sality w plikach wykonywalnych .

W zaporze sa widoczne autoryzacje z dopiskiem ipsec charakterystycznej dla wirusa Sality .

Na poczatek daj loga OTL jesli nie wiesz jak zrobic uzyj opcji szukaj w google jest pelno tego z downloadem .

To maly rozmiar pliku wiec powinno sie pobrac .

I logi wrzucasz w zalacznik.

1364047611-U477327.png

 

STOP komentarzom typu: "AMD to gówno"! Zanim coś napiszesz, to pomyśl jak odbiorą to inni !

 

 

 

Nie pisać mi na PW w sprawach pomocy od tego macie dział komputery!!!

I nie pomagam na PW!

 

 

 

 

gardenscapes cheats

 

bakery story 2 cheat

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
@up pomocy o co z tym chodzi wykonałem skan i nie wiem dlaczego nie mogę pobierać bo zatrzymuje się na 99% mam ten sam problem co inni mam jeszcze inny załącznik i nie wiem który jest dobry czy coś ...


OTL Extras logfile created on: 2014-01-29 11:16:27 - Run 1

OTL by OldTimer - Version 3.2.69.0 Folder = C:\Documents and Settings\Właściciel\Moje dokumenty\Downloads

Windows XP Home Edition Dodatek Service Pack 3 (Version = 5.1.2600) - Type = NTWorkstation

Internet Explorer (Version = 6.0.2900.5512)

Locale: 00000415 | Country: Polska | Language: PLK | Date Format: yyyy-MM-dd


2,00 Gb Total Physical Memory | 1,07 Gb Available Physical Memory | 53,48% Memory free

3,85 Gb Paging File | 2,94 Gb Available in Paging File | 76,51% Paging File free

Paging file location(s): C:\pagefile.sys 2046 4092 [binary data]


%SystemDrive% = C: | %SystemRoot% = C:\WINDOWS | %ProgramFiles% = C:\Program Files

Drive C: | 28,61 Gb Total Space | 18,39 Gb Free Space | 64,29% Space Free | Partition Type: NTFS

Drive H: | 78,20 Gb Total Space | 42,65 Gb Free Space | 54,55% Space Free | Partition Type: NTFS

Drive I: | 95,36 Gb Total Space | 45,22 Gb Free Space | 47,42% Space Free | Partition Type: NTFS

Drive J: | 95,92 Gb Total Space | 87,34 Gb Free Space | 91,05% Space Free | Partition Type: NTFS

Drive K: | 5,42 Gb Total Space | 0,00 Gb Free Space | 0,00% Space Free | Partition Type: UDF


Computer Name: ANDRZEJU-7F0621 | User Name: Właściciel | Logged in as Administrator.

Boot Mode: Normal | Scan Mode: Current user | Quick Scan

Company Name Whitelist: On | Skip Microsoft Files: On | No Company Name Whitelist: On | File Age = 30 Days


========== Extra Registry (SafeList) ==========



========== File Associations ==========


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\<extension>]

.cpl [@ = cplfile] -- rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL "%1",%*

.url [@ = InternetShortcut] -- rundll32.exe shdocvw.dll,OpenURL %l


[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Classes\<extension>]

.html [@ = ChromeHTML] -- Reg Error: Key error. File not found


========== Shell Spawning ==========


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\<key>\shell\[command]\command]

batfile [open] -- "%1" %*

cmdfile [open] -- "%1" %*

comfile [open] -- "%1" %*

cplfile [cplopen] -- rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL "%1",%*

exefile [open] -- "%1" %*

htmlfile [edit] -- Reg Error: Key error.

InternetShortcut [open] -- rundll32.exe shdocvw.dll,OpenURL %l

piffile [open] -- "%1" %*

regfile [merge] -- Reg Error: Key error.

scrfile [config] -- "%1"

scrfile [install] -- rundll32.exe desk.cpl,InstallScreenSaver %l

scrfile [open] -- "%1" /S

txtfile [edit] -- Reg Error: Key error.

Unknown [openas] -- %SystemRoot%\system32\rundll32.exe %SystemRoot%\system32\shell32.dll,OpenAs_RunDLL %1

Directory [find] -- %SystemRoot%\Explorer.exe (Microsoft Corporation)

Folder [open] -- %SystemRoot%\Explorer.exe /idlist,%I,%L (Microsoft Corporation)

Folder [explore] -- %SystemRoot%\Explorer.exe /e,/idlist,%I,%L (Microsoft Corporation)

Drive [find] -- %SystemRoot%\Explorer.exe (Microsoft Corporation)


========== Security Center Settings ==========


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center]

"FirstRunDisabled" = 1

"AntiVirusDisableNotify" = 1

"FirewallDisableNotify" = 1

"UpdatesDisableNotify" = 1

"AntiVirusOverride" = 1

"FirewallOverride" = 1

"UacDisableNotify" = 1


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\AhnlabAntiVirus]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\ComputerAssociatesAntiVirus]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\KasperskyAntiVirus]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\McAfeeAntiVirus]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\McAfeeFirewall]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\PandaAntiVirus]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\PandaFirewall]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\SophosAntiVirus]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\SymantecAntiVirus]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\SymantecFirewall]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\TinyFirewall]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\TrendAntiVirus]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\TrendFirewall]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring\ZoneLabsFirewall]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Svc]

"AntiVirusOverride" = 1

"AntiVirusDisableNotify" = 1

"FirewallDisableNotify" = 1

"FirewallOverride" = 1

"UpdatesDisableNotify" = 1

"UacDisableNotify" = 1


========== System Restore Settings ==========


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SystemRestore]

"DisableSR" = 0


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Sr]

"Start" = 0


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SrService]

"Start" = 2


========== Firewall Settings ==========


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile]


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile]

"EnableFirewall" = 0

  • 1 rok później...
Opublikowano

Wiecie jak pomoc?

 

Pamiętam, że miałem kiedyś takiego wirusa, który blokował pobieranie plików, objawy były takie same. Przeskanuj kompa jakimś dobrym antywirusem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...